Adsız Bölüm 15

16 2 0
                                    

15

"O da neydi?" dedim. Kaçıp giden şeyi yılan sanarak.

"Ne olacak; tarla faresi." dedi Kenan.

Seher lafa girdi: "İsa, sen hiç tarla faresine dokundun mu?"

"İşim olmaz."

"Endişelenme. Gece sen uyurken koynuna atarım bir tane. Her canlının sevgiye ve dostluğa ihtiyacı vardır" dedi Kenan.

Güldüm, dedim ki: "Atma Şakir. Nerden bulacaksın ki onu. Hıh hı."

"Burada bir sürü var."

Seher ona arka çıktı: "Valalhi yapar dediyse ve yardım ederim kusura bakma."

"Sakın yapma. Bozuşuruz. Arkadaşlar lütfen öyle bir şaka yapmayın."

Güldüler ve Kenan beni ensemden bir eliyle kavrayıp kendine doğru çekti ve öne doğru fırlattı.

Yüzüstü düşecek gibi oldum; ama toparladım.

"Az yavaş be; nerdeyse düşüyordum! Elini koluna sahip ol lütfen."

"Ne kızıyon be! Şaka da mı yapmayacağım?"

Seher dedi ki: "Kesin zırıltıyı... Bir şey anlatacağım. Susun... Abi sen hatırlarsın bunu herhalde..." Güldü. "Ekinler yeni biçilmişti. Abim burada bir fare var dedi, gel bak; bu küçük sefili öldüreceğim dedi, eğilmişti, üstüne basacaktı. Onu ittim. Fare elinde düştü ve can havliyle fişek gibi kaçtı. Onu öldürmeyecektim ki dedi. Şaka yapmıştım. Ona dokunmak nasıldı? Dedim. Şurada dedi, enseden yakalarsan olur. Elimi uzattıp korkarak fareyi enseden yakaladım. Ufacıktı. Onu inceliyorduk. Manyak gibi güldüm. Elim gevşeyince fare parmağımı ısırmaya çabaladı, ısırdı ve korkup açtım elimi. Kaçıp gitti. Sen şirin bir şeydi. İsa sen de böyle bir deneyim yaşamak istemez misin?"

"Beni alakadar etmez. Ayrıca delilik bu."

"Sevgi sevgi."

Kenan dedi ki: "Seher, sana özel bir sorum var. Sence hayal ettiğim kız beni sevecek mi?"

"O da nerden çıktı şimdi?"

"Hayal kuruyordum."

"Tabi sevmez, sana gühanını bile vermez. N'apsın seni. Paran, araban, evin, güzel bir işin olursa olur."

"Ama sen dün kafam bozukken olacakmış gibi anlattın o hayali? Lütfen motive et beni. Çok ihtiyacım var."

"Tabi olacak. Mutlaka olacak. Kanser etme kendini umutsuzlukla. Moralin niye bozuk?"

İKİ KIZ BİR ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin