28
"Git başımdan. Kafamı karıştırıyorsun... Aslında burada daha fazla kalmayı çok isterim. Babam şimdi laf eder. Eve dönsem iyi olur. Gidip bir iş bulsam iyi olur. Ona ve birçoklarına sorumluluk sahibi olduğumu göstermem şart. Eğlence, zevk ve anlık heyecanlar peşinde olmadığımı bilmeleri gerekiyor."
"Boş ver bence. Takıl bizle. Babam seni çok tuttu. Herhalde çorba firmasında seni iyi bir konuma yerleştirir, satış temsilcisi filan olursun belki hah hah hah!
"Zevzeklik yapmayı kes! Bence babanla ve onun projesiyle dalga geçme. Öyle yapınca uyuz oluyorum ve gıcık kapıyorum sana.
"Sen delisin. Onu hiç tanmıyorsun ki."
"Bir kere senin baban iyi biri. Onu çok sevdim. Baban çorba firması açarsa onun yanında çalışırım. Deli ya da kör olan sensin. Baban gerçekten bir hazine bence."
"Güzel. Köle gibi çalışmaya hazırsın demek. Babamı hayatı boyunca en basitinden bir mezar çukuru gibi bir çukur kazdığını ya da tarlada akşama kadar çalıştığını hiç görmedim, duymadım. Akıllı ve zeki bir adamdır. Kibardır. Bütün işleri başkalarına yaptırır. Çenesi çok düşüktür, konuşmayı ve onu avanak avanak dinleyenleri pek sever. Eline balta alsa balta kaçmak ister. Şöyle yabani, güçlü kuvvetli, hırslı yüreği heybetli bir tip buraların adamı olurdu bence. Köle gibi çalışsa da yorulmaz, azminden hiçbir şey eksilmez çılgın güneşin altında.
"Beautiful. you're ready to work as slaves. as a burial pit during the most simple life in a pit dug my father that I have never seen or worked in the fields until the evening, I heard. Smart and intelligent man. It is polite. All jobs will be done by others. Chin is very low, so it likes to talk and listen to those simpleton simpleton. Als to want to escape the ax hand ax. He wild, strong, ambitious man of imposing a kind heart would be here, I think. As a tireless slaves tried to not missing anything from the frantic determination under the sun.
Vahşi bir kuvvet lazımdır tarla ve hayat işlerinde. Sen bunları nereden bileceksin ki. Vur beline güneşi; çalışsın. Vur beline kazmayı; şarap gibi köpürüp Allah desin, daha çok azim göstersin. Vur gözüne simsiyah bir örtüyü; kör kör çalışsın, kazsın toprağı. Arkadan ellerini bağla ve vur kıçına tekmeyi; yüz üstü kapaklansın yere ve yıldırım çarpmış yılan gibi sürüne sürüne ilerlesin doğrulup dişleriyle taşısın su dolu kovayı. Dişleriyle tır çeken adamlar var şov yaparlar televizyonda. Onlar gibi. Buraların adamı olmak zordur. Olmak istersen çok geçerli motivasyonlara sahip olman lazım. O motivasyonların sende olduğunu sanmıyorum. Baban seni biraz eleştirince küplere biniyorsun sinirden."
Wild force is necessary inthe field and work life. You would you know them. sun to hit back; You tried.digging to hit back; They also effervesced wine as God will show moredetermination. Shoot out the jet-black cover; blind blind you work, you dig thesoil. kick your ass from behind their hands tied up and shot; Caps face down onthe ground and you're struck by lightning advance snake crawling as you carrybuckets of water to their teeth straightened. pulling teeth with tar guys dohave shows on television. As they are. It is difficult to man. If you want tohave to have very valid motivation. I do not think that the motivation of you.You're getting a bit nervous father to criticize the cube. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KIZ BİR ERKEK
Ficção AdolescenteLiseyi bitirmiştir gençler. Seher, Aynur ve İsa. Seher köyde yaşamaktadır. İsa şehir merkezinde yaşamaktadır. Bu gençlerden hiçbiri üniversite sınavını kazanamamıştır, hepsinin psikolojisi bozuktur. İsa adlı genç adam babasının; "iş bul çalış" bask...