45
İş yerine geçtim. Vakit çabuk geçmişti. Kızlar aklıma gelince ara ara barın kapısına çıkıp gelene gidene bakıyordum. Kızlar henüz ordada görülmüyordu. Kapıda sakallı ve poylu poslu iki genç beklerdi güvenlikçi olarak. Onlarla sohbet ederken barın dışarı kurulu midye tezganına dört beş kız yanaştı. Bugün tek bu işe bakan elaman işe gelmemişti ve oraya da ben bakıyordum müşteri geldikçe. Midye dolmaları açıp müşterilere sundum, bazısı paket halinde alıp gidiyordu. Aradaki çorbacıdan kokoreç kokusu yayılıyordu caddeye.
Kızlar geldi.
Ayrılmak için izin istedim. Patron zor izin verdi.
Kızlar sahilde gezmeyi teklif ettiler.
Sahilde batıya doğru epey ilerlemiştik.
Geri dönelim dedim.
Aynur büfeden bir bira aldı. Alma desek de ısrar etti, biz de meyve suyu aldık. Çekirdek ve su da almıştık.
Tellerin arasından yavru bir köpek çıktı ve Ayten eğilip onu almak istedi ama köpek içeri kaçtı. aynur da telllerin aralığından geçip içeri girdi. Yazlık evin bahçesindeki ahşap eve girdi köpek. Loştu ama seçilebiliyordu.
Ayten geri dön dedim, dinlemedi beni.
Aynur kenara oturmuş birasını içiyordu.
Aytenin peşinden gidecektim, çığlığını duydum, koşarak geliyordu.
Panikle tellerden geçti.
3 adam şarap içiyordu evin orada. Ödüm patladı. Korkma yavrum dedi birisi.
Hızla oradan uzaklaştık.
Aynur birayı yarılamıştı.
Kusacağım daha içemeyeceğim dedi, birayı fırlattı. Tam bu sırada yoldan geçen polis aracının ön camına isabet etti bira kutu, döküldü ve yuvarlanarak yere düştü.
Kaçın! Dedim. Bizi içeri alırlar kesin.
Ara yola sapıp fırıldak gibi koşmaya başladık.
Geriden bir polis bağırıyordu: kaçmayın, sizi yakalarım.
Kaçmayın diyorum.
Epey koşmuştuk. Kızlar durmuşlardı geride ve gülüyorlardı.
Orada gülün siz gülün, geri bakın dedim, polisi gördüler ve koşmaya başladılar.
Sokak aralarından dolanıp izimizi kaybetirmiştik ama yine de dikkatliydik.
Nihayet eve girecektik.
Ayten dedi ki: ya polis bizi evde yakalarsa. Emin olmalıyız.
Ayten çatıya çıktı biz de peşinden gittik.
9. kattaydık, terastan her yer görülebiliyordu.
2 sokak aşağıda dolanıyordu polis aracı.
Hehehe. Sen çok dolaşırsın bizi yakalamak için
Adamda o göbek olmasa kesin yakalardı da.
Ayten nerdeyse başımıza büyük bir bela açıyordun.
Ya nerden bileyim pırt diye geçiyordu oradan.
Ayten duvarın kenarına oturdu.
Tutup çektim onu.
Aşağı düşeceksin.
Bana dokunma diye bağırdı. Yarım bira içtim diye bana sarhoş muamelesi yapamazsın
Aşağı düşecektin diye be
Kolumu acıkttın geri zekalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KIZ BİR ERKEK
Fiksi RemajaLiseyi bitirmiştir gençler. Seher, Aynur ve İsa. Seher köyde yaşamaktadır. İsa şehir merkezinde yaşamaktadır. Bu gençlerden hiçbiri üniversite sınavını kazanamamıştır, hepsinin psikolojisi bozuktur. İsa adlı genç adam babasının; "iş bul çalış" bask...