PART 12 : ធ្វើការតាមបញ្ជាប៉ាក្មេក

5.3K 432 3
                                    

លោកចនសែនក្ដៅចិត្តណាស់ដែលមកត្រូវកូនប្រុសមកស្ដីឲ្យដោយសារតែនាយតូចមួយនេះសោះគាត់ក៏មិនបានមាត់ ច្រើនដែលក៏សុខចិត្តចាញ់សិនចុះ ។ នាយតូចពេលបានលឺ នាយនិយាយបែបនេះហើយក៏មានអារម្មណ៏ថារំភើបចិត្តដែរនេះគេមកនិយាយការពារគេបែបនេះពិតជា សុភាពបុរសមែនហើយលោកអើយ >< នែៗ..កុំគិតអីណា គេមានសង្សារហើយត្រូវចាំផងទៅគេគ្រាន់តែសម្ដែងទេ វាមិនពិតនោះទេ...

" ការពារគ្នាបន្តទៅឯង..ចាំមើលណា " លោកចននិយាយ ហើយក៏ដើរចេញទៅបាត់ទាំងមិនសុខចិត្តនោះទេគាត់មិន ព្រមមកចាញ់នាយតូចដោយបែបនឹងបានឡើយមិនព្រមដាច់ខាត..

" តោះទៅខាងលើទៅ " JK ងាកមកនិយាយជាមួយនាយ វិញដោយទឹកស្មើធម្មតា

" ទេ! ខ្ញុំចង់ទៅរកអីធ្វើខ្លះ..លោកទៅងូតទឹកចុះ " Tae និយាយដោយស្នាមញញឹមស្ងួតហើយក៏ដើរសម្ដៅទៅផ្ទះ បាយបាត់ទៅនាយក៏មិនបាននិយាយច្រើនក៏ឡើងទៅខាង លើបាត់ទៅមកពីហត់ផងចឹងហើយនាយល្វើយហើយ..

[ ... ]

ងាកមកមើលថេយ៍វិញនាយកំពុងតែធ្វើម្ហូបសម្រាប់អាហារ ល្ងាចនេះផងដែលគេតាំងចិត្តធ្វើវាចេញមកឲ្យបានល្អសង្ឃឹមថាលោកចននឹងចូលចិត្តផងទៅគេមិនចង់ឈ្លោះពេកទេព្រោះវាគ្មានប្រយោជន៍ឈ្លោះជាមួយមនុស្សចាស់ ខ្លាចថាវាបាបនឹងណាគេនៅក្មេងផងមិនចង់បានកម្មពារជាមួយច្រើនទេលោកអើយ >< ក្រោយពីបានប្រើពេលធ្វើវាមកអស់ពេលយូរគួរសមអាហាររបស់គេក៏បានរួចរាល់ នាយតូចបានចេញពីផ្ទះបាយចំពេលមានមនុស្សចូលមករក អ្នកណាក៏មិនដឹងដែលមានរូបរាងសង្ហារណាស់..

" លោកមករកអ្នកណាដែរ " Tae

" ម្ចាស់ផ្ទះនៅទេ? ជួយហៅគាត់តិចមក " និយាយបណ្ដើរ ងាករកមើលបណ្ដើរចុះឡើងមិនឈប់មិនដឹងថាបានបំណង អ្វីនោះទេស្រាប់តែភ្លាមនោះJkក៏បានចុះមកល្មមនាយបាន ក្រឡែកទៅឃើញគេក៏ភ្ញាក់ផ្អើលដែល..

" បងប្រុស? មកតាំងពីពេលណានឹង " Jk ចូលមកអោប នឹងរាក់ទាក់គាត់យ៉ាងគួរសមទៅកាន់គាត់ហើយក៏បាននាំ គេទៅអង្គុយសិននឹងបានឲ្យអ្នកបម្រើទៅហៅប៉ាម៉ាក់គេចុះ មកជួប..បងប្រុសម្នាក់នេះគេស្រលាញ់ខ្លាំងណាស់គេនៅ មានប្អូនប្រុសម្នាក់ទៀត ។

💕កូនប្រសារឆ្នើម💕 ( Completed ✔️ )Where stories live. Discover now