Cap.6 ~ ,,Draga Connor''

7.1K 359 87
                                    

Deschid ochi incet si dau de chipul senin al lui Carter. II zambesc dulce si inchid iarasi ochi intorcandu-ma cu spatele la el.

- Leneso, trezeste-te, spune incet, e trecut de ora una, continua pe acelasi ton moale.

- Nu vreau, marai ca raspuns.

Il aud ca se ridica din pat. Pasii sa-i apasati se indeparteaza de patul in care zac mai bine de jumatate adormita.Un zgomot asemeni unui fosnit se aude si pasii apasati i se reintorc.Deschid ochi si dau de o lumina mult prea puternica, ce provine de la geamul din fata patului. A tras draperiile, nu pot sa cred ca nenorocitul a facut asta. Am vrut sa mai dorm!Ma ridic in fund si ma intind mai ceva ca o rama. Privesc prin camera si privirea imi cade pe chipul lui Carter. Ma priveste cu atat de multa dragoste. Nu pot sa spun ca imi aduc foarte bine minte, noaptea trecuta, dar imi amintesc destul de clar ca i-am spus ca-l iubesc.

- Acum ca te-ai trezit, vrei sa-mi faci de mancare? Simt ca mor de foame, spune lasand capul in pamant.

- Lenes incurabil ce esti, il cert. De asta m-ai trezit la ora unu la amiaz? Spun chicotind.

- Eu sunt ala lenes? Intreaba.

- Da, raspund hotarata, si inainte sa mai spun ceva buzele noastre ni se lipesc intr-un sarut moale si dulce.

Ma retrag din sarut si ma ridic din pat infasurandu-ma in cearceaf. Pasii ma condu spre baie, unde iau o salopeta inflorata pe mine si ma indrept cu pasii lenti spre bucatarie. Imi prind parul intr-un coc dezordonat si deschid frigiderul in larg.

- Ce vrei sa mananci? Strig.

- Orice, imi e prea foame.

Scot legumele si le trag repede la tigaie, fac cate doua bucati de cascaval pane pentru fiecare si le asez in farfurii. Dupa aproximativ douazeci de minute mancarea e gata.

- Vii sa mancam? Strig si apare in usa in urmatoarea secunda.

Se apropie de mine si ma ridica in brate punandu-ma cu fundul pe blatul mobilei.

- Nu incepem cu desertul, il cicalesc.

Se indeparteaza de mine si se aseaza la masa. Asteapta sa ma asez si eu si se apuca de mancat, la fel facand si eu. Dupa ce termin spal vasele si pregatesc ceva pentru pranz sau chiar cina, daca tot sunt in bucatarie. Usa de la intrare e trantita si un Larry posomarat isi face aparatia la masa din bucatarie. II pun o cafea fara sa-l intreb, caci stiu sigur ca vrea una si ma reintorc la treaba mea. Un oftat lung ma intrerupe.

- Ce ai patit? Il intreb oprind aragazul.

- Imi e foame si ma doare capul, spune si isi lipeste fruntea de masa.

Termin de pregatit mancarea pe mai tarziu si ii pun si lui sa manance. Intre timp Carter isi face aparitia in bucatarie. Poarta doar o pereche de boxeri negri ce ii se muleaza perfect pe barbatie. Imi musc buza de jos iar el imi zambeste.

- Mergem? Intreaba Larry aproape terminand din farfurie.

- Unde? Ii tai raspunsul lui Carter.

- Trebuie sa o ajut pe mama sa-si scoata mobila din apartament, ma lamureste Larry. Si l-am chemat sa ma ajute.

Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum