Dar durerea ezită să apară aşa că îmi deschid ochii larg şi îmi duc mâna la gura când şocul pune stăpânire pe mine. Connor sta deasupra lui Carter în timp ce pumnul său se izbeşte puternic de maxilarul celui din urmă. Scâncesc când Connor îi împarte brunetului un alt pumn.
- Co-Conoor te rog să te opreşti, mă bâlbâi şi scâncesc în repetate rânduri.
Îmi pun mâna la ochii şi icnesc mai tare când brunetul reuşeşte să-i înlăture trupului lui Connor de pe el. Privind din aceasta perspectiva Carter pare de două ori mai masiv decât Connor şi mai mare îmi e uimirea când văd câtă forţă poseda blondul.
Când pumnul lui Carter face contact cu maxilarului blondului mă trezesc înjurând şi mârâind. Cu ce curaj îmi loveşte el mie bărbatul.
Connor face doi paşi în faţă şi Carter la fel, cel din urmă îşi şterge sângele ce se prelinge din buzele sale în timp ce Connor zâmbeşte satisfăcut. Înainte ca lucrurile să se agraveze fac doi paşi mari şi ajung între cei doi masculi. Ei bine la probleme de acest gen nu îmi doream să se ajungă.
Carter mă priveşte confuz şi îl văd cum strâmbă din nas înainte să mă întorc cu faţa spre blond. Îmi aşez palmele pe obrajii săi şi îi caut privirea. Priveşte departe, mai departe de mine, mai departe chiar şi de Carter. E în locul în care furia e la ea acasă, ochii îi sunt atât de întunecaţi luminaţi de o singură și simplă licărire, aş putea spune că ochii săi reflectă întreaga furie a Iadului.
- Connor, murmur trasându-i conturul buzelor cu degetele. Haide să mergem, continui scâncind.
- Te-a făcut curvă Evyline, fiul ăsta de curvă a avut curajul să te jignească, mârâie în urechea mea făcându-mă să mă înfior.
Nu ştiu de ce dar câteva lacrimi decid să-mi părăsească ochii. Îmi las privirea în jos punându-mi palmele pe umerii lui Connor. Pufăitul lui Carter din spatele meu mă scoate din sărite.
- Vai! Vocea răguşită a brunetului se aude făcându-mă să-mi întorc capul mecanic spre el. Ce moment romantic. Pe mine cui mă laşi Evyline? Îşi lăsă capul într-o parte zâmbind inocent.
Dacă nu l-aş cunoaşte şi l-aş vedea pentru prima dată după lupta anterioară aş spune clar că are ceva probleme la mansardă, dar pentru că îl cunosc ştiu că facă haz de necaz încercând să obţină din partea noastră nu tocmai reacţii frumoase încercănd astfel să-și refacă orgoliul ăla blestemat.
- Ești o târfă, tuna vocea lui Carter enervându-l și mai mult pe Connor. Ce ai de gând sa faci acum? Să te întorci la nimicul ăsta până te înșală iar? Continua si râde în zeflemea. Apoi micuța târâtură o să-și caute pe altcineva să o salveze cum am facut-o eu,termină de vorbit si eu fierb de furie.
- Taci! Strig cât pot si mârâi. Nu o să ajungi la nivelul lui niciodată , continui aparandu-l pe Connor.
CITEȘTI
Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅
Teen FictionCarte rezultata in urma unui pariu cu @love_aimee : De cand e lumea inaintea unui razboi a fost o lupta, o lupta care lasa rani adanci si permanente. Multa lume a facut greseala sa confunde lupta cu razboiul,iar aceasta greseala o face si Evyline...