Dupa cateva minute de mers ajungem in fata clubului. Coada e destul de mare deci o sa dureze ceva timp pana cand o sa intram. Baietii vorbesc despre nu stiu ce masina asa ca-mi mut atentia in alta parte si mai exact spre multimea din fata mea.
Multe fete sunt imbracate mult mai dragut decat mine si asta ma face oarecum sa ma simt aiurea dar eu chiar cred ca arat bine asa. Unul dintre tipii din fata mea imi face cu ochiul iar eu profit de neatentia lui Carter si ii zambesc obtinand un zambet si din partea lui.
- Vreti sa intrati sau nu? Paznicul ne intreaba si eu trec pe langa el.
II las pe baieti sa-si plateasca biletul de intrare si intru cu intentia de a cauta o masa libera. Sper norocul nostru gasesc una in apropierea barului si tind sa cred ca nici nu puteam sa gasesc o masa mai buna ca aceasta. Ma strecor prin multime si ma asez confortabil pe canapeaua din piele. Tipul de mai devreme trece prin fata mea si imi ofera inca un zambet si la fel fac si eu. Cand Carter si Larry intra le fac semn sa vina si ii urmaresc cum se apropie de masa.
- Ce vrei strumfule? Striga incercand sa acopere muzica.
- Vodka cu suc de mere, ii raspund si se indeparteaza.
Larry isi scoate pachetul cu trabucuri din buzunarul sacoului si-mi intinde unul. Nu as avea cum sa-l refuz. Cand Carter se reintoarce de la bar imi ia trabucul si mi-l returneaza abia dupa ce trage cateva fumuri. Beau o gura mica din ceea ce am comandat si mai trag un fum. Masa noastra e invaluita de fum si arome precum vanilie, ciocolata si struguri.
Las trabucul pe masa si ma ridic tragandu-l pe Carter dupa mine pe ringul de dans. Imi unduiesc trupul pe ritmul electrizant al muzici. Carter isi pune mainile pe soldurile mele si eu imi unduiesc corpul miscandu-ma incet cu fundul in poala sa. Imi dau parul intr-o parte si Carter isi lipeste buzele de gatul meu trimitandu-mi fiori in tot corpul. Continui sa ma misc in acelasi mod si daca o sa mai fac mult timp asta cel mai probabil o sa vizitam amandoi baia fie a fetelor fie a baietilor. Ma intorc cu fata spre el si-l sarut apasat. Mainile sale se pozitioneaza pe fundul meu si dansam pe acelasi ritm. Cand melodia se schimba o tipa blonda cu parul scurt se baga intre noi. Recunosc cu usurinta acei ochi, e una dintre prietenele lui Dave dar si sa vreau nu imi pot aminti numele ei.
- Esti la fel de frumoasa, striga si ma pupa pe obraz.
II zambesc scurt si ii aplic si eu un sarut pe obraz. II fac semn sa mi se alature si dansam impreuna. Imi pun mainile pe soldurile sale si ne miscam in acelasi ritm lasandu-ne pana jos arantandu-ne mai bine formele.
- Uita-te in dreapta ta, striga si ma uit.
Doua cuburi din mijlocul ringului de dans sunt libere si imi dau seama la ce se refera. O iau de mana si ma duc spre masa mai intai. Ma aplec fara sa-mi pese ca e destul de posibil sa mi se vada fundul de sub rochia scurta si-l sarut apasat pe Carter. Iau doua gurii mari din paharul cu vodka si-l sarut inca odata pe Carter dupa care ma indrept spre cuburi cu blonda in urma mea.
CITEȘTI
Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅
Novela JuvenilCarte rezultata in urma unui pariu cu @love_aimee : De cand e lumea inaintea unui razboi a fost o lupta, o lupta care lasa rani adanci si permanente. Multa lume a facut greseala sa confunde lupta cu razboiul,iar aceasta greseala o face si Evyline...