Cap.20 ~ S-a terminat..

2.8K 165 45
                                    

- Fă dragoste cu mine! Îi ordon şi simt cum se incoarda sub mine.

- C-ce? Întrebă bâlbâindu-se.

Mă ridic în şezut şi mă întorc repede cu faţa spre el. Pe chip i se citeşte uimirea. E clar că nu se aştepta să-i cer aşa ceva, mai ales după tot tărăboiul de mai devreme. Ştiu capoate nu am fost tocmai inspirată când i-am cerut asta, dar ştiu că asta ne-ar calma cu adevărat pe amândoi. Sunt conştientă că eu îl împing departe de mine, şi tot eu sunt aia care îl trage înapoi, dar nu mă pot abţine să stau departe de el, mai ales acum când e doar la câţiva centimetrii distanţă de mine.

- Am zis să faci dragoste cu mine Connor, ce e aşa ieşit din comun? Întreb şi mă strâmb.

- Nimic, iar vocea lui sună ca o şoaptă.

Se ridică de pe canapea, făcându-mă să-l privesc confuză. Se îndreaptă cu paşi micisore uşa şi simt cum starea de nervozitate îşi pune amprenta pe mine.

- Du-te dracului! Îi spun când îmi dau seama că are de gând să plece.

- Numai după ce fac dragoste cu tine, îmi replică zâmbind,

Se descalţa şi faci doi paşi ajungând în faţa mea. Mă ia stângaci în braţe şi mă cara până în dormitor. Mă aşează uşor pe pat şi se pune în genunchi în faţa mea. Îşi lipeşte buzele timid de ale mele, presându-le uşor parcă fiindu-i şi frică să le atingă. Ştiu de ce face asta, cred că e prima dată când aude asta din gura mea...

Mă împinge să stau pe pat în spate şi se pune deasupra mea sărutându-mi fiecare părticică din faţă. Coboară cu săruturi pe gata, fără să mă muşte câtuşi de puţin cum face de fiecare dată, şi îşi strecoară mâinile mari sub tricoul larg ce-mi acoperă trupul. Îşi mişc mâinile încet pe pielea mea goală şi trasează linii imaginare, făcându-mă să mă cutremur sub atingerea lui.

Mă săruta apăsat pe buze şi se ridică în genunchi în faţa mea. Îşi arunca tricoul undeva prin cameră, eliberându-şi trupul frumos de sub strâmtoarea materialului. Îşi poziţionează mâinile pe marginea tricoului şi-l ridică încet aplicându-mi săruturi umede pe abdomen, până în jurul sânilor pe care îi eliberează în momentul în care îmi dă tricoul jos. Buzele i se poziţionează pe unul dintre sâni, pe care-l sărută uşor, coborând mai apoi cu săruturi pe abdomen, până la feminitatea mea. Mă sărută uşor prin materialul boxerilor, iar buzele îi coboară uşor spre coapse. Trasează linii şi cercuri cu limba în interiorul coapselor mele şi îmi frământa unul dintre sâni cu mâna. Îmi arcuiesc spatele şi las un geamăt să-mi părăsească gâtul.

Îşi ridică privirea spre mine şi zâmbeşte triumfător, după care îşi continua jocul înnebunitor. Îmi îndepărtează boxerii dintr-o singură mişcare. Oh.. Acum sunt goală, complet expusă în faţa lui.. şi el e îmbrăcat. Nu e corect! Încerc să mă ridic astfel încât să-l trag peste mine. Îl prind de marginea pantalonilor şi încerc să-i deschei, dar nu apuc să-i desfac nici măcar nasturele căci mă împinge înapoi la locul meu.

Îşi poziţionează capul între coapsele mele pe care le săruta şi frământa de zor, înainte să se năpustească cu un val de săruturi asupra feminităţii mele. Un geamăt puternic îmi părăseşte gura, şi pot să-i simt zâmbetului lui Connor. Fiori îmi trec prin tot corpul până în clipa în care decide să se oprească.

- Ce dracu Connor? Întreb respirând greu. Ce dracu faci? Îmi repet întrebarea şi abia după ce aud zgomot în jurul meu deschid ochii.

Connor e în faţa mea în picioare şi mă priveşte cu poftă. Îl urmăresc cu privirea cum îşi dă pantaloni jos, rămânând numai în boxeri. Boxeri ce cu siguranţă îl strâng având în vedere erecţia atât de proeminenta. Îmi ling buzele şi zâmbesc în clipa în care boxerii săi ajung în acelaşi loc cu restul hainelor. Pe jos!

Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum