Q&A

1.5K 75 28
                                    


Mă bucur nespus de mult că aţi fost de acord cu idea mea. Asta o să continue, adică dacă mai aveţi întrebări, orice fel de întrebări, o să răspund cu tot dragul.

Primele o să fie întrebările pentru mine, căci sunt puţine. Nu fiţi timide/timizi, aveţi curiozităţi? Nu ezitaţi să mă întrebaţi!

1. Câţi ani ai? (Pun pariu că între 15 şi 18). - @RoxYMiH

Pe aproape:)), am 19, aproape 20, sunt deja bătrână.. Argh, ce urât sună asta! Sunt încă tânără nu? Ce contează că o să schimb prefixul...

2. De unde eşti? - @RoxYMiH

Judeţul Hunedoara, na nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit măcar de un oraş micuţ şi nu am cuvinte de laudă, Brad.. Ah,minteam , am ceva de lăudat la el. În Brad avem „Muzeul Aurului" , unic în Europa. ☺

3. De ce îţi place să scrii? - @RoxYMiH

Hai că asta e o întrebare bună.

Mă relaxează şi sunt genul de persoană care îşi ţine problemele pentru sine, nu prea îmi place să mă plâng nici măcar celor mai bune prietene aşa că prin scris mă descarc..

Şi cred că deja mi-am făcut din asta un hobby, n-aş putea să stau să nu scriu.

4. De unde ţi-a venit inspiraţia cu numele celor doi? (Connor şi Evyline) Unde le-am mai întâlnit? - @AlexandraS17

Să fiu sinceră cred că pe nicăieri în forma asta. Numele de Connor l-am luat de la Conor Maynard (şi nu numai numele) dar mi se părea prea simplu şi am zis hai să mai adaug un „n".

Numele de Evyline, aveam un plan cu el la începutul cărţii, dar m-am răzgândit după prolog. Am plecat de la Evyl, ce înseamnă rău, malefic, pnm.. mă gândeam că ea să fie personajul „rău" în cartea asta de aici şi numele, dar m-am răzgândit şi nu l-am schimbat pentru că mi se părea mai diferit.

5. Care e prenumele tau?  - @ DuckDogers

Alexandra Melissa,stiu ca mi-ai cerut numai unul,dar astazi ma simt tare darnica.

6. Ce pariu ai facut?  Si spune-ne detalii despre el. - @ DuckDogers

Nu mai stiu excat, exact, au trecut doi ani de atunci. Cum trec anii de repede! Doamne!

Stiu ca era un set de intrebari, parca zece. Pe un subiect comun ales de mine si Larisa (daca vezi asta , sa stii ca te pup ) , iar cine avea mai multe raspunsuri corecte castiga pariul, sau ceva de genul.

Iar eu am pierdut, la fel cum pierd aproape fiecare pariul pe care il fac.

Vreţi să mai aflaţi ceva? Vă aştept întrebările.

E timpul să mă retrag şi să le fac loc vedetelor. ☺

  ♦ Ivy

1. Ce simţi pentru Connor? - @AidaEbba

E o întrebare grea. Nici eu nu ştiu ce simt pentru el. Iubire în primul rând şi cred că şi puţină ură pentru că m-a aruncat în braţele altui bărbat, când eu îl iubeam cu bune şi cu rele. Dar cred că şi ura aia o să dispară cu totul în curând. E Connor. L-ai văzut? Nu ai cum să urăşti un asemenea bărbat!

2. Ce crezi că e mai puternic: orgoliul sau iubirea adevărată (aka suflete pereche; şi da, mă refer la Connor) - @AidaEbba

Iubirea adevărată, aşa-i normal. Ştiu unde baţi, dar aşa sunt eu de felul meu orgolioasa şi oricât de mult l-aş iubii pe Connor, nu pot să uit cât rău mi-a făcut! Dacă stau să mă gândesc, cel puţin pentru mine, pot fi în balanţă.. Sau nu, cred că asta a sunat greşit..

Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum