Trupul îi se unduieşte pe ritmul muzicii în timp ce se apropie de mine. Zâmbeşte satisfăcută când fundul îi este atins de mâinile tipilor pe lângă care trece. Ce curvă! Ajunge la masa mea, la masa noastră, în cele din urmă şi zâmbetul îi piere instant de pe chip. Strâmbă din nas când îmi întâlneşte privirea şi se întoarce pe călcâie hotărâtă să plece. Mă ridic de la masă şi îi prin încheietură şi o trântesc pe scaun, da să se ridice dar o ţintuiesc iarăşi la loc.
- Să nu te mişti Tiffany până revin, o ameninţ şi îşi ridică sprâncenele la mine. O să mă asigur că rămâi cheală dacă ai de gând să pleci!
Mă întorc cu spatele la ea şi mă îndepărtez prin mulţime până la bar. Comand două sucuri şi cincizeci de vodka pentru fiecare şi mă îndepărtez de bar după ce plătesc. Îmi strâng palmele în pumnii când nu o mai văd pe curvă la masă. Simt cum inima încearcă să-mi iasă din piept şi nervii mei ajung la cote înalte. De parcă nu aş fi ameninţat-o. Se pare că ea chiar vrea să chelească, păcat, singurul lucru frumos la ea e părul. Când ajung in dreptul masei noastre îi observ geantă pe unul dintre scaune. Răsuflu uşurată şi-mi desfac pumnii, încercând să mă mai calmez câtuşi de puţin. Mă aşez pe scaun şi îi zâmbesc uşor tânărului ce-mi aduce comandă. E frumos, păcat că sunt luată.
Scanez încăperea cu privirea încercând să-i gasesc trupul târfei. Undeva mai în dreapta mea e un grup de băieţi excitaţi şi aşa cum mă aşteptam Tarffani e în mijlocul lor. Privirea îmi cade pe trupul său şi mă trezesc analizând-o din cap până în picioare. Poartă o rochie roşie, largă de la talie în jos, atât de scurtă încât eu una aş purta-o ca tricou prin casă. Decolteul rochie arată prea mult şi spatele gol e ca cireaşă de pe tort. Până şi rochia spune „Sunt curvă, hai şi trage-mi-o ". Îmi scutur capul scârbită şi-mi concentrez atenţia pe altceva, în aşteptarea ei. Sper să nu facă pe inabordabila cu mine căci o să mă asigur că am doză de curaj necesară, ca să o bag în spital.
Minutele trec şi Tiffany nu revine la masă, fapt ce mă scoate din sărite. Dau pe gât conţinutului primului pahar, căci mai aveam numai o gură destul de mică, şi mă ridic mergând în direcţia blondei. Îmi fac loc printre băieţi şi pufăi când le simt erecţiile în apropierea mea. Un tip îşi aşează braţele pe şoldurile mele trăgându-mă la pieptul său şi făcându-mi pulsul să se accelereze. Mă întorc cu faţa la el şi-i zambesc frumos înainte să-mi lipesc palma de obrazul său. ÎI prind încheietura lui Tiffany şi o trag dintre băieţii, aproape ţârâind-o până la masă. Dacă s-ar şi lovii ar fi perfect. O las de mână când ajungem în dreptul masei şi îi fac semn să se aşeze.
- Bea astea şi hai să mergem, îi spun sorbind o gură sănătoasă din paharul ce-l comandasem mai devreme.
- Şi dacă nu vreau? Strigă acoperind muzica.
- Presupun că vrei să mai ai ce să piepteni de azi înainte, strig la rândul meu făcând-o să-şi coboare privirea spre paharul din faţa sa.
Îi dă un shot paharului de vodka şi ochii mi se măresc instant. Şi eu beau, dar asta rupe. Degetele mele bat ritmului melodiei, ce se aude în difuzoare, în masă în timp ce privirea îmi e fixată pe Tiffany. Nu înţeleg ce aşteaptă de nu se ridică. Vrea să fac eu şi asta?
Îmi dau ochii peste cap când simt că mă enervez şi mă ridic luând-o de mână, mai finuţ de data asta. Îmi strecor degetele printre ale sale şi-mi fac loc prin mulţime cu ea în urmă mea.
- Unde mergem? Întreabă calm când ieşim din club. Şi dacă tot nu aveai de gând să stăm aici de ce m-ai chemat aici? Şi de ce nu a venit Connor aşa cum scria în mesaj? Da chiar, ce cauţi aici? Năvăleşte cu întrebări asupra mea făcându-mă să mârâi.
CITEȘTI
Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅
Ficção AdolescenteCarte rezultata in urma unui pariu cu @love_aimee : De cand e lumea inaintea unui razboi a fost o lupta, o lupta care lasa rani adanci si permanente. Multa lume a facut greseala sa confunde lupta cu razboiul,iar aceasta greseala o face si Evyline...