Spatele meu face contact cu materialul fin ce acoperă patul. Am ajuns atât de repede în dormitor încât am impresia că de fapt nici nu am fost în baie. Connor se poziţionează între picioarele mele şi mă priveşte rânjind. Dau să mă ridic să-l trag spre buzele mele dar mă împinge la locul meu. Îşi încolăceşte mana în părul meu şi mă forţează să stau nemişcată. Îmi muşc buza de jos și el mă trage de păr iar, strângându-l mai mult. Evyline pare că vrei să ţi-o iei bine! Jolene mârâie şi curvă din mine se trezeşte la realitate.
Îmi ling buza de jos în timp ce foamea şi pasiunea se intensifică în ochii lui Connor.
- Crezi că nu poţi să o faci atât de bine cum am făcut-o eu? Gânguresc şi el îşi măreşte ochii. Sau ce aștepți?
Un mârâit gutural îi părăseşte buzele după care chicoteşte încet. Mă trage puţin de cap, mutându-mi capul într-o parte şi se napusteste cu buzele asupra pielii fine a gâtului meu. Mă săruta scurt pe buze şi se ridică de pe pat. Ce naiba?
- Aproape că am început iubire, spun când iese pe uşă. Mă duc eu să iau viagra, continui glumind pe seama lui în speranţa că mă aud doar eu şi Jolene.
Ghinion. La doar câteva secunde de la dispariţia sa pe uşa camerei , îşi strecoară capul pe uşă şi rânjeşte diavoleşte la mine. Îşi linge buza de jos şi-mi trage cu ochiul înainte să se facă iarăşi nevăzut.
Câteva clipe mai târziu se întoarce în camera cu un bol în mână şi două panglici micuţe şi roz. De unde le-a mai scos?
- Doamne Evyline! Mârâie în timp ce se aproprie de mine. O să-ţi demonstrez că nu am nevoie de viagra.
Rânjeşte şi mai drăceşte decât înainte şi asta facă că nodul din gâtul meu să reapară. Îmi dreg glasul să spun ceva, dar cuvintele nu doresc să iasă aşa că mă rezum doar la a înghiţii în sec.
Connor lasa bolul pe pat şi eu încerc să-mi mut privirea spre el, dar înainte să apuc să văd ceva blondul îmi ridică bărbia.
- Întinde-te pe lung, îmi spune şi-şi lipeşte buzele de ale mele.
Fac cum îmi spune că doar sunt fată cuminte şi el ia o panglică şi-mi leagă ambele mâini una de alta. Oh drace! M-a mai mâncat şi gura. Patul are undeva la mijloc o ridicătură mică şi Connor leagă cealaltă panglica de acea ridicătură şi de cea care îmi ţine mâinile. Ceea ce face el e de formă, căci nicio strânsoare de a să nu mă poate ţine imobilizată şi el conştient de asta, dar îi fac jocul.
- Mai îmi cumperi viagra? Întreabă poziţionându-se între coapsele mele.
Dau din cap în semn de nu şi el zâmbeşte uşor. Se apleacă peste mine şi-mi săruta buzele. Coboară cu săruturi pe linia maxilarului şi apoi spre gât. Îşi lingi buza de jos privindu-mă în ochii înainte să-şi pună limba aia drăcească pe pielea mea, lingând zona din jurul sfârcurilor. Coboară cu limba spre feminitatea mea şi urcă înapoi chiar când credeam.. La naiba!
- Închide ochii două minute, murmură şi eu îl ascult fără să ezit. O să-ţi dai seama când să-i deschizi.
Face un mic zgomot făcându-mă să mă încrunt, dar continui să-mi ţin ochii închişi. Sunt sigură că nu trebuia să-i deschid acum. Îmi depărtează picioarele mai bine şi în următoarea secundă gura mea se deschide larg lăsând un icnet afară.
Ceva rece se prelinge pe pielea fierbinte a trupului meu făcându-mă mai doritoare şi mai plină de pasiune. Deschid ochii şi gem când răceală îmi înconjoară sânii. Îmi cobor privirea spre sursă şi îl văd pe Connor plimbând un cub de gheaţă pe pielea mea.
CITEȘTI
Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅
Ficção AdolescenteCarte rezultata in urma unui pariu cu @love_aimee : De cand e lumea inaintea unui razboi a fost o lupta, o lupta care lasa rani adanci si permanente. Multa lume a facut greseala sa confunde lupta cu razboiul,iar aceasta greseala o face si Evyline...