Cap. 33 ~Speedy Gonzalez

2.6K 122 90
                                    

A/N : Porniți melodia de la media doar la nevoie. Lectură plăcută!😘

Au trecut două zile pline de când l-am adormit pentru prima dată pe Carter şi mă declar extrem de mulţumită de această idee complet ingenioasă. Ultimele două zile au trecut extrem de repede, m-am împărţit între a petrece ziua cu Carter şi nopţile cu Connor. După toată această experienţă pot afirma cu toată ruşinea că sunt o curvuliţă, am impresia că în clipa de faţă o întrec până şi pe Tarffani, cum îi spun eu. La fel ca si in prima seară i-am pus lui Carter câte unul sau două somnifere, depinde cum am nimerit, în ceva băutură apoi mi-am luat tălpăşiţa şi mi-am petrecut una dintre nopţi într-un hotel penal nu foarte departe de casă iar o noapte acasă la Connor.

Înafară de asta nu am făcut prea mare lucru. Mi-am făcut curăţenie în dulapul cu haine, căci arăta acolo ca după cele două Războaie Mondiale. Mi-am pregătit lucrările pe când încep la facultate şi cam atât.

Carter nu suspectează nimic, absolut nimic, şi de aceea sunt atât de mandra de idea mea.

- Strumfule, strigătul lui Carter mă trezeşte din rememorarea evenimentelor din ultimele zile. Ai primit un email de la facultate.

Mă încrunt şi-mi las cană de cafea din mână pe blatul mobilei din bucătărie. Îmi târâi picioarele leneşă până în dormitor. Carter stă tolănit în mijlocul patului, cu bustul gol, cu laptopul în braţe. Trebuie să recunosc că asta e o imagine tare frumoasă aşa, dis de dimineaţă. Un zâmbet ştrengăresc îmi apare pe faţă şi mă trântesc lângă brunet în pat. Îi iau laptop-ul din braţe şi-l aşez jos lângă pat. Îmi pun picioarele de o parte şi de alta a sa şi mă aplec, lipindu-mi buzele de ale sale. Îşi aşează palmele pe şoldurile mele şi mă trage aproape de el când dau să mă ridic.

- Ce crezi că faci? Întreabă zâmbind.

- Aş dorii să-mi citesc email-ul dragule, îi răspund pe un ton mieros.

Mă întorc puţin şi mă aplec după laptop. Pieptul lui Carter e numai bun de măsuţa. Las laptop-ul pe pieptul său şi-mi deschid inbox-ul.Mă foiesc puţin deasupra bărbăţiei brunetului făcându-l să ofteze. Asta merită.

Mă încrunt când citesc primele rânduri reuşind ca până la finalul email-ului să afişez un zâmbet enorm. Se pare că se mai pot primii şi veşti bune.

- Ce spune? Întreabă brunetul.

- Datorită unor probleme administrative, spun pe un ton formal făcându-l pe Carter să chicotească. Bla bla bla, continui şi chicoteşte mai tare. Începerea cursurilor se va amâna cu o săptămână, termin de spus şi continui să zâmbesc mai tare.

- Păi asta e minunat strumfule, spune Carter cu entuziasm. Acum laşi laptop-ul ăla odată? Întreabă ridicând din sprâncene.

Îl închid şi-l las înapoi pe podea. Mă întorc spre el şi sunt întâmpinată de un zâmbet extrem de călduros. ÎI zâmbesc la rândul meu şi-l privesc în ochii. Murmur un „iartă-mă" în gând şi-mi lipesc buzele de ale sale înainte ca vinovăţia să mă cuprindă, sau mai rău înainte să devin melancolică. Se rostogoleşte iar acum el fiind cel ce stă deasupra. Încerc să-l dau jos de pe mine dar nu prea am vreo şansă de reuşită datorită puterii sale. Mă prinde de mâini şi le lasa pe pat, ţinându-le acolo. Îmi sărută fiecare colţişor al fetei după care îşi lipeşte buzele de ale mele. Sărutul e unul moale şi simplu. La dracu îmi e dor de modul animalic al lui Connor de săruta!

Războiul sexului II - Umbre din trecut ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum