Asansöre binen genç kız, yaşadığı şoktan dolayı sakinleşmeye çalışıyordu ama, başaramadığı kesindi. Bir anda aklına dolan anılarla, kalbi yeniden parçalara ayrıldı.
İki yıl önce...
Çevrelerinde birbirlerine bu kadar çok yakışan, başka çift yoktu sanki Arya ve Göktuğ'un...
Herkes onları birbiri için biçilmiş kaftan olarak görürdü. Çoğu zaman kıskanç bakışların hedefi de olurlardı, ama gençler bunu pek takmazdı. Onlar bir yıla yakındır süren ilişkilerinde, birbirlerine yeterince güveniyorlardı.Ama bu yaşta bu kadar ciddi bir ilişki, her cahil erkek gibi, Göktuğ'un da gözünü korkutmuştu.
Ve bir zaman sonra, farkında olmadan, Arya'ya karşı özensiz olmaya başlamıştı...Arya kaçınılmaz sonun yaklaştığını bilirken, kendini ne kadar üzmemeye çalışsa da olmuyordu. İlk aşk çok değerliydi, ama ilk kalp kırıklığı da en zoruydu.
Yine adamın kendini arayıp, sormaya tenezzül etmediği bir gün, okul kantininde, kalabalık arkadaş grubuyla, keyifli bir sohbet halinde gördü.
Yanı başında da yılışık tavırlarından nefret ettiği kızlardan biri vardı.
Masaya yaklaşıp herkesle selamlaştıktan, sonra Göktuğ'a baktı. Adamın gözlerinde ilk günlerdeki ışık yoktu artık. Buna üzülerek,
"Benimle gelsene biraz" dediğinde, genç adam oflayarak yerinden kalktı.Yanındaki ucuz kızın Arya'ya kıs kıs gülmesiyle, genç kız daha da üzüldü. Maalesef bu tip insana bu fırsatı veren, sevdiği adamdı.
Okulun bahçesindeki ağaçlardan birinin altına gidip, etrafı göz gezdirirken kimsenin olmayışı onu rahatlatlattı. Göktuğ elleri cebinde, umursamaz bir halde dururken, Arya dolan gözleriyle ona baktı.
"Neler oluyor Göktuğ? Neden bana karşı bu kadar soğuksun?" diye sordu.
"Değilim Arya, nereden çıktı bu şimdi?" derken Arya ona yaklaşıp,
"Az önce yanında oturan kızdan haz etmediğimi bildiğin halde, hâlâ aranıza mesafe koymadın. Aramız bozulmasın diye susuyorum ama, dayanamıyorum artık. Beni arayıp sormayı bırak, mesajıma cevap vermeye bile tenezzül etmiyorsun, ama o aptal kızlarla boş muhabbete gelince, vaktin var değil mi?" diyerek sesini yükseltti.
Göktuğ sıkılgan bir ifadeyle,
"Arya, abarttığının farkında mısın sen? Neyiz biz? Karı koca mı? Takılıyoruz alt tarafı, ne büyüttün ya!" derken hayal kırıklığıyla baktı genç kız.
"Takılıyoruz öyle mi?" diye sorarken, Göktuğ umursamazca omuz silkti.
"Aslında sence de fazla uzamadı mı? Bu yaşta evlilik düşünecek halimiz yok, bu yüzden bitirelim en iyisi" dediğinde, Arya kendinden beklenmedik bir şey yapıp, adama tokat attı.
"Daha önceki ilişkilerinde nasıl hissettirdiler bilmiyorum ama, ben senin oyuncağın değilim, bu saatten sonra yüzünü bile görmek istemiyorum" diyerek dolan gözlerini silip gitti.
Göktuğ çok geçmeden pişman oldu ama, kızı aramaya yüzü olmadı bir süre. Sonrasında ise, genç kız bir daha dönmemek üzere gitti....
***
Ebru çarpan kapının sesiyle, mutfaktan çıkıp Göktuğ'a merakla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR
Ficção AdolescenteBir okurumun tavsiyesi üzerine "YENİDEN SEV" den Selim'in kızının hikayesini yazmak istedim ve farklı bir kurgu ortaya çıktı, işte konusu; "Annesinin hatalarından utanarak büyümüş bir kız ve yanlış yapmamak için mutsuzluğa gömülmüş durumda... İkis...