26.bölüm

1.7K 145 29
                                    

Elbiseyi giyinip, prova odasının büyük aynasında kendine bakarken, büyülenmiş gibiydi Ebru.

O kadar asil ve zarifti ki üzerinde taşıdığı tasarım. Üstelik tam üzerine oturmuştu. Koray'a baktığında, ona hayranlıkla bakıyordu.

"Ebru, ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten çok yakıştı, muhteşem ötesi bir şey oldu" diyerek kızın yanına geldi.

Elini tutup öptüğünde, genç kız utanmıştı. Kendilerine gıptayla bakan çalışanların yanında, romantiklik yapmaktan çekinmiyordu adam. Ebru merakla,
"Teşekkür ederim canım. Peki vücut ölçülerimi nasıl bildin?" diye sordu. Koray gururla gerildi.

"Bu bir sır" diyerek göz kırptı.

Ebru gülerek üzerini değişmeye giderken, daha önce Koray'ın kendisi için aldığı elbiseleri hatırladı. Onlar tam üstüne göre olmuştu zaten. Bunu tahmin ederek, beden ölçülerini bilmesi gayet doğaldı.

Koray tasarımcılarına döndü ve elbisenin adım attığında, boydan boya kızın bacağını ortaya çıkaran yırtmacını kastederek,

"Biraz dekolteleri kapatalım" diyerek bacağını işaret etti. Kadın buna gülerken,
"Nasıl isterseniz Koray bey" dedi.

Ebru giyinip çıktıktan sonra, Koray onun elini tutup çıkışa yönlendirdi.

"Birileri kıskançlık mı yapıyor?" diye takıldı adama. Koray ona gülerken,

"Ben mi? Ne zaman?" dediğinde genç kız güldü.

"Biraz dekolteleri kapatalım" diyerek beceriksizce Koray'ın taklidini yaptıktan sonra devam etti.

"Modeli beğendiğinde, yırtmaç dikkatini çekmemiş miydi?" diye sorunca, Koray biraz düşünüp, içinden geçenleri itiraf etti.

"Aslında çiziminde mankenin üzerinde normal görünmüştü ama, senin bacağın boydan boya açılınca, biraz fazla geldi.
Sana karıştığımı düşünmüyorsun değil mi?" derken Ebru gülümseyip başını olumsuz anlamda salladı.

"Hayır, aslında sana iyi bir haber vereyim. Ben şık olmak için, yarı çıplak gezmekten pek hoşlanmam" dediğinde, Koray küçük bir kahkaha attı ve kolunu kızın omzuna dolayıp, yanağından öptü.

"İşte aradığım kız" diyerek arabanın kapısını Ebru için açtı ve bindikten sonra kapıyı kapatıp, sürücü koltuğuna geçti.

Araba genç kızın evinin önünde durduğunda, Koray ona yaklaşıp küçük bir veda öpücüğü aldı.

Ebru emniyet kemerini çözerken,
"Bu arada abim seni, yarın akşam yemeğe bekliyor, sana da uyarsa" dediğinde Koray gülümsedi.

"Vaauv, sevdiğim kızın abisiyle tanışma yemeği yiyeceğim, çok heyecan verici" dedi.

"Peki öyleyse, yarın akşam diyorum abime" dediğinde Koray başını salladı.

"Hıhımm. Yarın akşama bütün randevularımı iptal edip hazırlanacağım" diye dalga geçerce konuştuğunda, Ebru kaşını kaldırıp,

"Kimlere randevun vardı bakalım senin?" dedi. Koray onun tatlı kıskanç haline gülüp,

"Tüm sözlerim, rezervasyonlarım, hepsi senindir" dedi ve onun gönlünü aldı.

Ebru evine girene kadar ardından bakan adam, kız içeri girdikten sonra arabasını çalıştırıp yola çıktı.

Aslında bugün kendine izin vermiş olsa da, şirkete gitmeden içi rahat etmeyecekti. Yoldayken Selçuk aradı.

"Merhaba Koray naber?"

"İyidir karakorsan, senden naber?" diyerek, birbirlerine hal hatır sorduktan sonra Selçuk,

BENİ AŞKA İNANDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin