8.bölüm

1.9K 163 31
                                    

Genç kadın, koluna bağlı serumun bitmesini beklerken, içeri giren kişiye baktı.

"Merhaba Ebru hanım, ben jinekolog Dilara. Doktorumuz kan tahlili istemişti ama, ben de sizi bir muayene etmek istedim. Gebelik ihtimaliniz varsa eğer, ultrasondan da bakalım" dediğinde, Ebru gözleri dolarak doktora baktı.

"Dilara hanım, benim hamile olmama imkan yok" diyince, kadın şaşırıp kendine baktı.

"Ben... Bizim eşimle aramızda, çocuk olmasını sağlayacak bir ilişki yok" derken anne olmayı ne kadar istediğini düşünüp, gözyaşlarının akmasına izin verdi. Dilara şaşırmıştı şimdi.

"Özür dilerim ben kötü hissettirmek istememiştim." diyince Ebru ona baktı.

"Sizin bir suçunuz yok doktor hanım, göreviniz bunları sormak" derken, Dilara içinden vicdan azabı çekiyordu. Çünkü şuanda burada olmak, görev için değil arkadaşı istediği içindi.

Ebru doktoru iyi olduğuna ikna ettikten sonra, kadının çıkmasıyla pişmanlıkla gözlerini kapadı. Neden bu kadar ayrıntı vermişti ki? Hamile olma ihtimalim diye kestirip atabilirdi... Direnci o kadar düşmüştü ki, mantıklı düşünemiyordu.

Kapı yeniden açıldığında, genç kadın, Koray'ın içeri girdiğini gördü.

"Ne işiniz var burada? Beni yalnız bırakın" derken, Koray hâlâ şok olmuş bir şekilde bakıyordu kıza...

Amacı bildiğini belli etmemek olsa da, ağzından çıkanlara engel olamadı.

"Ebru ben... Doktorla konuşmanızı duydum, sen..." dediğinde, genç kadın utançla gözlerini kapayıp açtı, daha ne kadar rezil olacağını düşünüyordu.

"Bu sizi ilgilendirmez" diyip başını adamdan aksi yöne çevirdi.

"Ebru bak, ben seni kırmak, üzmek istemiyorum gerçekten, lütfen affet beni" diyen adamın sesiyle tekrar ona döndü.

"Affet derken... Karınızı aldatmanıza ortak olmamı mı istiyorsunuz? Bundan önceki asistanlarınızla nasıl bir ilişkiniz vardı bilmiyorum ama, ben size istediğinizi vermem" dedi.

Koray hayal kırıklığıyla bakıp, iki adım geri gitti.

"Ne yani, sen beni ilgisini çeken her çalışanıyla, flört eden bir adam mı sanıyorsun?" derken Ebru da yattığı yerden hafif doğruldu.

"Sanmıyorum Koray bey, bizzat tecrübe ettim" derken Koray sinirle ona baktı.

"Aptalsın biliyosun değil mi Ebru?" derken kadın ters bakışlarını adama yöneltti.

"Güzel... Şimdi de hakaret mi edeceksiniz?"

"Hayır, hakaret etmeyeceğim. Sadece bu kadar kör olmana şaşıyorum. Aylardır birlikte çalışıyoruz ve benim eşimi aldatmadığımı görmemen tuhaf. Ama yine de, aklı başında bir insan, benimle iki hafta bile çalışsa, evli olduğum kadınla aramda hiçbir duygusal bağ olmadığını anlar.

Ve aylardır sana nasıl baktığımı da anlar, eğlence arayan bir adam gibi değil, gerçekten sevmek isteyen bir adam gibi baktığımı anlar" diyince Ebru dalga geçer gibi baktı adama,

"Anlıyorum evet, evliliğinizin sorunlu olması, sizin başkalarına saygısız olmanızı haklı çıkarıyor öyle mi?" dedi.

Koray böyle anlaşılacağını hiç tahmin etmemişti.

"En başından ne kadar kötü bir profil çizdiğini bildiğimden, senden hep uzak durdum. Benim evliliğim zaten yıllar önce bitti, ama sana saygı duyup hiçbirşey belli etmedim.

Söylesene, eğlence arayan bir adam olsaydım, şimdiye kadar sana çoktan yürümez miydim? Beni bu kadar basit bir adam olarak mı görüyorsun?"

Ebru bir an adamın haklı olacağını düşündü. Sonra ona döndü ve,

BENİ AŞKA İNANDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin