''Godsamme'' zeg ik zachtjes als het echt heel eng word en ik knijp Scott volgensmij echt helemaal fijn. ''Sorry als ik je knijp'' zeg ik zachtjes tegen hem. ''Maakt niet uit'' zegt hij lachend en ik verstop me weer in zijn shirt en kijk de andere kant op, ik hou echt niet van horror, verschrikkelijk. ''Mad we zetten wel serieus even iets anders op, ik vind dit zielig'' zegt Scott. ''Nee maakt niet uit, kijk m maar af'' zeg ik tegen hem. Scott zet de tv zachter en kijkt me aan. ''Ik hoef m niet af te kijken'' zegt hij zachtjes en ik ga half op hem liggen. ''Ik ben moe'' zucht ik en Scott glimlacht.
''Scott jou ogen zijn zo blauwe he'' zeg ik als ik hem recht aankijk en hij lacht. ''Die van jou ook'' zegt hij dan. ''Mijne zijn donkerblauw, die van jou echt heel fel en licht'' zeg ik. ''Donkerblauw is veel mooier'' zegt Scott en ik kijk hem weer even aan met een glimlachje. Scott glimlacht terug en buigt zich naar me toe. Ik geef hem een kusje en hij begint me heel zacht te zoenen waarop ik hem terug zoen.
Ik geef Scott een laatste kusje en leg mijn hoofd dan op zijn borstkas. ''Sorry als het heel raar was, dit was de eerste keer met you know'' zegt Scott en ik glimlach naar hem. ''Ben maar niet bang'' zeg ik en hij doet een paar haartjes uit mijn gezicht. ''Ik moet wel gaan zo, want ik denk dat Niamh en Ann weg zijn, dus Mai is alleen'' zegt Scott. ''Ja is goed hoor'' zeg ik terwijl ik opsta. Scott staat ook op en doet zijn shirt goed. Je ziet trouwens best wel goed dat hij sigaretten in zijn zak heeft. ''Scott, als je niet wil dat mijn ouders weten dat je rookt zou ik die sigaretten ook niet zo opvallend in je zak doen'' zeg ik tegen hem. ''Ja mijn tas ligt op de gang volgensmij, ik doe ze wel in mijn tas zo'' zegt hij en ik lach. ''Slim ben je ook he'' zeg ik en hij loopt achter mij aan naar beneden.
Beneden doet hij snel zijn sigaretten in zijn tas en doet dan zijn jas aan en doet zijn rugzak op. ''Even doei zeggen tegen je ouders'' zegt Scott en hij loopt de woonkamer binnen. ''Ik ga weer naar huis, bedankt voor het eten'' zegt Scott tegen papa en mama. ''Doei jongen, tot snel'' zegt papa en hij geeft hem een hand. ''Niet je sleutels vergeten'' zegt mama en ze geeft Scott zijn scootersleutels. ''Oh dankjewel!'' zegt Scott. 'Doei'' zegt hij nog snel tegen Brooklyn en Brad die op de bank zitten. ''Doeii'' zeggen ze allebei terug en ik loop achter Scott de gang weer in en doe de tussendeur dicht. ''Tot morgen'' zegt Scott lief en hij geeft mij een knuffel. ''Rij voorzichtig en doe de groetjes aan Mai okay?'' zeg ik. ''Doe ik'' zegt Scott en hij geeft mij nog snel een kusje voordat hij zijn helm opdoet.
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...