Het is een paar dagen later en Madison is gelukkig weer beter, zometeen komt ze langs om papa en mama te ontmoeten en ik heb beloofd dat we gaan shoppen, Mai gaat ook mee shoppen. ''Scott ik heb er zin in'' zegt Mai. ''Ik ben benieuwd om Madison te zien'' zegt papa. ''Verwacht nou niet te veel van haar, ookal is ze wel heel lief enzo'' zeg ik, ik had wel tegen haar gezegd dat ze zich mooi aan moest kleden. ''En mooi'' roept Mai en mama lacht.
De deurbel gaat en ik loop naar voren toe. Ik doe de deur open en Madison staat in de deuropening. ''Wow'' zeg ik zachtjes en ze lacht. ''Is het mooi?'' zegt ze een beetje verlegen. ''Je ziet er prachtig uit'' zeg ik, en ze ziet er ook echt prachtig uit. Haar haren zitten vast met een paar plukjes en er zit een beetje slag in, het valt over haar schouders tot bijna op haar kont, zo lang is het, ze draagt een prachtig rood jurkje met zwarte hakken. ''Jij ziet er ook weer netjes uit'' zegt ze lachend tegen mij en ik kijk naar mijn eigen zwarte spijkerbroek en polo. ''Kom binnen'' zeg ik en ze stapt de gang in waarna ik de deur dicht doe. ''Ik ben nog nooit door jullie voordeur gekomen'' zegt ze lachend. ''Kom maar hierheen'' zeg ik terwijl ik een deur naar de woonkamer open doe.
''Hallo'' zegt Mad terwijl ze ze allebei een hand geeft. ''Zo dus jij bent het meisje waar Scott helemaal gek op is'' zegt mama lachend. ''Mam'' zeg ik zuchtend. Madison lacht en mama geeft haar een knipoog. ''Willen jullie nog iets drinken voordat jullie gaan?'' zegt mama. ''Ja is goed'' zegt Mai en ook Madison knikt. ''Is goed'' zeg ik tegen haar. Mama loopt naar de keuken en haalt 3 glazen met drinken voor ons.
Als ze terug komt geeft ze ons allemaal een glas en gaat zitten op de bank. Mad is naast mij komen zitten en neemt een paar slokjes van haar drinken, ze ziet er echt prachtig uit en ze is bijna net zo groot als ik op die hakken. ''Scott je moet morgen vroeg wel naar de ortho he'' zegt mama tegen mij, waarom moet ze dat nu weer nu zeggen. ''Weet ik'' zucht ik. ''Kom zullen we gaan'' zeg ik snel tegen Mai en Madison. Mama staat ook op om ons te brengen en we lopen naar mama's porsche.
''Scott verwen haar wel he, je weet dat geld geen probleem is'' zegt mama tegen mij. ''Doe ik mam'' zeg ik lachend. ''Ah dat hoeft echt niet hoor, ik hoef geen gebruik te maken van jullie geld'' zegt Madison meteen. ''Het komt goed Mad'' zeg ik en ik ga met mijn hand over haar hand, niet wetend of dat nou eigenlijk expres of per ongeluk was.
Mama parkeert de auto in centrum London en we stappen allemaal uit. ''Als jullie me nodig hebben bellen jullie maar he'' zegt mama. ''Ja is goed'' zeg ik en ik loop met Madison naar rechts. ''Waar wil je heen Mad, mij maakt het echt allemaal niks uit'' zeg ik tegen haar. ''Kijk ik denk dat je wel snapt dat ik wel even moet kijken waar ik ga shoppen, we hebben wel geld daar niet van, maar papa en mama geven mij ook niet alles'' zegt Mad een beetje verlegen. ''Mad ik wil alles voor je betalen'' zeg ik tegen haar. ''Nee Scott ik wil niet dat je alles voor mij betaald'' zegt ze lachend. ''Zara?'' zegt ze dan. ''Jaa is goed hoor, ik ga gewoon mee en kijken hoe mooi jou alles staat'' zeg ik tegen haar, ik ben serieus nog nooit in de zara geweest, dus ik heb geen idee hoe het eruit ziet.
We stappen de zara binnen en ik kijk om me heen, best wel een grote winkel. Echt overal hangen en liggen kleren. ''Heb je nog iets nodig?'' zeg ik tegen haar. ''Ja eigenlijk shirts'' zegt ze. Ik kijk tussen de shirts en zie een super mooi blauw shirtje, echt die kleur van haar ogen. ''Mad vind je deze leuk?'' zeg ik tegen haar en ik houd het shirt omhoog. ''Jaa, hou hem maar even bij dan pas ik ze straks, zoek maar een paar leuke'' zegt ze vrolijk en ik lach, dit meisje is echt te leuk. Ik kijk verder tussen de shirts en vind nog wel een paar leuke.
Als we klaar zijn bij de Zara lopen we weer door de drukke winkelstraat. ''Zullen we naar Michael Kors'' zeg ik tegen haar. Ik wil nieteens perse voor mezelf shoppen, ik wil gewoon graag leuke dingen voor haar kopen. ''Ja is goed, ik heb ook wel zin om dingen voor jou te shoppen'' zegt ze lachend, ze wil echt niet dat ik iets voor haar koop, ga ik toch lekker doen.
We stappen de winkel binnen en ik groet de portier, ik ben een vaste klant, hij kent me. ''Goede avond'' zegt een van de winkelmensen tegen ons. ''Wij komen voor haar dus als u ons kunt helpen'' zeg ik en Madison kijkt me meteen aan. ''Scott doe normaal'' zegt ze zachtjes. ''Maar natuurlijk, loopt u maar met mij mee naar boven'' zegt de vrouw en ze loopt naar boven. ''Scott even serieus'' zeg ik tegen hem. ''Vertrouw me nou maar'' zeg ik tegen haar en ik leg mijn hand op haar heup. ''Kom, ze hebben geweldig mooie kleren hier'' zeg ik tegen haar.
''Hier heb ik een jurkje wat u geweldig zou staan'' zegt de vrouw tegen Madison en ze geeft haar een jurkje. ''Dankuwel'' zegt Madison en ze pakt het jurkje aan terwijl ze mij angstig aankijkt. Ik loop naar haar toe en pak haar hand vast. ''Doe hem nou maar aan en maak je niet druk, hij staat je waarschijnlijk geweldig'' zeg ik zachtjes tegen haar en ik geef haar een kusje op haar wang. ''Je bent te lief'' zegt ze zachtjes terug en loopt het pashokje in.
''Wilt u iets drinken meneer Jackson'' zegt de vrouw tegen mij, ze kent mama en dus ook mij, doordat we vaker in de winkel komen. ''Nee dankjewel'' zeg ik en ik ga in een van de stoelen zitten terwijl ik mijn telefoon pak.sorry guys dat het zo ongelooflijk saai is :( x
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...