Three- Madison Smith

9.1K 314 13
                                    

''Jes heb je nog een beetje wiet voor me'' hoor ik Scott tegen Jesse zeggen. ''Nee maat jij moest stoppen'' zegt Jesse terug tegen Scott en hij draait zich op. ''Please Jes, ik heb t echt even nodig'' zegt Scott boos tegen hem. ''Jij moest helemaal stoppen met roken'' zegt Jesse dit keer. ''Ik ben ook gestopt'' zegt Scott weer tegen Jesse. ''Haha Scott, wat wil je dan gaan doen met die wiet, opsnuiven zeker?'' zegt Jesse lachend. ''Doe niet zo moeilijk en geef t gewoon'' zegt Scott.
''Waarom koop je het niet gewoon zelf?'' zeg ik tegen Scott omdat ik hun gesprek aan het volgen ben. ''Jesse heeft zijn connecties en haalt het gewoon altijd voor mij'' zegt Scott tegen mij. ''Scott moest jij niet stoppen, iets met een beugel ofzo'' kucht Jesse lachend. ''Jesse je bent echt niet grappig en ja ik ga binnekort stoppen'' zegt Scott tegen hem. ''Okay maar je hebt het niet van mij'' zegt Jesse lachend. ''Nee is goed'' zegt Scott en ik grinnik zachtjes terwijl ik verder ga aan de opdrachten in het boek.
''Hij is echt een kankermongool'' hoor ik Mona achter me zeggen tegen een van haar vriendinnen. Scott heeft het blijkbaar ook gehoord en draait zich om. ''Scheld niet met kanker tyfushoer'' zegt Scott net iets te hard. ''Scott!'' roept Meneer Biel door de klas en gelijk kijkt de hele klas hem aan. ''Ja nu heb ik het zeker weer gedaan'' zegt Scott boos. ''Jij scheld toch ook?'' zegt Meneer Biel. ''Ja maar ik scheld niet met kanker, of wil je haar soms gaan verdedigen'' schreeuwt Scott en zijn stem slaat over waardoor hij snel even slikt. ''Mooie stemoverslag'' zegt Mona met een gemeen lachje. ''Hou je bek'' zegt Scott tegen haar. 
''Ik verdedig haar niet maar jij hoeft haar ook niet uit te schelden voor tyfushoer'' zegt Meneer Biel. ''Jawel kijk wat zij allemaal stoer doet met haar kanker'' zegt Scott. Dit had ik dus echt nooit van hem verwacht, Scott schold inderdaad heel veel maar het woord kanker had ik nog nooit uit zijn mond gehoord. ''Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor Scott'' zegt Meneer Biel tegen hem. ''Ik weet dat u met niet mag, maar u maakt me nu helemaal gek he'' zegt Scott tegen Meneer Biel.
''Oke ga er maar uit dan Scott, ik hoef jou even niet meer te zien'' zegt Meneer Biel. ''Wauw, hoe triest kan je zijn'' zegt Scott en hij pakt zijn tas van de grond. ''Scott waarom praat jij zo moeilijk'' zegt Abi tegen hem. ''Mijn mond doet verrekkes veel pijn oke, nu blij'' zegt Scott en hij loopt de klas uit terwijl hij de deur met een klap dicht gooit.
''Waarom doet zijn mond nou weer zeer?'' zegt Mona. ''Als jij nou even je bek houd, door jou is Scott eruit gezet'' zegt Jesse nou boos tegen haar. ''Het kwam niet door mij hoor, hij begon opeens te schreeuwen'' zegt Mona. ''Oh en toevallig begon hij te schreeuwen door jou'' zegt Jesse. ''Sorry hoor, maar waarom doet zijn mond nou zeer?'' zegt Mona. ''Wat boeit jullie dat, zijn jullie daarin geinteresseert ofzo?'' zegt Jesse tegen Abi en Mona. ''Ja misschien wel'' zegt Abi. ''Hij heeft een beugel, wauw gefeliciteerd dat jullie het nu weten'' zegt Jesse en hij draait zich om om weer verder te werken aan zijn opdrachten.
''Jes, Jes'' zegt Abi. ''Ja wat is er?'' zegt Jesse geïriteerd. ''Meen je dat serieus, waarom heb ik dat gezien'' zegt Abi tegen hem. ''Nee het is een grap nou goed en weet ik veel, ik zou m nog meer aanstaren'' zegt Jesse zonder om te kijken. 

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu