Thirty-four- Madison Smith

7.4K 247 0
                                    

''Maddie snel beter worden'' zegt hij tegen mij en ik glimlach. ''Ga je nog naar April binnenkort?'' zeg ik tegen hem. ''Ja ik denk vanavond, en ook nog even langs de tandarts trouwens kut'' zegt Scott meer tegen zichzelf dan tegen mij volgensmij. ''Awh'' zeg ik en hij kijkt me aan. ''Het is niet zo erg, ik moet n bitje laten maken voor hockey'' zegt hij. ''Moet dat bij de tandarts?'' zeg ik tegen hem. ''Ja, weet ik veel'' zegt Scott en ik lach. ''Loser die je ook bent'' zeg ik lachend. ''Nou Mad, je hebt geluk dat je ziek bent anders ging je eraan'' zegt hij lachend en hij geeft me een knuffel. ''Ik hou ook wel van jou hoor'' zeg ik terug met een glimlachje.
Die knuffels van Scott zijn echt van die knuffels waar je nooit meer uit wil, hij heeft je zo beschermend en lief vast. ''Ik moet echt gaan, tot snel'' zegt Scott en hij geeft mij een kusje op mijn haren. ''Veel succes vanavond'' zeg ik lachend en ik geef hem een kusje op zijn borstkas waardoor hij me meteen zielig aankijkt. ''Sorry ik wil niet dat je ziek word'' zeg ik en hij trekt lachend de deur achter zich dicht.
''Mad Scott is normaal toch heel anders dan hier hoe hij zich gedraagd bij papa en mama'' zegt Brook tegen mij als ik terug binnen kom. ''Ja hier is hij heel rustig, hij houd zich zo erg in hier bij jullie, naja alleen met Brook niet dan'' zeg ik. ''Hoezo?'' zeg ik tegen haar. ''Mama vond hem rustig en toen zei ik dat ie dat helemaal niet is'' zegt ze. ''Hij weet niet echt goed hoe zich moet gedragen bij jullie en is bang dat jullie hem stom vinden, maar zo doen jullie ook wel een beetje tegen hem'' zeg ik tegen papa en mama.

Scott pov <---
Als ik thuis kom van Mad zit mama al op mij te wachten. "Scott schiet eens op, je moet naar de tandarts he'' zegt ze. ''Ga jij mee?'' zeg ik. ''Ja we gaan met de auto, eerst langs de tandarts en dan naar April'' zegt ze. ''Oke'' zeg ik tegen haar terwijl ik mijn rugzak op de keukentafel zet. ''Waar is je vest'' zegt mama tegen mij. ''Oh kut, die ligt nog bij Mad'' zeg ik. ''Achja maakt niet uit, je hebt er genoeg'' zegt ze terwijl ze naar de garage loopt. Ik loop achter haar aan en ga in de bijrijdersstoel van haar porsche zitten, daar rijd ze het liefste in.
Als we klaar zijn bij de tandarts rijden we naar het ziekenhuis om April te bezoeken. Mama parkeert de auto en we lopen meteen door naar haar kamer. ''Scott, mama'' zegt April lief als wij haar kamer binnenkomen. ''Hey schatje'' zegt mama en ze loopt zo snel als ze kan op haar hakjes naar April toe, ik lach een beetje om haar. ''Scott'' zegt ze en ze slaat haar armpjes om mijn nek. ''Hey lieffie'' zeg ik tegen haar en ze knuffelt me stevig. ''Madison is al even niet geweest, maar ze mag ook niet komen want ze is ziek'' zegt April zachtjes tegen mij. ''Mama weet het al'' zeg ik tegen haar, ''en ja klopt'' zeg ik met een glimlachje. ''Awh jij hebt zo'n schattig spleetje he'' zegt April en ze gaat met haar hand over mijn lippen. ''April doe normaal'' zeg ik half boos half lachend en ik zie mama glimlachen vanuit mijn ooghoek. ''Het is schattig'' zegt ze. ''Nee echt serieus helemaal niet'' zeg ik. ''Scott doe niet zo eigenwijs dommie'' zegt ze en ik glimlach. ''Nu vind ik het stom om normaal te lachen tegen jou'' zeg ik met een glimlachje. ''Scott als je je tanden niet meer laat zien ga ik je slaan'' zegt April, ze is zo zwak, maar toch nog heel fel als ze iets wil. ''Oke dan'' zeg ik en ze lacht. ''Jij bent zo raar maar toch heel lief hoor'' zegt ze. ''Nou daar ben ik blij mee denk ik'' zeg ik lachend.

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu