"Scott" zegt zijn vader en bijna iedereen die beneden aan de piste stond kijkt nu naar Scott die gevallen is. "De hele tijd gaat t goed met die gekke sprongen en nu zo'n kut heuveltje" zegt Mai. "Hij zat gewoon niet op te letten" zegt Greg tegen haar. "Scott antwoord" zegt hij dan en hij doet dat nek ding weg voor Scott zijn gezicht. "Ja" zegt Scott moeilijk. "Waar heb je pijn" zegt Greg duidelijk tegen hem. "Knie" zegt Scott weer moeilijk. "Toch niet je knie die al 6x geopereerd is" zegt Mai tegen hem. "Links" zegt Scott. "Oke jawel dus" zegt Mai. "Bel de ambulance" roept Greg naar Olivia en ik zie haar snel paniekerig aan de telefoon. Ik pak Scott zijn hand en doe zijn skibril af, hij ligt nogsteeds echt doodstil. "Scott kan je je ogen openhouden" zegt Greg tegen hem. Scott doet heel even zijn ogen open en kijkt mij aan. "Het is niet zo heel erg" zegt hij dan zachtjes. "Waarom die knie" zucht Greg. "Wat is er met die knie" zeg ik tegen Mai. "Is hij al zo'n 6x aan geopereerd, er is altijd wel iets" zegt ze tegen mij en ik kijk vol medelijden naar Scott, ik heb hem vorig jaar idd wel eens op krukken zien lopen op school.
De sneeuwscooter is ondertussen aangekomen en parkeert naast ons, er staan echt serieus best veel mensen te kijken nu. De man van de sneeuwscooter stapt ervan af en loopt naar Scott toe. Hij begint allemaal shit tegen Scott te lullen en Greg praat terug, ik versta er niks van. Ofja die paar woorden van Duits die op Nederlands lijken. Als de man even gekeken heeft pakken ze de banaan ( zegmaar waar gewonde mensen inliggen bij t skien) en leggen Scott er heel voorzichtig in. Ze maken hem vast en de sneeuwscooter rijd naar beneden om daar Scott over te plaatsen in een ambulance.
De sneeuwscooter rijd weg met Scott en Greg zucht. "Waarom kan die jongen nooit een keer niet gewond raken" zegt hij en Mai lacht. "Pap je had die sprongen niet willen zien die hij gemaakt heeft, allemaal achteruitsalto's, en nu even niet opletten op zo'n klein bultje" zegt ze. "Ja naja, hopen dat het niet te erg is" zegt hij en hij loopt naar beneden met het board van Scott in zijn handen. "Als hij nou maar niet in het ziekenhuis moet" zucht Olivia nu ook als we allemaal beneden staan. "Laten we naar het ziekenhuis gaan?" zeg ik en Greg knikt. "We pakken wel een taxi" zegt hij en hij houdt een taxi aan. "Het ziekenhuis waar de mensen die geblesseerd zijn geraakt bij het skien liggen" zegt Greg tegen de chauffeur en we stappen allemaal in.Oh oh Scott toch, IK HEB TROUWENS DE PERFECTE JONGEN GEVONDEN DIE SCOTT MOET VOORSTELLEN WILLEN JULLIE HEM ZIEN OF LIEVER JE EIGEN FANTASIE?
Sorry voor de hoofdletters ik ben heel erg enthousiast hij is zo knap omg
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...