Als ik de volgende ochtend op school kom loop ik meteen bijna tegen Scott aan, hij wil iets zeggen maar ik loop naar mijn kluisje om mijn laptop te pakken. ''Mad wat is er?'' zegt Scott terwijl hij naast mij komt staan. ''Niks'' zeg ik terwijl ik hem niet aankijk. ''Jawel ik merk het aan je, sorry dat ik niks tegen je zei in het ziekenhuis'' zegt Scott. ''Zie je, je weet heel goed wat er aan de hand is'' zeg ik tegen hem. ''Mad het spijt me oke'' zegt hij. ''Het is oke zeg ik toch'' zeg ik tegen hem voordat ik naar Katie loop.
''Heb je ruzie met Scott?'' vraagt Katie meteen aan mij. ''Nee niet echt ruzie, hij doet gewoon raar'' zeg ik en we lopen samen naar drama, ja helaas hebben we drama. ''Het is en blijft Scott he, die jongen is een beetje raar'' zegt Katie en ik lach om haar, ze heeft wel gelijk.
We lopen de dramaklas binnen en gaan op een van de krukken in de grote kring zitten. Scott en Jesse lopen ook binnen. ''Leuk feest gehad zaterdag he Scott'' zegt Kai meteen lachend. Doordat het nogsteeds heel warm is heeft Scott een korte broek en een shirt aan dus je kan zijn wonden zien. ''Ja opzich wel, jammer dat ik er niet zo heel veel meer van weet'' zegt Scott en gelijk kijkt de halve klas he aan, hij weet ook meteen hoe die de aandacht moet krijgen he. Hij gaat op een van de krukken rechts van mij zitten en doet zijn rugzak af.
"Zo Scott wat heb jij gedaan?'' zegt de docent tegen Scott. ''Gewoon gevallen'' zegt Scott en hij haalt zijn schouders op. ''Oke we gaan beginnen'' zegt de docent en hij klapt in zijn handen. ''We gaan vandaag een paar scenes spelen, we laten een paar leerlingen in het midden en dan mag de rest bepalen wat ze na moeten spelen'' zegt de docent en ik zucht, ik heb hier zo geen zin in. ''Wie willen er beginnen?'' zegt de docent en niemand steekt zijn vinger op. ''Okay Scott en Rose'' zegt hij en ik hoor Scott zuchten.
''Okay wat moeten ze spelen?'' zegt de docent. ''Scott is een stripper en Rose is zijn klant'' zegt Jesse meteen lachend. ''Scott je mag niet meer dan je shirt uit doen'' zegt de leraar meteen, waarschijnlijk omdat hij ook weet dat Scott zo is dat hij dat nog best zou doen. Scott steekt onopvallend zijn middelvinger op naar Jesse en gaat dan achter Rose staan die op een stoel zit.
''Hallo mevrouw'' zegt Scott tegen Rose die heel ongemakkelijk op de stoel zit en hij gaat een beetje dicht langs haar. ''Goedeavond'' zegt Rose verlegen en Scott gaat een beetje met zijn vingers over haar schouders, je kan zien dat ze zich heel ongemakkelijk voelt. ''Ik kan dit echt niet'' zegt Rose en ze staat op terwijl ze weer in de kring gaat zitten. ''Wil er iemand anders met Scott deze scene spelen?'' zegt de docent. ''Madison'' zegt Katie meteen en de docent kijkt naar mij. ''Oke Madison veel succes'' zegt hij en ik kijk Katie boos aan.
Ik ga op de stoel zitten en Scott begint opnieuw. ''Nou Scott, jij kan zo een carriere als stripper beginnen'' zegt de docent als Scott klaar is en hij zijn shirt weer aantrekt. ''Jaa ik weet het'' zegt Scott vol eigendunk en ik kijk hem even aan. ''Mad ik kan hier echt niet tegen'' zegt hij zachtjes en ik loop terug naar mijn plek in de kring zonder op hem te reageren.
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...