''Maddie'' zegt Scott als we naar binnen lopen. ''Waarom noem je me zo'' zeg ik arrogant tegen hem. ''Ik noem je altijd zo?'' zegt hij. ''Ja als jij je zo gedraagd hoef je me niet zo te noemen'' zeg ik tegen hem. ''Het spijt me'' zegt hij. ''Oke fijn'' zeg ik en hij bijt even op zijn tanden waarschijnlijk omdat zijn knie pijn doet. ''Mad alsjeblieft alles is gewoon mis gegaan okay, ik wilde gewoon wachten tot vanavond en je verrassen en ik wilde ook gewoon helemaal niet naar school maar ik moest van mama'' zegt hij. ''Moet je daarom zo tegen mij doen'' zeg ik tegen hem met tranen in mn ogen. ''Kijk je maakt me voor de tweede keer aan het huilen vandaag, op mijn fucking verjaardag'' zeg ik. ''Mad ik zeg toch dat het me spijt, ik voel me gewoon heel kut, ik snap dat ik niet alleen aan mezelf moet denken en ik zeg sorry okay'' zegt Scott.
''Okay ik snap het wel, maar je snapt dat dat ook heel kut was voor mij okay'' zeg ik en hij knikt. ''Sorry schatje'' zegt hij en hij trekt me in een knuffel. ''Waarom maakte je trouwens die gemene opmerking over dat ik je vriendin niet ben'' zeg ik. ''Ik was geiriteerd, en kleintje van me het is nog niet officieel he, ik moet nog iets leuks bedenken'' zegt Scott met een glimlachje. ''Wil je nooit meer zo gemeen doen'' zeg ik tegen hem en hij lacht even. ''Tuurlijk niet lieverd'' zegt hij en hij geeft zachtjes een kusje op mijn lippen.
''Ik heb trouwens een kado'tje, en als je het niet erg vind kom ik vanavond even langs?'' zegt Scott. ''Tuurlijk mag je komen, mijn familie is er wel vanavond dus als je het niet erg vind om ze te ontmoeten'' zeg ik tegen hem. ''Het lijkt me leuk om je familie te ontmoeten'' zegt Scott met een glimlachje en de bel gaat, als teken dat we naar de les moeten gaan.~~~~
''Opa en omaaa'' gillen Brooklyn en ik als opa en oma om de hoek komen lopen. ''Schatjees'' zegt opa en ik geef hem zo'n dikke knuffel. Ze wonen in Nederland en we zien ze bijna nooit. Brooklyn knuffelt oma en andersom. ''Ik heb jullie zo gemist'' zegt opa en hij trekt ons allebei in een knuffel. Het is mooi weer en heel de familie zit in de tuin voor onze verjaardag. Beide de opa's en oma's, onze tante en oom met hun twee kinderen, een zoon net zo oud als Brad en een net zo oud als mij en Brook.
Onze buren zijn er ook en die hebben twee kleine dochtertjes. ''Willen jullie iets drinken opa en oma en taart?'' zeg ik tegen ze. ''Kan je een koffie maken schatje'' zegt opa en oma wil een thee. Ik loop naar de keuken en maak het drinken voor ze.
''Hey Scott'' hoor ik mama opeens zeggen. ''Hey, kom ik niet ongelegen?'' hoor ik de stem van Scott. ''Nee hoor, Madison is in de keuken volgensmij'' zegt mama en ik hoor de krukken van Scott. ''Hey gefeliciteerd lieverd'' zegt Scott en ik voel zijn armen om me heen, ofja half want het gaat moeilijk met zijn krukken. ''Dankje'' zeg ik en hij geeft mij een kusje. ''Ik moet even dit naar mijn opa en oma brengen'' zeg ik lachend en ik pak de twee koppen en bordjes en zet ze op een dienblad. ''Sorry ik kan je niet helpen dragen anders had ik dat wel gedaan'' zegt Scott en ik glimlach terwijl ik naar buiten loop.
''Dankjewel lieverd, en wie is die mooie jongen'' zegt opa in het nederlands tegen mij waardoor ik moet lachen. ''Dit is Scott'' zeg ik tegen opa en oma en Scott geeft ze een hand zo goed als hij kan. ''Hoe gaat het met je knie Scott'' zegt mama tegen hem en hij doet zijn rugzak af die hij bij een michael kors tas zet. ''Mwa okay'' zegt hij. ''Wat heb je gedaan?'' zegt opa tegen hem. ''Geopereerd'' zegt Scott met een glimlachje en hij gaat naast mij op de bank zitten. Brad zit met onze neven, Nate en Jai te voetballen.
''Jai, Nate doe eens even gezellig'' roept mijn tante en alle drie de jongens komen bij ons zitten. ''Wil er iemand iets drinken?'' zegt Brooklyn en iedereen zegt iets terug dus Brooklyn loopt weg. ''Scott kan jij eigenlijk voetballen'' zegt Brad tegen hem. ''Normaal wel een beetje'' zegt Scott tegen hem. ''Welk team zit je?'' zegt Brad. ''Ik zit niet op voetbal, maar A1 en heren 1'' zegt Scott. ''Wat doe je?'' zegt Nate. ''Hockey'' zegt Scott. ''Zie je hockey is vetter'' zegt Nate lachend tegen zijn kleine broertje Jai. ''Hou je bek, hockey is niet vet tenzij je het heel goed kan'' zegt Jai lachend. ''Scott is toch goed'' zegt Nate. ''Nou zo goed ben ik niet'' zegt Scott met een glimlachje. ''Scott jij bent kei goed doe normaal'' zeg ik tegen hem en hij kijkt me even aan.
''Welke klasse speel je'' zegt Nate. ''Landelijk met A1, hoofdklasse met heren1'' zegt Scott. ''Dat is ziek'' zegt Nate met een glimlachje. ''Ik kan alleen toch even weer niet spelen dusja'' zegt Scott. ''Wow ja dat is wel echt kut, wat sta je normaal?'' zegt Nate. ''Rechtsvoor of spits'' zegt Scott en Nate zijn mond valt bijna open. ''Drinken'' roept Brooklyn die terug komt en ze geeft ons allemaal drinken.
''Maddie ik heb een kado'tje voor je'' zegt Scott zachtjes als iedereen een beetje zit te praten. ''Waarom'' zeg ik lachend. ''Omdat je jarig bent en lief'' zegt hij met een glimlachje en hij geeft me onopvallend een kusje. ''Ik ga het even pakken'' zegt hij en hij staat op.
Niet veel later komt hij terug met de tas van michael kors en hij geeft hem aan mij, de rest let nogsteeds niet echt op ons. ''Scott omg'' zeg ik als hij de papieren tas aan mij geeft. Ik maak de tas open en een er liggen twee pakjes in, een grote en een kleine. Ik pak de kleine en er staat Brooklyn op. ''Brook, kado'tje voor jou van Scott'' zeg ik en ik geef het aan haar. ''Maak jij die van jou maar eerst open'' zegt ze en ik pak de grote waar mijn naam op staat, dat heeft Scott sws niet geschreven.
Ik haal het papier eraf en zie de mooie michael kors tas die ik gezien had bij de winkel. ''Omg Scott dit had je niet hoeven doen'' zeg ik. ''Vind je hem mooi'' zegt hij met een glimlachje. ''Ik vind hem prachtig'' zeg ik en ik vlieg om zijn nek, voorzichtig zonder hem pijn te doen. ''Gelukkig maar'' zegt hij lachend en hij geeft een kusje op mijn arm omdat ik mijn armen nogsteeds een soort van om zijn hoofd heb geslagen.
Brooklyn heeft een portemonnee van Michael Kors gekregen en ze geeft hem ook een knuffel om hem te bedanken. ''Geen dank'' zegt Scott met een glimlachje. ''Scott eet je ook mee?'' zegt mama tegen hem. "Ja als dat oke is?'' zegt hij tegen haar. ''Natuurlijk, gezellig'' zegt ze en ze glimlacht naar hem, volgensmij begint hij zich meer op zijn gemak te voelen bij mijn ouders en familie.~~~~
''Hey Jamie'' zeg ik zachtjes tegen het peutertje dat op zijn schoot kruipt, ze is mijn buurmeisje van drie. ''Hey Madison'' zegt ze lief en ze doet haar duim in haar mond. ''Jamie, doe maar niet je duim in je mond'' zegt Scott lief tegen haar. ''Waarom niet'' zegt ze tegen hem terwijl ze haar duim uit haar mond doet. Ik kijk naar Scott en Jamie, ze zijn echt schattig, we zitten met zn drieen op een van de banken in de tuin. ''Daar krijg je hele lelijke tandjes van'' zegt Scott tegen haar en ze glimlacht. ''Echt?'' zegt ze dan. ''Ja en dan krijg je dit in je mond'' zegt Scott en hij wijst naar zijn beugel. ''Doet dat pijn?'' zegt ze en ik begin te lachen. ''Jaa heel veel pijn, dus daarom zou ik maar niet meer duimen'' zegt Scott en Jamie kijkt hem aan.
Mijn buurvrouw, de moeder van Jamie, en mama komen aanlopen. ''Mad kom je binnekort weer een keer oppassen?'' zegt mijn buurvrouw tegen me. ''Jaa madison oppassen!'' roept Jamie blij. ''Ja natuurlijk'' zeg ik lachend en Jamie kijkt nogsteeds naar Scott. ''Mama ik ga nooit meer duimen'' zegt Jamie opeens en haar moeder kijkt haar verbaasd aan. ''Wat is er gebeud, ben je eindelijk verstandig geworden'' zegt haar moeder lachend. ''Dan krijg ik dat'' zegt ze en ze wijst naar Scott. ''Een beugel'' zeg ik lachend. ''Oh ja dat wil je niet he'' zegt haar moeder en mama kijkt lachend naar Scott.
Als ze Jamie hebben meegenomen ga ik tegen Scott aanliggen. ''Tot hoelaat blijf je'' zeg ik tegen hem. ''Geen idee, tot zolang jij wil'' zegt hij terwijl hij met zijn hand door mijn haar gaat. ''Lang'' zeg ik met een glimlachje en Scott geeft me een kusje. ''Ik hou van je Maddie'' zegt hij met een glimlachje. ''Ik ook van jou'' zeg ik en ik geef hem ook een kusje op zijn wang.
''Ik heb echt een sigaretje nodig'' zucht Scott en ik lach. ''Te lang zonder sigaretten jongen, je mag hier roken van mij, maar ik denk niet dat je dat wil'' zeg ik tegen hem. ''Ja je ouders mogen het niet zien'' zegt Scott. ''Ja een stukje lopen heeft ook geen zin want je kan niet lopen en roken tegelijk'' zeg ik lachend. ''Ja godsamme zeg'' zegt hij en ik moet mn best doen om niet heel hard te gaan lachen. ''Lach me niet uit'' zegt Scott lachend.
''Doe het hier gewoon, ze zitten toch allemaal aan de andere kant van de tuin en boeiend als ze het zien, ze weten dat je het doet'' zeg ik tegen hem. ''Ik moet wel even mijn tas pakken dan'' zegt Scott en hij wil opstaan. ''Ik pak hem wel'' zeg ik en ik loop snel naar de andere kant van de tuin om zijn tas te pakken. ''Nu al condooms nodig'' zegt Brad lachend tegen mij. ''Doe normaal'' zeg ik lachend, ookal weet ik zeker dat er condooms in die tas zitten.
''Wacht ik ga ze pakken'' zeg ik lachend en ik ga zitten met de zwarte eastpak op zijn schoot. Ik doe de rits open en kijk wat er allemaal in zijn tas zit. Scootersleutels, sigaretten, zijn portemonnee en een pet. Ik geef de sigaretten aan hem en doe zijn pet op mijn hoofd. ''Waarom heb je je portemonnee niet in je zak. ''Ik kon m net zo goed in mijn tas doen want ik moest toch sws mijn tas meenemen'' zegt hij. ''Oke daar heb je een punt'' zeg ik en hij steekt lachend zijn sigaret aan.
''Mooie pet'' zegt hij tegen mij terwijl hij de rook van zijn sigaret uitblaast. ''Heb jij gaatjes'' zeg ik tegen hem als ik opeens gaatjes in zijn oren zie. ''Gaatjes?'' zegt hij. ''Jaa in je oren'' zeg ik lachend. ''Oh ja, maar ik heb eigenlijk nooit oorbellen in'' zegt hij. ''Oh my god, heb je een foto dat je wel oorbellen in hebt, ik ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet'' zeg ik lachend. ''Nee ik doe ze wel een keer in als je bij mij bent, maar ik ga ze echt niet vaak indoen ofzo'' zegt hij lachend. ''Weetje jij bent aan de ene kant echt een kakker maar toch niet'' zeg ik lachend. ''Hoezo?'' zegt hij met een glimlachje. ''Nou best dure kleren en hockey enzo, maar toch oorbellen en petje'' zeg ik en hij lacht. ''Mijn ouders willen dat ik een kakker ben en ik niet, nou zo ben ik beide toch'' zegt hij lachend.
''Jij bent zo mooi'' zeg ik zachtjes, eigenlijk hopend dat hij het niet zou horen. ''Jij bent mooi'' zegt hij lachend terug en hij geeft me een kusje. ''Ik hou van je Mad, voor altijd'' zegt hij lief.Hoofdstuk 50 wohooo! party? Dubbel zo lang stuk als normaal omdat het hoofdstuk 50 is :)
De komende 50 hoofdstukken gaan zeker leuk worden en er gaat veel gebeuren, wat denken jullie dat er allemaal gaat gebeuren? Krijgen ze ooit verkering? Gaat April dood of blijft ze in leven en wint ze van de kanker? x
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...