Four- Madison Smith

8.6K 305 4
                                    

''Okay alles wat niet af is moeten jullie thuis af gaan maken'' zegt de meneer tegen de klas. ''Meneer Scott is er niet dus wij kunnen het niet maken'' roep ik naar hem. ''Jammer Madison, dan moeten jullie thuis maar alles afmaken'' zegt Meneer Biel. ''Mag Jesse anders even Scott bellen'' zeg ik tegen hem. ''Doe maar'' zegt Meneer Biel boos en hij gaat verder met wat hij aan het doen was. 
''Jesse, kan je alsjeblieft even Scott bellen''zeg ik tegen hem. ''Ja is goed'' zegt Jesse en hij pakt zijn telefoon uit zijn zak. ''Kom terug, je moet aan een of andere opdracht werken en anders is het zielig voor Mad'' zegt Jesse in zijn telefoon. Noemde hij me nou serieus Mad, alleen mijn vrienden noemen me zo, niet dat ik het erg vind ofzo. ''Ja is goed'' zegt Jesse dan en hij hangt weer op. ''Hij komt eraan'' zegt hij dan tegen mij.
Vijf minuutjes later komt Scott de klas weer in gelopen. ''Heb jij een beugel'' zegt Abi meteen. Scott negeert haar en gaat weer op zijn plek zitten. ''Scott'' zegt Abi nog een keer. Scott zucht geïrriteerd en ik zie aan hem dat hij ieder moment weer boos kan worden. Ik geef hem ook echt geen ongelijk, ze is echt heel irritant. 
''Scott jezus is het zo moeilijk om te reageren'' zegt Abi voor de derde keer. ''Abi kun je je bek houden'' zegt Scott boos tegen haar zonder om te kijken. ''Soms word ik zo gek van haar'' zegt Scott tegen mij en ik kijk hem even aan. Abi is echt geen lelijk meisje, ze is alleen een beetje te nep. 
Als de bel gaat hebben we ons stukje nog niet af en ik zucht. ''Shit door hun is ons stukje nu ook nog niet af'' zeg ik. ''Kuthoer'' zegt Scott en hij staat op. ''Wanneer maken we het af?'' zeg ik tegen Scott. ''Ehm zo snel mogelijk, we kunnen vanmiddag wel naar mij gaan'' zegt Scott en hij krijgt ondertussen een zakje met het groene wiet van Jesse en Scott stopt het snel in zijn broekzak. ''Okay is goed'' zeg ik en ik pak mijn tas verder in, eindelijk pauze.
Als de bel is gegaan loop ik samen met Katie de klas uit naar de aula. ''Wat hebben we zo?'' zeg ik tegen Katie en we lopen samen naar mijn kluisje. ''Eco en gym'' zegt ze en ik pak mijn economie boeken en gymspullen uit mijn kluisje. 

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu