''Hoelaat moet je naar huis, even serieus'' zeg ik tegen Scott als het al een beetje donker begint te worden, ik denk dat het rond 10 is. De buren en mijn tante, oom en neven zijn weg. Alleen de beide opa's en oma's zijn er nog, die uit Nederland blijven hier slapen. ''Ik weet het serieus niet, het maakt niet uit, ik ben op de scooter dus ik zie wel'' zegt hij en ik kijk hem even aan. ''Je mag ook wel blijven slapen hier'' zeg ik en hij krijgt een glimlachje op zijn gezicht. ''Die glimlach'' zeg ik lachend. ''Wat?'' zegt hij nu ook lachend. ''Ik ben niks van plan sorry Scott, iedereen is thuis'' zeg ik lachend. ''Wie zegt dat ik wel iets van plan was'' zegt hij lachend maar je kan gewoon aan hem zien dat hij het wel wilde.
''Volgende keer slapen we wel bij mij, daar kan niemand ons horen'' zegt Scott met een grijnsje op zijn gezicht en hij bijt even op zijn lip. ''Helemaal goed'' zeg ik lachend en ik ga met mijn hoofd op zijn schoot liggen. ''Doe ik je pijn zo?'' zeg ik en hij schud, oke mooizo. ''Vinden je ouders het goed als ik hier blijf slapen'' zegt Scott en ik kijk naar zijn prachtige gezicht. ''Ja waarom niet, zolang ze geen last van ons hebben'' zeg ik lachend.
''Scott blijf jij hier slapen'' zegt mama als we naar binnen lopen. ''Als dat mag'' zegt Scott en papa kijkt hem meteen bedenkelijk aan. ''Als jullie het niet fijn vinden ga ik wel naar huis hoor'' zegt Scott en hij maakt oogcontact met mij. ''Het mag, maar ik wil jou kunnen vertrouwen Scott, en geen geluiden alsjeblieft'' zegt papa en Scott glimlacht. ''Natuurlijk niet meneer'' zegt hij dan. ''Noem me Joe alsjeblieft'' zegt hij tegen Scott. ''Natuurlijk niet Joe'' zegt Scott nu en papa lacht.
''Wij gaan naar boven'' zeg ik tegen iedereen die nog beneden zit en ik loop achter Scott aan naar boven terwijl ik zijn tas pak. ''Trappen zijn het kutst'' zegt Scott terwijl hij langzaam met zijn krukken de trap op loopt. ''Als ik je zou kunnen tillen zou ik het doen'' zeg ik lachend. ''Ja eigenlijk had het andersom moeten zijn he, niet dat ik je de pijn gun ofzo hoor'' zegt Scott lachend en hij loopt naar mijn kamer als we eindelijk boven zijn.
''Pfoee ik ben best moe'' zeg ik als ik in mijn bed ga liggen nadat ik gedouched heb. ''Het is warm'' zegt Scott en hij doet zijn shirt uit. ''Oh ja joh'' zeg ik lachend omdat hij nu alleen nog in zijn onderbroek ligt. ''Kom kleintje'' zegt hij en hij trekt mij naar zich toe. ''Je haren zijn koud'' zegt hij lachend als ik op zijn borst ga liggen. ''Dan heb je pech'' zeg ik lachend en hij kijkt naar me. Ik glimlach naar hem en hij begint me te zoenen.
''Scott'' zeg ik zachtjes tussen het zoenen door als hij kusjes begint te geven in mijn nek. ''Ik hou van je Madison'' zegt hij en ik glimlach. Hij gaat met zijn handen naar mijn kont en begint me weer te zoenen. Ik ga met mijn handen door zijn haar en ga half op hem liggen, wel zorgend dat ik hem geen pijn doe. Ik ga met mijn handen steeds lager en Scott probeert heel zachtjes te doen. ''Scott we kunnen beter gaan slapen'' zeg ik tegen hem en ik leg mijn hoofd op zijn borst. ''Nee'' zegt hij met een pruillipje. ''Jawel, heel mn familie is thuis'' zeg ik en Scott grinnikt.
''Kom je morgen bij mij slapen dan'' zegt Scott schattig en ik glimlach. ''Natuurlijk, ongeduldige'' zeg ik lachenend. ''Nee zo bedoel ik het niet, als jij niet verder wil gaan dan zoenen'' zegt Scott en ik glimlach. ''Natuurlijk wel, het is niet zo dat ik nooit iets heb gedaan he, en met jou wil ik alles, als ik zeker weet dat ik je kan vertrouwen'' zeg ik en hij glimlacht. ''Natuurlijk Maddie'' zegt hij en ik val boven op hem in slaap.
~~~~''Goedemorgen'' zegt Brooklyn die naast mijn bed staat. ''Goedemorgen'' kreun ik en ik doe mijn ogen open. Ik lig boven op Scott te slapen echt als een soort aapje, Scott zijn armen liggen om mijn rug heen. ''Jullie lagen echt heel schattig te slapen'' zegt ze lachend. ''Ik ben echt zo in slaap gevallen serieus'' zeg ik lachend en ik ga van hem af en naast hem liggen.
''Scott is echt net een klein kindje als hij slaapt'' zegt Brooklyn lachend. ''Schattig toch'' zeg ik lachend en ze knikt. ''Ik zou hem maar wakker maken want we moeten zo naar school'' zegt Brooklyn lachend en ze loopt mijn kamer weer uit. Maar natuurlijk doet ze de deur veel te hard dicht en draait Scott zich om. ''Goedemorgen'' zegt hij terwijl hij zich uitrekt. ''Lekker geslapen?'' zeg ik tegen hem. ''Jazeker, met jou altijd'' zegt hij lachend terwijl hij mij een kusje geeft. ''Tuurlijk'' zeg ik lachend en hij glimlacht even. Waarom is deze jongen zelfs als hij net wakker is nog verschrikkelijk knap.
Scott zijn telefoon gaat en hij neemt op. ''Hey'' zegt hij terwijl zijn stem overslaat. ''Wow'' zegt hij en ik barst in lachen uit. ''Nou Mad'' zegt hij lachend en hij luisterd naar zijn telefoon. ''Is het gelukt?'' zegt hij en ik hoor iemand aan de andere kant praten ''Yesss'' zegt Scott en ik kijk hem nu verbaasd aan waardoor hij begint te lachen. ''Thanks pap je bent de beste serieus, ze gaan het geweldig vinden'' zegt Scott met een glimlachje en hij hangt op.
''Wie is je favoriete artiest'' zegt Scott lachend als hij ophangt. ''Beyoncé'' roep ik meteen en hij krijgt een nog grotere glimlach op zijn gezicht. ''Wat'' zeg ik lachend. ''Niks'' zegt hij. ''Nee vertel omg'' zeg ik lachend. ''Sorry je komt er vanzelf wel achter'' zegt hij met een glimlach.Sorry sorry ik denk niet dat het gaat lukken om elke dag nog te gaan updaten want school is sooo busy. Ik ga mn best doen! x
JE LEEST
The Different Side
Storie d'amore''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...