Als Scott mij thuis heeft afgezet ga ik meteen douchen. ''Madison, vertel nu alles'' zegt Brooklyn die de douche in komt gelopen. ''Wacht even ongeduldige'' zeg ik lachend terwijl ik de douche aan zet en Brooklyn de deur dicht doet.
''Nou we gingen dus langs April'' zeg ik tegen haar. Ze weet alles al over April en Scott, want ik vertel haar natuurlijk alles. ''En toen kwamen we laat terug, dus toen zei Scott dat ik daar wel gewoon kon blijven slapen'' zeg ik. ''Jij gaat echt iets met hem krijgen'' zegt Brooklyn lachend. ''Nee wacht, maar hij was wel zo lief omg en hij was wel aan t flirten soms en vanochtend gaf ie me een kusje'' zeg ik blij. ''Hebben jullie niet gezoend?'' zegt ze. ''Nope'' zeg ik. ''Ah jammer'' zegt ze lachend. ''Maar jij gaat hem wel fixen okay, want Scott is wel goed knap'' zegt Brooklyn. ''Je blijft van hem af he'' zeg ik lachend. ''Ja tuurlijk Maddie'' zegt ze.
''Ik heb Scott echt al lang niet meer gezien eigenlijk'' zegt Brooklyn tegen mij terwijl ik me afdroog. ''Heeft hij trouwens een beugel?'' zegt ze lachend. ''Jaa, echt schattig'' zeg ik tegen haar terwijl ik mijn ondergoed aan doe. ''Zorg dat hij snel hier komt zodat ik hem kan zien'' zegt Brook en ik knik. "Jaja is goed'' zeg ik lachend.
''Brook en Mad'' roept mama van beneden. ''Jaa'' roepen we tegelijk terug. ''Moeten jullie niet hockeyen?'' zegt mama als we samen beneden komen. "Jawel, maar straks pas'' zeg ik tegen haar terwijl ik mijn haar in een staart op mijn hoofd doe.
''Zin in Just Dance'' zegt Brooklyn lachend tegen mij. ''Ja is goed kom maar op'' zeg ik lachend terwijl ik de playstation opstart. ''Shotgun Bang Bang'' roept Brooklyn snel. ''Oke is goed'' zeg ik terwijl ik Bang Bang, het liedje van Jessie J, Ariana Grande en Nicki Minaj.
Als we druk aan het dansen zijn zie ik dat Bradley ons aan het filmen is. ''Brad stop'' roep ik en hij lacht. ''Nee Bradley serieus'' roept Brooklyn. ''Brad ik haat jou'' roep ik en hij lacht weer. Brad is onze twee jaar oudere broer, hij is achttien, en ohja Brooklyn is mijn tweelingzus, mensen zeggen dat we echt heel heel veel op elkaar lijken.
JE LEEST
The Different Side
Romansa''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...