Fifty-two- Madison Smith

7.8K 231 6
                                    

''Kom we moeten echt eruit'' zeg ik tegen Scott en ik stap uit mijn bed, Scott wil ook uit het bed stappen maar heeft blijkbaar niet gedacht aan zijn knie. ''Fuck'' zegt hij terwijl hij door zijn knie zakt en hij houd zich vast aan het bed om niet om te vallen. ''Au au au au'' zegt hij terwijl hij op het bed gaat liggen en ik zie de tranen opkomen. ''Gaat het'' zeg ik terwijl ik zijn hand pak. ''Ik ben echt een mongool'' mompelt hij. ''Je bent niet zo slim nee'' zeg ik en hij glimlacht even zwak. ''Had je er niet meer aan gedacht?'' zeg ik tegen hem terwijl hij weer gaat zitten en op hard op zijn tanden bijt wat er wel echt heel schattig uit ziet.
''Ik was het helemaal vergeten, kut knie'' zegt Scott en ik help hem weer overeind en pak zijn kleren van de stoel die in mijn kamer staat. ''Kom dan help ik je aankleden'' zeg ik terwijl ik zijn kleren naast hem op het bed leg. ''Thanks Maddie'' zegt hij terwijl hij even op zijn lip bijt en ik doe zijn broek voorzichtig aan, zeker dat ik zijn knie niet aanraak. ''Ik heb pijnstillers in mijn tas'' zegt Scott terwijl hij zijn tas openmaakt en naar de pilletjes zoekt. ''Je shirt kan je zelf wel he'' zeg ik als ik hem heb geholpen met zijn korte broek, omdat het nogsteeds echt heel warm is. Hij pakt de pilletjes en neemt ze in terwijl hij zijn shirt aan doet.
''Nu kan ik ook mijn haar niet doen'' zegt hij alweer lachend als ik me ook aan het omkleden ben. ''Ik kan gel van Brad vragen maar doe het gewoon zonder gel'' zeg ik lachend. ''Ja maar dan moet ik wel mijn pet op want anders ziet het er echt niet uit'' zegt hij. ''Echtwel dat ik kei schattig'' zeg ik terwijl ik met mijn handen door zijn haar ga omdat hij nog geen pet op heeft. ''Mad ik ben niet schattig'' zegt hij met een glimlachje. ''Ohnee jij bent niet schattig maar kei stoer'' zeg ik lachend terwijl ik hem een kusje geef.
''Kom dan gaan we eten'' zegt Scott lachend als ik me heb aangekleed. ''Ja als jij nou eens voorzichtig doet'' zeg ik en hij lacht terwijl hij zijn armen om mij heen slaat. ''Voorzichtig'' zeg ik lachend terwijl ik hem zijn krukken geef. ''Thanks lieffie'' zegt hij en hij lacht. ''Je bent prachtig als je zo lacht'' zeg ik tegen hem. ''Speciaal voor jou'' zegt hij met een glimlachje en hij geeft me nog snel een kusje voordat we naar beneden lopen.

~~~~~~

''Goedemorgen'' zegt mama als we beneden komen waar de hele tafel gedekt is. Opa en oma zitten al aan tafel samen met papa en mama, Brad en Brook zijn waarschijnlijk nog boven. ''Goedemorgen'' zeggen Scott en ik tegelijk. ''Hoe gaat het met je knie Scott'' zegt mama tegen hem. ''Niet zo goed ik ben echt heel dom namelijk'' zegt Scott met een glimlachje. ''Waarom?'' zegt papa. ''Ik was even vergeten dat ik niet kan lopen en ik steunde erop, dat ging niet helemaal goed'' zegt Scott terwijl hij op een van de stoelen gaat zitten.
''Gaat het nu wel?'' zegt papa. ''Jawel'' zegt Scott ookal liegt hij waarschijnlijk weer. Hij doet alijd alsof er niks aan de hand is, maar stiekem heeft hij pijn, toen ook met zijn beugel en nu met die knie.

~~~~~

"Kan je zelf scooter rijden al" zeg ik als we naar school gaan. "Het gaat, moeilijk, maar anders moet mama me overal brengen en daar heb ik dus echt geen zin in he" zegt hij en ik glimlach. ''Jij bent ook zo eigenwijs'' zeg ik lachend. ''Ja ik heb er niet voor gekozen om weer kei lang op krukken te lopen hoor'' zegt hij lachend terwijl hij zijn pet goed doet.
Als we op school aankomen help ik hem met zijn krukken en lopen we naar binnen. ''Ik heb echt geen zin in school'' zegt Scott met een zuchtje en we lopen naar de kluisjes. ''Ik ga naar Katie oke, jij red je wel toch'' zeg ik tegen hem. ''Jawel, tot straks'' zegt hij en ik wil weglopen. ''Krijg ik niks'' zegt Scott en hij kijkt me aan. ''Oh ik dacht dat je dat niet wilde op school'' zeg ik en hij glimlacht. ''Waarom niet'' zeg ik en ik loop terug naar hem terwijl ik hem snel een kusje geef op zijn zachte lippen.
Jesse komt aanlopen en hij loopt naar Scott terwijl ik naar Katie loop.
"Babee" zegt ze lachend en ik geef haar een knuffel. "Leuke tas!" zegt ze vrolijk. "Van Scott gekregen oh" zeg ik lachend en ze kijkt me verbaasd aan. "Nooit" zegt ze lachend. "Hahah jawel, lief toch" zeg ik. "Jaa echt heel lief" zeg ik vrolijk en we lopen samen naar de klas.

Wowowow sorry zo saai omg, maar dit stukje moest even tussendoor t spijt me zo erg 😩😩

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu