Seventy-one- Madison Smith

6.2K 196 6
                                    

Als ik wakker word voel ik meteen dat Scott dicht tegen me aan ligt. Ik doe mijn ogen open en zie dat hij nog rustig ligt te slapen, hij is echt heel schattig. Ik zal hem maar niet wakker maken want ik denk dat hij echt een sicke kater heeft. Ik kijk naar de jongen die vredig ligt te slapen met zijn mond een klein stukje open, ik ben zo verliefd op hem. We zijn allebei nog naakt van gisteravond en ik stap uit het bed om even Scott zijn shirt aan te doen. Ik pak ook mijn telefoon uit de stekker en ga weer zachtjes tegen Scott aanliggen.

Katie: mad zijn jullie al wakker, appt Katie mij opeens.

Madison: ik wel, Scott niet hoezo?

Katie: ik en Jesse hebben honger maar er is geen eten hahaha

Madison: helemaal niks?

Katie: ja niet dat wij kunnen vinden

Madison: wacht ik kom wel even, ik ga Scott niet wakker maken

Ik leg mijn telefoon weg en pak snel een nieuwe string uit de kast van Scott. En ja ik heb kleren in zijn kast liggen. Scotts shirt komt tot over mijn kont dus ik loop zo naar beneden. Ik schaam me ook echt niet voor Jesse en Katie. "Jullie zijn echt sukkels" zeg ik lachend als ik beneden kom en Jesse en Katie in de keuken zitten. "Wij hebben honger" zegt Jesse lachend en ik wrijf even in m'n ogen. "Was het leuk gisteravond" zegt Jesse en hij barst in lachen uit. "Ofja jullie zijn echt kutkinderen he" zeg ik lachend. "Ik vond het wel grappig" zegt Jesse en hij rekt zich uit. "Hoezo kunnen jullie geen eten vinden" zeg ik tegen Katie en Jesse. "Ja ik laat Scott altijd alles gewoon maken" zegt Jesse lachend en ik open een kast waar ik Scott altijd eten uit zie pakken. Ik zie een zak broodjes liggen en gooi de zak naar Jesse. "Moeilijk he" zeg ik en hij kijkt me lachend aan.

Hij maakt de zak met broodjes open en pakt borden uit de kast.''Maak er ook een voor mij'' zegt Katie meteen en Jesse begint de broodjes te smeren. Als hij klaar is geeft hij er een aan Katie en neemt zelf een hap van de andere. ''Thanks dat je ons gered hebt'' zegt Katie lachend en ik glimlach naar haar. ''Wie heeft wie gered'' hoor ik de stem van Scott zeggen en ik draai me om. Hij heeft geen gel in zijn haar en hij heeft een trainingsbroek aan, wat hem echt super goed staat.

''Ik heb Katie en Jesse gered'' zeg ik lachend en Scott glimlacht even waarna hij gaapt en zich uitrekt. ''Ik snap nogsteeds niet hoe er zoveel beugel in jou mond kan zitten'' zegt Jesse en Scott kijkt hem meteen boos aan, hij schaamt zich daar nogsteeds echt voor. ''Boeiend gap, voor wie schaam je je nou hier, wij zijn het maar'' zegt Jesse en Scott negeert hem en pakt een bord uit de kast. ''Serieus Scott, ik snap echt t probleem niet, boeiend'' zegt Jesse en hij neemt nog een hap van zijn broodje. ''Heb jij al gegeten schatje?'' zegt Scott tegen mij en ik schud mijn hoofd. ''Wil je iets?'' zegt hij, Jesse en Katie zijn ondertussen alweer met elkaar aan het praten. ''Nee ik heb geen honger'' zeg ik en ik kijk hem aan. ''Zeker, je moet wel eten he'' zegt hij lief en ik glimlach. ''Maak nou maar eten voor jezelf'' zeg ik lachend en hij pakt Nutella uit de kast en smeert het op zijn broodje.

''Kom we gaan een film kijken'' zegt Katie en ze loopt naar de banken voor de tv en gaat erop zitten. ''Scott je moet trouwens echt leren je deur op slot te doen'' zegt Jesse lachend. ''Jij moet leren die deur dicht te laten'' zegt Scott lachend. ''Oh ja'' zegt Jesse lachend en hij gaat voor Scott staan. ''Komen dan'' zegt Scott lachend en hij geeft Jesse een duw. ''Jij gaat eraan Jackson'' zegt Jesse lachend en hij probeert Scott op de bank te duwen. Maar Scott en Jesse zijn allebei even groot en wel ook ongeveer even sterk, dus de een wint niet makkelijk van de ander. ''Kutjong'' zegt Scott lachend tegen hem maar ik zie aan hem dat hij ergens pijn heeft. ''Oke jongens genoeg, we gaan n film kijken'' zeg ik snel, en Scott laat Jesse meteen los.

''Doe nou eens voorzichtig'' zeg ik tegen Scott als hij naast me komt zitten. ''Het doet geen pijn'' zegt hij. ''Je weet meteen waar ik het over heb, wel dus'' zeg ik en hij kijkt me aan. ''Maak je nou maar geen zorgen'' zegt hij en hij geeft me een kusje op mijn wang terwijl hij me op zijn schoot trekt.

Scott zijn telefoon begint te trillen halverwege de film en hij pakt hem uit zijn zak. Fysio in half uur, staat er als melding. Scott drukt het weg en doet zijn telefoon weer in zijn zak. ''Serieus'' zeg ik en hij kijkt me aan. ''Geen zin'' zegt hij. ''Scott waarom doe je allemaal zo moeilijk, ga naar de fucking fysio'' zeg ik en Katie en Jesse kijken op. Ik stap van zijn schoot en loop naar de keuken om drinken te pakken. ''Waarom luister jij nooit naar iemand, al die mensen doen dat alleen maar om jou beter te maken hoor'' zeg ik en hij kijkt me aan. ''Hoezo nou weer al die mensen'' zegt hij half boos tegen mij. ''Fysio, ortho, nee joh ga gewoon niet, zal het vast beter van worden'' zeg ik en ik loop terug naar de bank terwijl ik een slok van mijn drinken neem.

''En jij moest volgensmij twee weken op krukken lopen, nou we zijn iets meer dan een week verder en ik zie die krukken niet hoor'' zeg ik, waarom is hij altijd zo eigenwijs. ''Mad jezus het doet toch geen pijn'' zegt hij en Katie en Jesse kijken ons vol verbazing aan, waarschijnlijk de eerste keer dat ze ons ruzie zien maken. ''Ja en dan, ze zeggen dat toch niet voor niks'' zeg ik en Scott staat zuchtend op en loopt naar boven.

''Soms word ik zo moe van hem'' zeg ik zuchtend tegen Katie en Jesse als Scott boven is. ''Hij doet gewoon waar die zelf zin in heeft, en als hij vind dat iets is of als ie er geen zin in heeft doet hij t niet'' zegt Jesse en ik knik.



Ik moet eigenlijk leren... :/


The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu