Seventy-eight- Scott Jackson

6.3K 218 24
                                    

"Scott ga je vanmiddag mee chillen bij mij" zegt Jesse tegen mij. "Wie komen?" zeg ik tegen hem. "Gus, Katie en Mad" zegt Jesse en ik knik. "Fuck ik moet wel naar de ortho vanmiddag, hoelaat zijn we uit" zeg ik tegen hem. "2" zegt Jesse en ik knik. "Ik moet 3 naar de ortho, maar dan ga ik wel mee maar moet dan tussendoor even weg" zeg ik tegen hem en hij knikt. "Ja is goed, maakt niet uit toch?" zegt hij. "Kunnen jullie even je mond houden Jesse en Scott" zegt meneer Green en ik kijk hem arrogant aan. Die vent kan zo geen orde houden. "Gaan we zwemmen?" zeg ik tegen Jesse, ik ga echt m'n gesprek niet stoppen omdat hij dat wil. "Jackson" roept meneer Green en ik lach. "Wat nou" zeg ik met een glimlachje en hij kijkt me boos aan. "Kan je niet de hele tijd door m'n les praten" zegt hij. "Ik moest even iets bespreken" zeg ik en hij wordt nog bozer wat alleen maar grappig is.
"Pas maar op dat je niet te rood word" zeg ik omdat Green altijd rood word als hij boos is. "Ik ben zo klaar met jou he Scott" zegt hij en ik haal m'n schouders op, alsof ik daar mee zit.
"Waarom kan jij nooit een keer opletten, je gaat zo je eindexamen niet halen" zegt Green en ik zucht, altijd dezelfde preek. "Heb je ook nog een keer iets interessants te vertellen of krijg ik weer dezelfde preek als altijd" zeg ik en hij komt naast me staan. "Jij jongeman moet eens inzien dat school heel belangrijk is en dat het niet normaal is om de helft van de lessen niet te komen" zegt hij en ik lach. Ik hou ervan om de hele klas te vermaken door ruzie te maken met Green. Ik hoor Jesse naast me lachen en kijk hem even aan waardoor hij in de lach schiet. "Jesse voor jou hetzelfde, zo grappig is het niet" zegt Green en hij gaat met Jesse in discussie over precies hetzelfde, het domme is dat hij zelf nieteens in de gaten heeft dat hij zijn les verpest.
"Nou dat was weer een mooie les" zeg ik lachend als de bel is gegaan en het laatste uur is afgelopen. Jesse en Augustus lachen en we lopen samen naar de kluisjes. Abi komt ook aangelopen en gaat naar haar eigen kluisje. "Hey" zegt ze en ik mompel een hey terug. "Leuke les was het weer he" zegt ze lachend en ik knik met een glimlachje. "Arme Green" hoor ik opeens zachtjes onder me, een of andere kut nerd uit onze klas. "Wat zei je nou" zeg ik en ik trap zacht tegen hem aan. "Niks" zegt hij meteen bang en ik doe met mijn knie zijn kluisje dicht. "Luister vriend kan je niet zo stoer meer doen, anders weet je wat er gaat gebeuren" zeg ik en je ziet aan hem dat hij bang is. Abi staat aan de andere kant en kijkt me lachend aan. "Awh ben je bang" zeg ik lachend tegen hem en hij schud snel zijn hoofd waarna hij zijn boeken snel in zijn tas doet en probeert weg te lopen. "Ja loop maar snel weg" zeg ik terwijl ik hem een duw geef waardoor die bijna op zijn bek gaat. "Scott" zegt Madison en ik kijk op, meteen zie ik de nerd ook naar haar kijken. "Ogen thuis" roep ik tegen hem en hij loopt snel weg.
"Hey schatje" zeg ik tegen haar en geef haar een kusje op haar voorhoofd waardoor Abi snel wegloopt.

(Nerd pov!!! <--
"Arme Green" mompel ik zachtjes, op het moment dat ik het zeg besef ik dat ik de grootste fout ooit heb gemaakt. "Wat zei je nou" hoor ik al snel boven me, Scott de populairste jongen van de hele school. "Niks" zeg ik meteen, en ik probeer zo normaal mogelijk te doen, Scott is echt gemeen. "Awh ben je bang" zegt hij meteen en hij duwt mijn kluisje dicht waardoor ik niet m'n goede boeken kan pakken, maar ik durf ook niet naar de scanner te lopen om hem opnieuw open te maken. Ik stop snel de boeken die voor me liggen in mijn tas en wil weglopen, dan maar de verkeerde boeken.
"Ja loop maar snel weg" zegt Scott meteen en ik voel een harde duw in mijn rug waardoor ik bijna op de grond val, ik kan wel huilen, fucking Scott. "Scott" hoor ik opeens de prachtigste stem van de school zeggen, Madison. Ik kijk op en ze loopt onze kant op. Dit meisje is echt het mooiste meisje van de hele school, en natuurlijk de vriendin van Scott. "Ogen thuis" hoor ik de stem van Scott en ik loop snel door naar de uitgang. Wat zien al die meisjes toch in die asshole, hij is gemeen. Oke meisjes vinden hem dan misschien knap wat ik me wel kan voorstellen, maar het is zo gemeen, bijvoorbeeld toen ik een beugel had werd ik altijd uitgelachen. Nu is die eruit, word ik uitgelachen door iemand met een beugel, en bij hem is het wel allemaal mooi, echt ik haat die jongen.)

"Had die jongen je iets verkeerd gedaan" zegt ze tegen mij en ik glimlach. "Ik heb hem ook niks gedaan" zeg ik en ik doe mijn kluisje dicht. "Kom we gaan naar Jesse" zeg ik en ik sla mijn arm om haar heen, ze slikt even maar glimlacht dan. "Doe nou maar voorzichtig met je knie" zegt ze en ik pak mijn krukken als ik mijn rugzak om heb gedaan.
"Jesse ik maak even snel een pizza oke" zeg ik tegen hem als we allemaal op zijn terras zitten en hij knikt. "Waarom" zegt Katie tegen mij. "Ik moet zo naar de ortho" zeg ik en loop naar binnen om een pizza in de oven te doen. Als ik dat heb gedaan loop ik weer naar buiten en ga op mijn stoel zitten. "Moet je zo gaan?" zegt Madison tegen mij en ik knik terwijl ik een slokje van mijn drinken neem. "Ik heb nu al medelijden met je" zegt ze lachend en ze komt bij me op schoot zitten, wel zo dat ze mijn knie geen pijn doet. "Thanks echt lief" zeg ik lachend en ik geef haar zachtjes een kusje op haar wang.

Wat een liefde, reacties en stemmen op mijn verhaal! Dat alles motiveert me echt heel erg!! Dankjewel, ik hou van jullie!

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu