Hundred-nine- Madison Smith

4.4K 181 52
                                    

"We moeten ook foto's maken van jou en Noah" zeg ik lachend. Mai kijkt verlegen naar Noah die lacht. "Yess" zegt hij dan en hij neemt Mai lief mee naar de plek om foto's te maken. "Scott maak met die van jou, mijn camera is kut" zeg ik en Scott lacht. "Ja mijne maakt ook niet echt mooie foto's op dit moment" zegt hij. "Ohja kut" zeg ik lachend en Mai geeft die van haar aan mij. Scott komt achter me staan en ik maak foto's van Mai en Noah die samen echt heel schattig zijn.
"Timer" zegt Scott lachend en hij zet de telefoon in een houder en trekt mij mee naar Mai en Noah. "Lacheeen" zeg ik lachend en ik voel dat Scott me vastpakt. We maken een paar foto's met z'n vieren en Mai loopt naar haar telefoon om ze te bekijken. "Ze zijn echt heel leuk" zegt ze met een glimlachje en ze laat ze aan mij zien. "Hier sta je echt hele mooi op Mai" zeg ik tegen haar als ze stopt bij een van de foto's. "Ik zet m morgen wel op insta ofzo" zegt ze lachend. 
''Zullen we naar het restaurant gaan'' zegt Scott tegen ons en hij pakt mijn hand vast. Hij pakt zijn winterjas van de kapstok en doet die aan, ik pak ook mijn zwarte jasje en trek die ook aan. Noah en Mai hoor ik achter ons lachen. We lopen de garage in en ik hoor een wow uit Noah zijn mond komen. ''We gaan met mijn auto'' zegt Scott tegen Mai die knikt en naar de Porsche van Scott loopt. ''Is dit jou auto?'' zegt Noah verbaasd tegen Scott die lacht. ''Yes'' zegt hij trots. ''Godverdomme een mooie auto'' zegt Noah en Mai slaat hem zachtjes. ''Wat'' zegt hij speels boos en hij trekt Mai in een knuffel. Mijn hart smelt gewoon echt als ik die twee samen zie, ze zijn zo schattig. 

Als we bij het restaurant aankomen parkeert Scott de auto en lopen we naar binnen waar we meteen worden aangesproken door een jonge man. ''Goede avond, onder welke naam'' zegt hij en Scott kijkt hem arrogant aan. ''Jackson'' zegt hij en de jongen lijkt heel even te schrikken. ''Oh natuurlijk, excuseer mij, u mag mee lopen'' zegt hij en we lopen achter de jongen aan. 

''Eet smakelijk'' zegt Mai lief als we allemaal ons eten hebben en ik neem een hapje. Mai is echt zo lief, ik snap echt niet hoe je zo lief kan zijn. Ik hoop echt dat Noah een goede jongen voor haar is, hij lijkt me wel een aardige jongen. En best pretty voor zijn leeftijd, want hij was dacht ik 16. Mai zelf is 14, maar wel in januari jarig. 

''Leuke avond gehad liefje?'' zegt Scott als we weer in de auto terug naar huis zitten en ik kijk hem even aan. ''Yes, het was echt lekker'' zeg ik met een glimlachje en hij legt voorzichtig zijn hand op mijn bovenbeen. ''Ik ben zo moe'' hoor ik Mai zeggen en ik kijk naar de achterbank waar Mai en Noah zitten. Mai ligt tegen Noah aan half te slapen. ''Noah'' zegt Scott en Noah kijkt op naar Scott. ''Ja'' zegt hij, een beetje angst hoor je in zijn stem. ''Ben lief voor mijn zusje en doe haar geen pijn'' zegt Scott, niet boos bedoeld, hij meent het echt en daar hoor ik aan hem. ''Ik zal heel lief voor haar zijn'' zegt Noah liefdevol en hij geeft Mai een kusje. ''Wat een liefde allemaal'' zeg ik lachend zachtjes tegen Scott en hij glimlacht. Ik wilde even iets zeggen over dat Noah geen voorbeeld moet nemen aan Scott wat betreft lief zijn voor meisjes, maar ik doe het niet omdat ik dan weet dat ik heel de sfeer verpest. Hoe erg ik de liefde voor Scott ook voel, hij heeft me wel een paar keer echt pijn gedaan. 


Gelukkig nieuwjaar schatjes!! Sorry voor het korte stukje maar ik wilde even iets voor jullie. Maar even een serieuze vraag, hoe lang willen jullie nog dat het boek doorgaat. Dus snel een einde, van weetje zo is het wel genoeg geweest. Of dat ze echt nog verder gaan met hun leven en heel misschien wel kinderen krijgen& samen wonen en die dingen? xNiamh 


The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu