Sixty-nine- Scott Jackson

6.7K 206 7
                                    

Ik loop naar boven en doe voorzichtig Madison haar kamerdeur open. Ze ligt nog heel schattig te slapen en ik loop naar haar bed. Ze draait zich om en ligt nu met haar rug naar me toe. Ik weet niet of ik haar wakker moet maken of niet, ze is waarschijnlijk ook heel boos op me, lekker gedaan weer Scott. Ik barst van de hoofdpijn en besluit gewoon naast haar te gaan liggen om te wachten tot ze wakker word.

Na een tijdje draait ze weer en ligt ze heel dicht tegen me aan. Ik haal een paar haren uit haar gezicht en langzaam doet ze haar ogen open. Als ze ziet dat ik het ben schrikt ze zichtbaar. ''Scott'' zegt ze verbaasd en ze rolt meteen van me weg.

''Ik heb echt geen idee wat er is gebeurd maar t spijt me echt heel erg'' zeg ik en ze kijkt me angstig aan, fuck, what the fuck heb ik gedaan. Ik bijt even op mijn lip en kijk weg van haar. ''Je hebt me pijn gedaan Scott, je was zo agressief'' zegt ze zachtjes en ze gaat terug met haar hoofd op het kussen liggen. ''Ik was mezelf niet, ik ben nooit zo en zou jou ook never bewust zeer doen'' zeg ik tegen haar en ze krijgt tranen in haar mooie ogen.

''Ik weet het niet'' zegt ze en ze veegt de tranen van haar wangen. ''Ja sorry ik zou echt willen dat ik het terug kan draaien, maar ik kan het niet en ik weet ook echt niet hoe t is gegaan'' zeg ik en ze knikt.


Madison pov <—— !!!

Hij bijt weer even op zijn lip, wat hij eigenlijk echt vaak doet en hij kijkt me aan. Ik weet echt niet wat ik moet doen met hem. Hij lijkt er echt spijt van te hebben en hij weet het ook echt niet meer, maar dat kan echt niet wat hij heeft gedaan. Ik moet hem sowieso wel een tweede kans geven.

''Het spijt me zo erg Mad, ik wil je echt niet kwijtraken en ik wil ook niet dat je bang van me word want ik zou je echt nooit bewust iets doen'' zegt hij en hij krijgt er tranen van in zijn ogen.

''Doe het alsjeblieft nooit meer, het was zo eng'' zeg ik en ik voel ook al snel de tranen over mijn wangen stromen. Scott pakt me vast en begint me te knuffelen om me te kalmeren, het is zo gek om die agressieve kant van Scott te zien, hij is normaal namelijk heel lief. Hij geeft me kusjes op mijn haren en veegt de tranen weg van mijn wangen. ''Het spijt me echt Mad'' zegt hij nog een keer zachtjes en ik geef hem een kusje op zijn zachte lippen, ik kan echt niet zonder deze knappe jongen.

Scott glimlacht even en gaat met zijn hand door zijn haar. ''Ben je brak?'' zeg ik en hij knikt even. ''Echt n gekke kater he'' zegt hij en ik ga met mijn hand over zijn wang waar een paar korte haartjes op zitten. ''Je moet je wel echt scheren'' zeg ik met een glimlachje en hij knikt weer. ''Ik weet het, maar daar heb ik echt geen zin in'' zegt hij en hij pakt mijn hand vast.

''Jesse is nu alleen beneden met mijn ouders of niet?'' zeg ik tegen Scott en hij knikt. ''Kom dan gaan wij ook naar beneden'' zeg ik tegen hem en we staan allebei op van het bed. ''Shit hoofdpijn man'' zegt Scott en hij grijpt meteen naar zijn hoofd. ''Eigen schuld'' zeg ik lachend en we lopen naar beneden waar papa en mama aan tafel zitten en Jesse nog ligt te slapen. Scott rent half naar Jesse en laat zich boven op hem vallen om vervolgens hard in lachen uit te barsten. ''Loser'' zegt Jesse kreunend en hij duwt Scott van zich af.

''Ook goedemorgen'' zegt mama en ze komt binnen met 3 borden. ''Hey mam'' zeg ik en ik geef haar een kusje. ''Hier is eten als jullie willen'' zegt mama en ze zet de drie borden op tafel. ''Thankss'' zeg ik en ik ga aan tafel zitten terwijl Scott naast me komt zitten en Jesse opstaat van de bank.

''Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?'' zegt mama en ik kijk haar aan. ''Weet niet, ik zie wel denk ik'' zegt Jesse en hij neemt een hap van zijn eten. ''We kunnen vanavond wel chillen bij mij'' zegt Scott en Jesse knikt. ''Is goed'' zegt Jesse en Scott pakt mijn hand onder tafel waardoor ik glimlach. ''Je komt ook he schatje'' zegt hij zachtjes en ik knik. ''Als jij dat wil'' zeg ik glimlachend.


~~~~


Als ik bij het huis van Scott aankom staan er al best wel scooters en fietsen op de oprijlaan. Ik parkeer mijn Vespa ertussen en loop via de achterdeur naar binnen. Er is niemand in de woonkamer buiten Ann. ''Hey Madison'' zegt ze en ik groet haar terug. ''Ze zijn beneden, in de kelder'' zegt ze en ik knik terwijl ik de trap afloop naar de kelder waar allemaal banken staan, een bar staat en heel veel dingen zoals een voetbaltafel.

Een aantal jongens zijn aan het tafelvoetballen en de meisjes liggen op de banken. ''Madison'' zegt Katie en ze komt strompelend aan. ''Hey schatje'' zeg ik en ik geef haar een kusje op haar wang. ''Kom er is lekker drinken'' zegt ze mompelend en ze trekt me mee naar de bar waar Scott en Jesse staan. ''Hey lieffie'' zegt Scott en hij trekt mij in een knuffel. Ik kijk hem even aan om te kijken of hij zat is, maar ik weet het niet zeker, hij ruikt naar parfum. ''Wil je iets drinken?'' zegt Jesse lachend en hij pakt een glaasje. ''Geef maar iets'' zeg ik lachend en Scott zegt meteen dat hij er ook een wil en begint te lachen. ''Je begint steeds beter te worden in het verbergen voor mij dat je zat bent'' zeg ik tegen Scott en hij slikt. ''Ik ben niet zat'' zegt hij maar valt dan bijna over zijn eigen voeten. ''Nee joh'' zeg ik en hij glimlacht even en geeft een kusje op mijn haren.

''Kom'' zegt hij en hij trekt me mee naar een van de banken. Hij gaat er op liggen en trekt mij tegen zich aan. ''Je gaat zometeen wel mee barcelona kijken he?'' zegt hij lief en ik glimlach. ''Voetbal?'' zeg ik en hij knikt terwijl hij weer even op zijn lip bijt. ''Als jij lief doet wel ja'' zeg ik lachend en hij begint kusjes te geven op mijn lippen. ''Gek'' zeg ik glimlachend en hij begint me zachtjes te zoenen. Ik zoen hem terug en ga met mijn hand over zijn buik. Deze jongen is zo perfect.

''Scott'' roept Jesse en Scott kijkt op met zijn, weer zatte, kop en stopt de zoen. ''Ja'' zegt hij en Jesse lacht. ''Barca gaat beginnen'' zegt hij en hij gaat op een van de banken zitten voor de tv. ''Kom schatje'' zegt Scott en hij tilt mij op terwijl wij ook naar een van die banken lopen.



Oke het spijt me echt heel erg dat dit shit is en dat ik niks schrijf maar het gaat thuis allemaal even shit en ik heb het echt heeel druk :( x

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu