Hundred-seven- Mai Jackson

4.8K 173 16
                                    

Ik zit al even met Noah op de bank als Scott weer beneden komt om iets te pakken. Hij lijkt weer normaal te zijn. "Madison komt zo langs" zegt hij en hij loopt richting ons. "Prima" zeg ik en hij knikt. "Scott" zegt hij tegen Noah als hij hem een hand geeft. "Sorry van toenet" zegt hij en Noah knikt. "Wil een van jullie iets eten?" zegt Scott. "Nee dankje" zeggen Noah en ik tegelijk en Scott loopt weer terug naar de keuken.
"Ik zie zooo erg op tegen morgen" zucht Noah weer en ik lach. "Krijg je ook echt je beugel morgen?" zeg ik en hij schud zijn hoofd. "Nee alleen die buisjes, over 2 weken pas vaste" zegt Noah. "Buisjes?" zeg ik en hij word een beetje rood. "waarvoor?" zeg ik. "Nee niks, gewoon ringentjes voor de vast beugel" zegt hij snel. "Nietes, zeg gewoon" zeg ik lachend. "Nee niks" zegt hij. "Oke ik zoek t wel op" zeg ik en ik pak mijn telefoon. "Neee Mai niet doen" zegt hij lachend en hij pakt mijn telefoon. "Jawel nu wil ik t weten ook, zo erg kan het toch niet zijn" zeg ik lachend. "Nee want t is niks" zegt hij. "Laat het me opzoeken" zeg ik lachend en ik typ het gewoon in op Google terwijl hij meeleest over mijn schouder. "Fuck" zegt hij meteen en ik kijk naar de zoekresultaten. De buisjes zijn om de buitenbeugel in te schuiven, lees ik en ik kijk hem aan. "Schattig" zeg ik met een glimlachje en hij slaat zijn ogen neer. "Niet lachen" zegt hij. "Waarom zou ik, ik denk echt niet dat jij t leuk vind ofzo" zeg ik en hij glimlacht. "Maar zo scheef staan je tanden toch niet" zeg ik en hij doet zijn tanden op elkaar. "Nee joh" zegt hij lachend en het valt me nu pas op dat zijn boventanden verder naar voren staan dan zijn onder. "Het was me nooit opgevallen" zeg ik. "Die elastiekjes doen zeer he" zegt hij. "Dat zei Scott ook al toen ja" zeg ik lachend en op dat moment komt Madison binnen gelopen.
"Hey" zegt ze en ze geeft mij een kusje op mijn wang. "Noah" zegt Noah tegen haar en hij geeft haar netjes een hand. "Omg leuk je te zien" zegt Maddie vrolijk en Noah lacht. "Scott is boven" zeg ik tegen Mad. "Hij komt zelf maar" zegt ze en ik lach, gelijk heeft ze. Net als we het over hem hebben komt Scott de kamer ingelopen. "Hey" zegt hij en hij geeft Madison lief een kusje op haar haren waardoor ze opkijkt.
"Gezellig?" zegt hij en ik knik, het is ondertussen al bijna half 12 in de avond. "Ik moet eigenlijk wel gaan" zegt Noah en ik knik. "Tuurlijk, ik loop wel mee" zeg ik met een glimlachje en we lopen samen naar de voordeur als hij zijn jas heeft gepakt. "Succes morgen he" zeg ik met een glimlachje en hij geeft me een knuffel. "Thanks" zegt hij en ik voel zijn warme adem. Hij pakt mijn kin vast zodat ik omhoog kijk in zijn ogen. "I like you Mai Jackson" mompelt hij heel zachtjes en hij begint me teder te zoenen. Ik voel meteen de vlinders weer ontploffen in mijn buik en glimlach tijdens onze zoen. "Ik spreek je oke" zegt hij na een tijdje en hij geeft nog een laatste kusje op mijn voorhoofd. "Is goed" zeg ik met een glimlachje en hij rijd weg op zijn nieuwe scooter.

Madison pov!! <--

Ik loop maar naar de keuken en Scott loopt achter me aan. "Maddie" zegt hij en ik kijk op. "Kan je alsjeblieft eerlijk tegen mij zijn" zegt Scott en ik kijk geïrriteerd op. "Are u serious" zeg ik en hij kijkt me aan. "Doodserieus" zegt Scott en ik zucht. "Ik wil niet dat Jorik je afpakt" zegt Scott en hij blijft me aankijken. "Scott luister, hij pakt me echt niet af, hij doet helemaal niks" zeg ik.
"Jij gaat meteen naar Abi toe, doe fucking normaal" zeg ik en Scott pakt me vast. "Ik wil je niet kwijtraken" zegt hij en hij trekt me in een knuffel zodat ik met mijn hoofd tegen zijn borst kom en hij slaat zijn armen om me heen. "Als je lief doet, raak je me echt niet kwijt" zeg ik en hij kijkt me aan. "Het spijt me oke, ik was bang dat je iets met hem zou doen" zegt Scott en ik zie in zijn ogen dat het hem echt spijt. "Dit is de 2e keer he Scott" zeg ik en hij knikt zielig. "Ik weet niet hoe ik t goed kan maken of wat ik moet doen, ik ben gewoon een eikel" zegt hij. "Doe normaal" zeg ik en ik leg mijn vinger op zijn lippen. Hij geeft er een kusje op en glimlacht. "We kunnen alles vergeten net doen alsof we heel verliefd zijn" zeg ik en hij glimlacht. "Ik hoef niet te doen alsof" glimlacht hij tegen me. "En jij hopelijk ook niet" zegt hij en ik kijk hem aan, even niet wetend wat ik moet zeggen.

Zal het dan ein-de-lijk goedkomen tussen Scott en Madison of niet? En zijn Mai en Noah ( ja omg sorry zijn naam was niet Nate maar Noah 😁😨)cute of zijn ze cute? x Niamh

The Different SideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu