Ik word de volgende ochtend van zachtje muziek en wrijf in mijn ogen terwijl ik me omdraai en kreun. Madison staat voor de spiegel haar make-up te doen terwijl ze een beetje aan het dansen is op de muziek, en daar heb ik helemaal geen problemen mee omdat ze bijna niks aanheeft, niet dat ik er wel problemen mee had gehad als ze wel iets aan had gehad.
''Goedemorgen'' zeg ik terwijl ik de deken iets over me heen trek. ''Goedemorgen'' zegt Mad terwijl ze op het bed springt en mij een kusje geef. Ik glimlach en geef haar een kusje terug, ze is echt schattig. Dat mag ik nooit zeggen, maar dat is ze wel, maar ze is zeker ook echt heel knap. Ik denk aan vanavond en word al snel heel erg zenuwachtig, gewoon niet over nadenken het komt allemaal goed.
''Zin in vandaag?'' zeg ik tegen Mad. ''Ja echt heel veel zin'' zegt ze blij. ''Welke auto zal ik aan papa vragen?'' zeg ik opeen tegen haar omdat ik daaraan denk, ik weet ook niet waarom. ''Hoe kom je daar opeens bij?'' zegt met een glimlachje. ''Weet niet, omdat ik bijna 18 ben en dan mag rijden'' zeg ik en ze lacht. ''Ik weet niet wat jij mooie auto's vind'' zegt ze en ze gaat verder met haar makeup.
''Ehm ik denk dat ik voor de ferrari of lamborghini ga'' zeg ik lachend en Mad kijkt me aan. ''Je bent gek'' zegt ze dan. ''Boeiend ik krijg m toch van papa en die zijn fucking vet van die racewagens he'' zegt Scott lachend. ''Verwend nest'' zegt ze lachend en ze trekt een lichtblauw topje aan wat echt heel mooi staat bij haar ogen en een shortje. ''Ik hou ook wel van jou hoor'' zeg ik met een glimlach en Mad gaat weer op het bed naast me zitten.
''Goedemorgen'' zegt April en ze komt de kamer binnen gelopen. ''Hey schatje'' zeg ik en ze komt de kamer ingelopen. ''Hi April'' zegt Madison tegen haar. ''Ben je naakt'' zegt April tegen mij en ik schud mijn hoofd waarop ze meteen naast me komt liggen in het bed. ''Hoe voel je je?'' zeg ik tegen haar. ''Opzich niet heel slecht, ik heb zo veel zin in vanavond'' zegt ze met de grootste glimlach ooit.
''Zal ik aan Madison vragen of ze mijn make-up heel mooi wil doen of niet?'' zegt April zachtjes in mijn oor, bang om het aan Madison te vragen. ''Natuurlijk, toch Madison'' zeg ik expres en ze kijkt op. ''Wat?'' zegt ze. ''Of jij April haar make-up wil doen'' zegt Scott en Madison kijkt haar aan. ''Natuurlijk, graag zelfs'' zegt ze en April glimlacht en loopt naar Madison toe. ''Ga maar zitten op het bed'' zegt Madison en April gaat zitten op het uiteinde, ze is nogsteeds zo prachtig, ookal heeft ze helemaal geen haar meer en is ze echt dun geworden.
Madison begint heel voorzichtig bij April en ze April vind het echt heel leuk. Ze kijken allebei echt heel erg tegen Madison op, maar in een goede manier, en ze zijn ook echt goede vriendinnen geworden. Madison is echt heel lief voor April en Mai, een van de redenen waardoor ik haar heel snel de mijne zou willen noemen.
''April ik heb echt een jurkje wat jou echt zo mooi zou staan'' zegt Madison en ze loopt naar haar koffer en haalt er een jurkje uit, ze zijn bijna even groot ookal is April veertien en is Madison zeventien. ''Mag ik die aan?'' zegt April blij en Madison geeft glimlachend het jurkje aan April. ''April je ziet er nu al prachtig uit'' zeg ik tegen haar en ze kijkt me trots aan. Ik ben ook echt heel trots op haar, ze blijft vechten tegen deze verschrikkelijke ziekte en ik blijf nogsteeds hopen dat ze het gaat winnen.
''Scott kijk'' zegt April als ze de badkamer uit komt lopen in het jurkje van Madison. ''Wow'' zeg ik en ze glimlacht. ''Je bent echt prachtig April'' zeg ik en ik geef haar een kusje. Ze pakt me vast en knuffelt me, zo heel schattig omdat ik een stuk groter ben. ''Ik hou van je Scott'' zegt ze en ze kijkt me aan. ''Ik ook van jou, zo veel'' zeg ik tegen haar en ik zie tranen in haar ogen staan. ''Niet huilen lieffie, we gaan er een geweldige dag van maken met vanavond Beyoncé" zeg ik met een glimlach en ze geeft me nog een kusje voordat ze op ons bed gaat zitten.
Ik pak mijn kleren uit mn koffer en trek ze aan. ''Hoe gaat het met je?'' zegt Madison terwijl ze naar mijn knie kijkt. ''Goed, het is wel over denk ik'' zeg ik. ''Zo snel gaat dat toch niet over'' zegt ze. ''Jawel ik voel er serieus bijna niks meer van, zolang ik die brace maar aanhou'' zeg ik tegen haar en ze kijkt me bedenkelijk aan. ''Geloof je me niet?'' zeg ik lachend en ik ga met mijn hand door mijn haar terwijl ik mijn shirt aan doe.
''April ga je mee naar beneden om te eten?'' zegt Madison tegen haar terwijl ze haar hakken aan doet. ''Jaa'' zegt ze en ze pakt mijn hand. ''Goedemorgen'' zeggen we allemaal als we beneden in het restaurant komen. ''Goedemorgen'' zegt papa en ze kijken ons aan. ''Wat zie je er prachtig uit April'' zegt mama en ze glimlacht. ''Heeft Madison gedaan, mooi he'' zegt April trots. ''Ja echt heel mooi'' zegt mama en ze geeft haar een kusje. Niamh begint een beetje te brabbelen en Madison begint een beetje met hem te spelen.
''Wat willen jullie vandaag gaan doen?'' zegt papa en hij kijkt ons allemaal aan. ''Shoppen'' zeggen April en Mai tegelijk. ''Willen jullie niks zien?'' zegt papa. ''Ja op zo'n boot is ook vet'' zegt April en papa glimlacht even. Ik heb echt veel zin in vandaag, maar al helemaal voor vanavond, het heeft echt al veel te lang geduurd voordat ik haar mijn meisje kan noemen en ik kan niet wachten tot April de nacht van haar leven te bezorgen.Awh wat is Scott toch een schatje, maar zal dat veranderen binnenkort? En zal April ooit nog beter worden? En gaat Scott Madison vanavond eindelijk vragen?!Wat denken jullie, ik ben benieuwd :) x
JE LEEST
The Different Side
Romans''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...