''Wat is het saai hier'' mompel ik tegen Katie als we in het dorpje lopen, er is serieus een winkelcentrum en dan moet je eerst een fucking gekke helling op lopen, wat dus echt kut is. ''Gaat het schatje'' zegt Scott en ik knik. ''Hoezo'' zeg ik tegen hem en hij glimlacht. ''Gewoon, het moet wel goed met je gaan'' zegt hij en ik glimlach even. Hij slaat zijn arm om mij heen en geeft mij een kusje op mijn hoofd. Ik voel de ogen van Alicia branden omdat Scott zijn arm om mij heen heeft geslagen. ''Zullen we gaan eten'' zucht Jesse, waarschijnlijk omdat hij honger heeft. ''Ja goed idee'' zegt Scott en hij tilt mij even op. ''Scott'' zucht ik lachend en ik geef hem een tikje tegen zijn schouder. ''Loveyou too'' zegt hij lachend en hij geeft me een kusje. Waarom is deze jongen zo verwarrend, hij lijkt me nu wel weer leuk te vinden ofzo. Maar waarom doet hij dan zo met Alicia.
Als we iets gevonden hebben gaan we naar binnen om gezellig te gaan eten. ''Bonjour'' zegt de man van het restaurant. ''Hey hebben jullie plaats voor 6'' zegt Scott maar de man van het restaurant lijkt het niet te begrijpen. ''Fuck wij kunnen met zn alle veel talen, maar volgensmij kan niemand Frans'' zegt Scott lachend. ''Wacht'' zegt Gus en hij begint in zijn beste Frans tegen de man te praten. ''Oke ja we kunnen eten'' zegt hij lachend en we gaan aan een van de tafels zitten, het is nog best druk. Ik ga helemaal rechts aan de tafel zitten, naast me zitten drie jongens van ongeveer 20 denk ik.
Ik praat een beetje met Jesse omdat Scott weer helemaal in een gesprek zit met Alicia. "Ik moet even naar de wc'' zeg ik en ik loop weg. Als ik de wc in wil lopen loop ik tegen de jongen op die naast ons aan een tafeltje zat. ''Sorry het spijt me'' zegt hij in het Nederlands en ik kijk hem verbaasd aan. ''I mean I'm sorry'' zegt ze jongen in heel schattig Engels. ''Geen probleem, ik kan Nederlands trouwens''zeg ik lachend in het Nederlands tegen hem. ''Huh ik dacht dat je Brits was?'' zegt hij. ''Ik ben Brits, m'n moeder is Nederlands en leerde me Nederlands. ''Ah super vet'' zegt hij. ''Madison'' zeg ik tegen hem en hij steekt zijn hand uit. ''Kleine'' zegt hij. ''Wat?'' zeg ik, hij heet toch geen Kleine. ''Jorik bedoel ik sorry'' zegt hij snel. ''Leuk je te ontmoeten Jorik'' zeg ik en hij lacht. ''Waarom ben je hier?'' zegt hij. ''Ja pff met school, jij?'' zeg ik en hij weet even niet zeker wat hij moet zeggen. ''Werk'' zegt hij daarna en hij glimlacht even. Zijn tanden staan niet helemaal recht, maar wel echt schattig, zijn ogen zijn echt donkerbruin en hij heeft blonde haren. ''Morgenavond is er echt een super vet feest hier, je komt ook toch'' zegt hij. ''Uhm weet eigenlijk niet, denk het wel, weet alleen niet waar het is'' zeg ik en hij lacht. ''Ik kan je appen als je wil?'' zegt hij en ik knik, ik geef hem mijn nummer en geef hem daarna een knuffel om echt naar de wc te gaan.
''Je had het wel gezellig he'' zegt Scott zachtjes en ik negeer hem, hij is degene die de hele tijd met Alicia aan het flirten is. ''Kom we gaan terug ik ben moe'' zegt Katie en ik knik. ''Doei Madison'' zegt Jorik, die dus naast me zit. ''Doei Jorik'' zeg ik lachend tegen de jongen die ondertussen een sigaret in zijn mond heeft. ''Je komt wel he'' zegt hij met een glimlachje. ''Jaa waarschijnlijk'' zegt ik lachend en ik loop achter de rest aan naar buiten. ''Zo irritant dat ik daar helemaal niks van versta'' zegt Scott half boos en ik kijk hem aan. ''Leer Spaans, kan je het ook lekker met Alicia doen'' zeg ik en hij zucht. ''Jezus Mad stel je niet zo aan'' zegt hij. ''We praten zo wel even'' zeg ik tegen hem. ''Nee we praten nu'' zegt hij en hij stopt even, de rest loopt door. ''Wat is er aan de hand'' zegt hij en hij kijkt me aan, waarom ben ik zo verliefd op hem.
''Ik vind het echt niet chill wat je aan het doen bent, Alicia zit nu een dag bij ons in de klas en ze verpest het nu al tussen ons omdat jij op haar geilt'' zeg ik tegen hem en hij lacht. ''Scott niet grappig'' zeg ik boos en ik sla hem tegen zijn borst. ''Ze is toch ook lekker'' zegt Scott en ik kijk hem vol ongeloof aan. ''Oke je kan opflikkeren'' zeg ik tegen hem en ik loop weg naar de rest toe. ''Mad het was maar een grapje'' zegt Scott en hij pakt mijn arm. ''Tyf op Scott, ik heb hier echt geen zin in, echt gewoon niet grappig'' zeg ik boos en ik loop van hem weg. Ik kijk Katie aan als ik bij hun begin te lopen en ik barst bijna in huilen uit. ''Wat is er schat'' zegt Katie en Alicia kijkt me aan met een glimlach. Ik moet echt moeite doen om niet die smerige glimlach van haar gezicht af te rammen. ''Laat maar zitten'' zeg ik en ik loop links een weggetje in, die Alicia hoef ik geen seconde meer langer te zien.Katie en Jesse rennen achter me aan maar ik maar ik ga snel een paar keer links en rechts zodat ze me niet meer kunnen vinden, hopen dat ik straks de weg terug kan vinden. ''Hey'' hoor ik opeens een Amsterdams accent naast me zeggen. Ik schrik me dood en maak een duidelijke schrik beweging. ''Sorry ik wilde je niet bang maken, wat doe je hier zo alleen op straat'' zegt de stem en ik zie nu pas dat het Jorik is. Ik kan m'n tranen niet langer binnenhouden en barst in huilen uit. ''Wat is er gebeurd'' zegt Jorik lief en hij slaat zijn armen om mij heen.
Hey lieve lezers, deze speciaal voor jullie omdat bijna iedereen naar school moest vandaag, ik gelukkig niet :), denken jullie dat het goed gaat komen tussen Mad& Scott, zal Scott echt vreemd gaan? en wie is Jorik? x Niamh
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...