Als we thuis komen doe ik het licht aan in het huis en ga op zoek naar iets om Scott zijn wonden mee schoon te maken. ''Jesse ga maar op de bank liggen, ik haal wel een deken, Scott ga naar de keuken naar Madison'' zegt Brooklyn tegen hem en ik hoor Scott naar de keuken komen. Ik heb ondertussen iets gevonden en loop naar Scott toe. ''Scott ga even hier op deze kruk zitten, zorg dat je er niet af valt'' zeg ik tegen hem en hij gaat op de kruk zitten. Ik pak de betadine om de wond net iets onder zijn knie te ontsmetten. ''Scott dit kan pijn doen'' zeg ik en hij knikt. Ik doe het spul op Scott zijn wond en ik zie zijn gezicht verrekken. ''Ah fuck Mad'' zegt hij zachtjes en hij bijt op zijn tanden.
''Had je maar niet zo lomp moeten doen'' zeg ik en Scott lacht heel schattig, dit keer wel gewoon dat je zijn tanden kan zien omdat hij daar nu waarschijnlijk niet aan denkt. ''Scott geef je arm even'' zeg ik terwijl ik zijn arm pak en op de wond op zijn bovenarm ook betadine doe. ''Mad stooop'' roept Scott. ''Shtt Scott'' zeg ik boos tegen hem en meteen houd hij zijn mond. ''Het is al klaar'' zeg ik en Scott wrijft in zijn ogen. ''Ik verbind je wonden even snel en dan kan je gaan slapen ja'' zeg ik tegen hem en hij kijkt me aan. Ik pak gaas en verband en maak verbind zijn wonden.
''Zo nu kan je gaan slapen okay'' zeg ik en Scott kijkt me alweer in mijn ogen. Dan komt hij iets naar voren en probeert me te zoenen. ''Scott niet nu, je bent zo lam als wat'' zeg ik terwijl ik hem van me af duw. Hij is morgen toch alles vergeten en dan doe ik mezelf alleen maar pijn als ik nu met hem zoen. ''Mijn tanden doen pijnn'' zeurt Scott en hij laat zijn tanden aan mij zien, ook voor de eerste keer in zijn leven. ''Ik had je nu echt willen filmen, maar ik doe het niet omdat je niet weet wat je doet domme, ga slapen'' zeg ik tegen Scott en ik trek hem mee naar de woonkamer. ''Zo ga hier maar liggen, hier is een deken'' zeg ik tegen hem en hij gaat op de bank liggen, ik leg de deken over hem een en binnen tien seconde ligt hij te slapen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het vier uur is, voor mij ook hoog tijd om te gaan slapen.''Madison'' hoor ik Brad zachtjes tegen mij zeggen. ''Jaa'' kreun ik. ''Ik ben naar een vriend okay, die jongens liggen nog te slapen op de bank'' zegt Brad lachend tegen mij. ''Ohjaa'' zeg ik zachtjes en hij lacht weer. ''Hoe laat is het'' kreun ik tegen hem. ''Half 2, ik zou er maar uit komen als ik jou was'' zegt Brad. Meteen als Brad mijn kamer uit loopt komt Brooklyn binnen. ''Wat weet je nog van gisteravond?'' zegt ze. ''Best veel volgensmij'' zeg ik tegen haar en ze komt op mijn bed zitten.
''Ik weet dat Scott en Jesse heel heel zat waren, en jij volgensmij een beetje aangeschoten'' zeg ik. ''Ja Jesse en Scott waren zo zat niet normaal, opzich wel grappig, maar gisteravond was het best irritant'' zegt Brook. ''Ja klopt, als je zelf niet heel zat bent zijn dronken mensen irritant'' zeg ik. ''Zullen we ze wakker maken?'' zegt Brooklyn lachend. ''Jaa is goed'' zeg ik en ik loop achter haar aan in mijn korte broekje, bh en tshirt.
Jesse en Scott liggen heel lief op de bank te slapen allebei. Jesse snurkt heel zachtjes en Scott slaapt met zijn mond open wat er echt heel schattig uit ziet. ''Jij mag Scott doen met liefde'' zegt Brooklyn lachend en ze loopt naar Jesse toe.
''Scott'' zeg ik zachtjes en hij kreunt heel zachtjes. ''Scott'' zeg ik iets harder en hij rekt zich uit. Daarna doet hij zijn ogen open, kijkt me aan en doet ze meteen weer dicht. ''Goedemorgen'' zegt hij moeilijk en ik lach. ''Lekker geslapen?'' zeg ik. ''Shht niet zo hard praten, ik heb hoofdpijn'' zegt Scott terwijl zijn stem overslaat. ''Wil je paracetamol?'' zeg ik en Scott knikt. Ik loop naar de keuken en pak vier paracetamol, twee voor Jesse en twee voor Scott en loop daarna terug naar de woonkamer, ik geef allebei de jongens een glas water en twee paracetamol.
''Leuk feestje gehad jongens?'' zegt Brookyn tegen de jongens. ''Ik weet serieus helemaal niks meer'' zegt Scott en hij kijkt verbaasd naar zijn onderbeen en bovenarm. ''Ja Scott, t kan pijn doen misschien, je bent twee keer gevallen'' zeg ik tegen hem en hij kijkt me even aan met hele kleine oogjes. ''Serieus, wat heb ik allemaal gedaan?'' zegt hij verbaasd. ''Nou je bent dus twee keer gevallen tijdens dat we naar hier liepen, en je hebt ondertussen toen ook nog wild geplast'' zeg ik en Scott kijkt me verbaasd aan. ''Oh ik heb toch niet te erge dingen gedaan'' mompelt hij en ik kijk hem lachend aan.
Jesse en Brooklyn lopen samen naar de keuken en Scott kijkt me weer aan. ''Wat heb ik allemaal gedaan, en heb jij die wonden schoon gemaakt?'' zegt Scott tegen mij. ''Het valt we mee wat je hebt gedaan, je zat de hele tijd te praten dat je tanden zo pijn deden tegen mij, en je bent dus twee keer gevallen, en wildgeplast dus, voor de rest valt het wel mee wat ik weet, en ja, je zat helemaal onder het bloed'' zeg ik.
''Over mijn tanden?'' zegt Scott verbaasd. ''Ja dat ze pijn deden enzo, maar voor de rest niks ernstigs hoor'' zeg ik snel, ook dat van dat hij me wilde zoenen en dat hij drank van mij moest likken laat ik maar achterwegen. ''Bedankt dat je me geholpen hebt'' zegt Scott en hij legt zijn hoofd weer op een van de kussens. ''Gaat het?'' zeg ik tegen hem. ''Mwa ik voel me brak'' zegt Scott. ''Ja opzich snap ik dat'' zeg ik lachend tegen hem.
JE LEEST
The Different Side
Romance''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...