De wedstrijd is net begonnen als Scott sigaretten uit zijn zak haalt en er een tussen zijn lippen doet. ''Scott'' zeg ik en hij kijkt me vragend aan. ''Wat doe je'' zeg ik en hij glimlacht even. ''Even een sigaretje'' zegt hij en hij steekt zijn sigaret aan terwijl mij vastpakt met zijn andere hand. Gelukkig wel zachtjes, hopelijk heeft ie iets geleerd van de vorige keer.
''Ey godverdomme'' schreeuwt Scott als de scheids volgens hem partijdig is. ''Wie is die linksvoor?'' zeg ik tegen Scott en hij kijkt me aan. ''Van barca?'' vraagt hij. ''Ja?'' zeg ik lachend. ''Uhm neymar, hoezo?'' zegt hij lachend. ''Nee niks, hij is knap'' zeg ik en Scott kijkt me meteen aan met een zielig gezicht. Ik schiet in de lach en hij drukt snel een kusje op mijn wang terwijl hij weer naar de tv kijkt.
"Jaaa" gilt Scott als een van de spelers scoort en ik schrik er gewoon van. "Scott jonge" zeg ik lachend en hij kijkt me even aan met een glimlach. "Sorry schatje" zegt hij en hij geeft me een kusje. Ik ga dicht tegen hem aanliggen en knuffel hem, hij ruikt naar sigaretten en zijn parfum. Ik hoor Scott glimlachen en hij gaat met zijn hand door mijn haar terwijl hij naar de tv kijkt.
''Barca is de besteee'' gilt Scott als de wedstrijd is afgelopen en Barcelona gewonnen heeft. ''Gefeliciteerd'' zeg ik lachen en hij glimlacht even heel schattig naar me.
''Kom we gaan drinken halen'' zegt hij en hij staat op terwijl hij bijna meteen weer neervalt. ''Voorzichtig gek'' zeg ik en ik sta ook op terwijl ik met hem naar de bar loop. Scott loopt achter de bar en pakt een fles bacardi en zet die aan zijn mond. ''Doe normaal, je bent zat genoeg'' zeg ik en ik pak de fles en zet die terug in de kast. ''Hier water kan je krijgen'' zeg ik en ik geef hem een glas met water. ''Ik wil geen water'' zegt hij zielig en ik lach om hem.
''Ik weet wel iets leuks om te doen'' zegt Scott en hij glimlacht sneaky. ''Eerst al die mensen uit je huis, anders stranden ze hier allemaal vannacht'' zeg ik lachend en Scott knikt terwijl hij de tv uitzet en tegen iedereen zegt dat ze weg moeten gaan. Alleen Jesse mag blijven met Katie, onder de voorwaarde dat ze in de logeerkamer slapen, Jesse heeft trouwens niks met Katie ofzo, ze zijn gewoon goede vrienden.
''Iedereen is weg'' zegt Scott terwijl hij mij optilt en een kusje geeft in mijn nek. ''Okay'' zeg ik zachtjes terwijl ik glimlach en Scott begint me te zoenen terwijl hij mij op de bank legt. ''Get a room'' roept Jesse meteen en ik glimlach terwijl ik Scott van me af duw. ''Kom'' zeg ik lachend en ik pak zijn hand terwijl ik de trap oploop naar zijn kamer. ''Geen baby's he'' roept Katie nog lachend en Scott doet de deur van de slaapkamer achter zich dicht.
Hij tilt me weer op en legt me op zijn bed, hij is wel echt heel zat maarja. Hij begint me weer opnieuw te zoenen en ik ga met mijn handen onder zijn shirt, zijn lichaam is prachtig. Scott stopt de zoen even en doet zijn shirt uit terwijl ik ook mijn shirt probeer uit te doen. Scott kijkt me even lachend aan en ik geef een kusje op zijn zachte lippen. Daarna kijkt hij me vragend aan en ik knik even als teken dat hij mijn broek uit mag doen. Hij maakt voorzichtig de knoop open en doet mijn broek uit. Ik glimlach en niet veel later zijn ook al zijn kleren uit.
Jesse pov <———!!
''Shht je kan ze horen'' zeg ik tegen Katie en ik hou mijn vinger voor mijn lippen. ''Serieus Jesse'' zegt ze lachend maar ze houd wel haar mond. Ik luister en hoor de kreunen van Scott en Madison die duidelijk seks hebben. ''Jesse dit is zielig sukkel'' zegt ze lachend en ze slaat tegen mijn arm.
''Nee echt heel grappig, wedden dat de deur nieteens opslot zit'' zeg ik tegen haar en ze kijkt me even aan met een glimlach op haar gezicht. ''Dat ga je toch niet serieus doen he'' zegt ze lachend. ''Alleen een kiertje, kijken of ie op slot is'' zeg ik lachend en ik pak de klink van de kamer van Scott vast en duw hem voorzichtig naar beneden, maar hij maakt nogsteeds geluid.
''Flikker op tyfuslijer'' hoor ik Scott meteen roepen en ik schiet in de lach. ''Jesse serieus, doe die deur dicht'' roept Scott en zijn stem slaat over. ''Dicht'' zeg ik terwijl ik hem nadoe en de deur weer dicht doe. Katie barst ook in lachen uit als ik haar aankijk en we lopen samen naar de logeerkamer. ''Best zielig eigenlijk'' zeg ze lachend ''Ik zei toch dat de deur niet op slot was, Mai had net zo goed binnen kunnen lopen'' zeg ik lachend.
Sorry kort stukje maar zo zo drukkk :( x
JE LEEST
The Different Side
Lãng mạn''Deze ziekte heeft van me gewonnen'' zegt April en de tranen komen weer. ''Nog niet'' zegt Greg zachtjes. ''Jawel pap ik kan niet meer, ik word een engel en zal altijd over jullie waken, dankjewel voor de prachtige laatste dagen, ik hou van jullie'...