20.

1.2K 84 5
                                    

-Mi? Azt hogy? Meg kell hogy őlj vagy ilyesmi?
-Ne.nem... azt semmiképp... igazából... egy boszi kell hozzá és egy vérfarkas... de nem mindig... sül el jól... a vérfarkasnak akinek a vérét használják, az ősieké kell hogy jelenlegyen a vérében... és mindig elsőszülött gyermeknek... ha nem pontos... ha másodszülött vagy varázslat álltali farkas vérét használják akkor átok ül rájuk... amit csak egyféleképp lehet feloldani...
-Hogyan?- igyekeztem mindent alaposan megjegyezni és felfogni a dolgokat... ő meg csak mondta és mondta. Rendgetek mindet tud...
-Tudod nem minden gyermek örökli a gént... a kihaltnak tűnt ágaknak minden az első öröklés mentesnek 10. Elsőszülöttje rejtett farkas...
-Várj. Ezt hogy érted?
-Úgy hogy nem látszik rajta hogy farkas... a közvetlen őrökléssel létrejött farkasok már újszülött ként birtokolják rejtett képessegeik. Kifinomult érzékszervekkel rendelkeznek és nagyobb erővel. Ahogy nőnek és  elezdődik a pubertázs előjön belőlük a farkas és képesek lesznek átváltozni is. De a rejtetteknek nem jön elő a pubertázzsal sem... és a még babáknak is meglévő erőik sincsenek... ezeket mind elő kell hívni... azt pontosan nem tudom, hogy hogyan...
-Értem...
-Szóval... az átok feloldásához egy rejtettnek kell előhívni a farkas énjét és csak ő tud segíteni... de azt nem tudjuk hogy hogyan... a boszikönyvekben még egy ősit emlegetnek... de nem tudni hogy mire utal... sajnos elég bonyolult...
-De ha jól értem rajtad nincs átok? Ugye? És egyáltalán mi ez az átok?
-Az átok... azok akik az átokkal vannak sújtva szinte teljesen elvesztik az emberi énjük... pontosabban a lelkükben megmaradnak eberiek... de csak teliholdkor ölthetik fel alakjukat... ők csak farkasként élhetnek... emberi szeretteiktől elszakadnak...
Engem nem sújt az átok... de a falkám tagjainak jelentős ralatrét igen... Asani-t, Mischa-t, Irina-t, Rocky-t, Ozzy-t, Loki-t, és Dakota-t... a többiek... Yukon, Koda és Nikita rendes férfarkasok... Koda és Nikita eredetileg azért ttársultak hozzám mert a testvéreiken próbálok segíteni... Yukon a barátom és a családjaink ismerték egymást. Mischa és Irina mindenáron olyanok akartak lenni mint bátyjuk Koda... ahogy Dakota is a hugával Nikita-val akart lenni... ez lett belőle... a többieket itt ott szedtük össze... Rocky-t és Asani-t egy boszorkány csak úgy önkényes célokból tette ilyenné... mi szabadítottuk fel őket... Rocky azóta is az egyik legjobb barátom és bizalmasom... azért keressük a gyógyírt hogy ők is élhessék emberi életüket...

Elbozrasztott ez a törtenet...-Istenem... és ők hány éve ilyenek?
-Változó... Rocky kiskoraban lett ilyen kb 15 éve él farkasként... de Loki mundjuk már 35 évet lehúzott így... ő már inkább farkas mint ember... ezert is volt olyan vad veled...
-És... és... ti hány évig éltek?
-Változó... azt mondják az a szabályszegőket az átok 100 évig bünteti ezzel a testtel... de alapból átlag ember hosszúságú életet élünk...

Csak halgattam... durva volt ezt hallani... sajnaltam őket... és elszőrnyedtem a hallottaktól...

-És te miért nem élsz emberként? Yukonnal együtt? Mert azt értem hogy Nikita és Koda a testvéreikkel maradnak... de neked is van emberi családod nem?- összerándult... láttam rajta hogy kényes pontra tapintottam...- Bocsánat... nincs jogom faggatózni... sajnálom...
-Tudod... a szüleinket... a falkánkat még régen megtámadták... csak mi maradtunk meg Yukon-al... most az új falkánkért élünk...
-Sajnálom...- közelebb csúsztam hozzá és megöleltem. Láttam rajta, hogy meglepődött de szorosan átkarolt.
-Én hogy kerülők bele ebbe az egészbe?
-Nem tudom... egyiknap az erdőben csatandoltam es valami különös vonzast éreztem... olyan misztikus volt... követtem de akkor megláttalak szembejönni az autóval... láttam hogy jössz de azt éreztem hogy nem futhatok el... aztán ahogy néztél... ahogy folyton összefutottunk... valahogy vonztál... és amikor kiszagoltak téged a macskák... én... azt éreztem muszáj, hogy megvédjelek... amikor a teraszról rámnéztel és lattam rajtad a kétségbe esést rájöttem... rájöttem hogy...
miért...
mindegy...
Úgyis egy életre megutálsz... hisz te utálaod a vérfarkasokat... köszönöm, hogy akkor elláttad a sebeimet... és... élveztem az együtt töltött időt...
Felállt és kisétált az ajtón... én csak bambultam a hült helyét...

Farkasokkal suttogóWhere stories live. Discover now