36.

621 41 0
                                    

Előzző részből:

-Valami baj van?- kérdeztem, mert tök ideges volt és látszott rajta, hogy nagyon zavarban van és egyben tanácstalan... kezdett egy kicsit engem is idegbe hozni a dolog, minek következtében verejtékezni kezdett a homlokom...
gy tűnik a mai estét két fürdéssel sem úszom meg..."









-Öhm.. szóval a kapcsolatunkról szeretelek volna kérdezni... mert hát... mi most még így nem járunk... és hát... szóval... csak meg szerettem volna kérdezni, hogy mit érzel Yukon iránt... mert azt látom, hogy van valami vibrálás köztetek...

"Jajj nekem..."

-Ahm... nos hát...

-Tudom, hogy kissé kínos ez a téma de ezt mindenképp tisztáznom kell mielőtt...- harapta el a végét... és látszott rajta, hogy nem kívánja folytatni a mondatot... sokkal inkább az én válaszomat várta fürkésző tekintettel...

-Nos... hát... tény, hogy valami kötődés van közünk és az is, hogy furcsa érzéseket vált ki belőlem. Össze zavaró... néha tökre bírom maskor meg anyira gyűlölöm, hogy legszívesebben kihajítanám az ablakon... és egyszerűen nem értem az ő visekedését sem...- sóhajtottam nagyot a mondat végén... ezt az egészet teljesen normálisan semmilyen ideg nélkül mondtam el... nem vittem bele komolyabb érzelmet... nem akartam, hogy ezzel is azt érrezze mennyit agyalok azon a taplófejűn...

-Értem... de szerelmes lettél belé?

-Nem... nem mondanám szerelemnek... szerintem ez max egy egyszerű fellángolás... de bocsi erről tényleg nagyon kínosbeszélnem... és nem értem miért olyan fontos ez... most mondtad, hogy nem vagy a barátom... csak mert ha az lennél akkor tök oké és jogos lenne, hogy megakarod beszélni ezt a barátnőddel... de még a beszélgetés legején leszögezted azt amin már jó pár napja agyalok... szóval mint nem a pasim nem értem, hogy miért fontos ez neked...- mondtam nyugdtan de belül vaójában szétvetett az ideg a saját zavarodottságomtól... egyik pillanatban még azon puffogok, hogy Yukon mekkora egy szemét, hogy így felültetett a majdnem csókjával... másik pianatban eg egy kicsit meghasad a szivem, hogy Mako ilyen nyiltan semmitmondóan közli "ő nem a pasim"... Ehh... mi van velem?
"Kérlek segítő szentem, arkangyalok, segítsetek ki ebből az érzelmi lavinából, mutasátok meg a helyes utat, mert én teljesen tanácstalan vagyok... döntés képtelen..."

Nem is értem... a sors most rájött, hogy hupsz eddig ennek a lánynak csak rossz jutott... megöltük a szüleit, ráuszítottuk azt a vadbarom Mich-t és véletlenül nem küldtük el hozzá a nagy szerelmet, hát tessék akkor most küldünk kettőt...?
Falnak megyek...

-Nos végül is jogos amit mondasz... de ezt szerettem vona megkérdezni mielőtt bármit is teszek... tisztáznom kellett a dolokat veled is és magammal is... de ahogy látom te magad sem nagyon vagy tudatában az érzéseidnek...- mondta kimérten Mako. - Azt hiszem jobb lesz ha ezt a nem kapcsolat kapocsolatot most egy kicsit szüneteltetjük... mind a kettőnknek van mit megbeszélnie magával...

-Azt hiszem...- motyogtam kelletlenül...

-Hát akkor jó éjt.- indult meg az ajtó felé...

-Ennyi? Vége? Feladjuk a még el sem kezdődött kapcsolatunkat?- kérdeztem kicsit felábordva...- Ennyit jeletett ez az egesz neked? Hogy csak így puff kiétálsz...? Ennyit jelentettem én?

-Nem... kicsit sem...

-Akkor meg egy nyámnyila vagy aki csak úgy feladja... vagy csak lepasszol a haverjának... úgy tudtam az alfák tökösek.. de úgy tűnik még ez se igaz azokból a film...-kirohanásomnak egy dühödten közeledő és szenvedéjesen ajkaimra tapadó Mako vetett véget... úgy csókolt mintha még sosem tette volna, és úgy mintha nem lenne holnap... nekitolt a falnak és kezeimet felcsapta a fejem fölé. Kezével az oldalamat cirógatta és egyszer kétszer derék tájra is letévedt. Én meg a haját babráltam. Kezdett fülledt lenni a levegő és egy pillanatra megszakította csókunkat. Belenézett a szemembe és övéiből ugyan azt a vágytól való csillogást véltem felfedezni, mint amit a liftben közeledő szempár tükrözött... Mako áttért a nyakamra és pár pontot ki is szívott...

-Hé... mit csinálsz?- kérdeztem de hangom kicsit sem volt szemrehányó... inkább erőtlen...

-Megjelöllek... így mindenki lathatja hogy az enyém vagy.- mondta a szemembe nézve és erotikusan az ajkaimra lehelve a szavakat, majd újra csókolózásba vont. Keze egyszercsak elkezdte fesimítani a pólómat az olalamról...

Farkasokkal suttogóWhere stories live. Discover now