Nem tudtam mit gondoljak. Eddigi életemben sosem láttam farkast. Most meg... ma már másodszorra látom ezt a farkast.
-Azta. Látod? Ott a fa tövében.- kapálódzott Luke. Még ő sem látta élőben a kedvenc állatunkat.
A farkas végig mért minket. Főleg Luke-ot, majd elment.-Wow. Láttad ugy-e?- kérdezte Luke.
-Láttam. Ugyan az a farkas volt akivel reggel is találkoztam.
-Tényleg? Biztos véletlenül keveredett ide a rezervátumból.- gondolkodott el Luke.
-Lehet. Na menjünk. Már nagyon sötétedik.- mondtam. Azzal el is indultam lefelé. Luke is jött utánam. Lent elbúcsúztunk, beszálltunk a kocsinkba majd ő elhajtott. Én még merengtem egy kicsit.
"Hogy-hogy itt van ez a farkas? Tényleg ugyan az akit reggel láttam?"A kocsi ablakán kinézve felidéztem a reggeli találkozást. Olyan misztikus volt. Ahogyan ő is.
Beindítottam a kocsit és elhajtottam. Közben persze még mindig kattogott a fejem a történteken. Hazaérve megetettem Jasper-t és meg is fürdettem. Én is felmentem zuhanyozni és hajat is mostam. Hajszárítás után bemásztam az ágyamba és bekapcsoltam a tv-t. Váltogattam a csatornákat, de nem igazán találtam semmit.
Végül az Oblivion című filmnél maradtam. Már láttam párszor de azért szerettem, szóval...
Jasper bemászott mellém az ágyba. Magamhoz öleltem, majd szép lassan elaludtam.Másnap nem sok minden történt. Az iskola ugyan olyan uncsi volt mint előző nap. Mindenki a bálra készülődött. Luke-kal mi is díszítettünk.
Suli után lementem papihoz a kikőtőbe. Nem kellett sokat várnom, hogy kikössenek a halászhajóval. Együtt mentünk haza és megsütöttem a halat vacsira.
Ma nem mentünk Luke-kal naplementét nézni. Nem midennap megyünk, csak heti egyszer-kétszer.
Vacsi után bedobtam a tálakat a mosogató gépbe majd a szobámban kuksoltam és olvasgattam.Eljött hát a péntek. Reggel az egyenünneplőbe bújtam(fehér blúz, fekete szoknya, egyen nyakkendő) és copfba kötőttem a hajam. Papi ma nem ment halászni így ő vitt be a suliba. Az évzáró uncsi volt... az igazgató mondott egy beszédet pár tanárral együtt. Majd az osztályok bementek a termeikbe és bizi osztás következett. Szivattam egy kicsit Luke-ot a Rajz 2-ese miatt, majd mindenki hazamehetett. Azt beszéltük meg Luke-kal, hogy este 7-re jön értem. Addigra felvettem a kisestélyim, ami egy sötétbordó, testresimuló, combközepig érő, ujjatlan garbó volt. Megcsináltam a hajam és kisminkeltem magam. Letipegtem a lepcsőn fekete magassarkú csizámban, és kimentem a teraszra. Merengtem a tavat és a sötét erdőt bámulva. Hideg van esténként így kissé fáztam kabát nélkül. Csengettek.
-Jessy! Gyere itt van Luke.- kiabálta nagypapám. Már épp mentem volna be amikor egy szempárt véltem felfedezni az erdő mélyén. Vissza fordultam az ajtóból és közelebb léptem párat. Hunyorogva próbáltam kivenni az alakokat a sötétben.
-Jessy? Minden oké?- zökkentett ki Luke, kezét a vállamra téve és úgy fordítva maga felé.
-Persze. Csak azt hittem láttam valamit... de minden oké. Mehetünk!- húztam mosolyra a számat és belibbentem a nappaliba.
-Na fiatalok, hajrá! Aztán éjfélre hazaérni!- próbált fenyegetőnek tűnni papi.
Felkaptam a kabátom, majd mi ki is mentünk a kocsihoz.
-Igérem időben hazahozom és vigyázok rá. Mint mindig.- viccelődőtt Luke. Ezt egy kissebb beszólásnak szánta így enyhén oldalba vágtam bosszúból. Oda mentem nagypapihoz, nyomtam egy puszit az arcára és elbúcsúztam tőle. A kocsiban a kedvenc zenéinket halgattuk Luke-kal és már hangolódtunk a bulira.
A suli totál fel volt díszítve és dugig megtelt a zene ritmusára vonagló diákokkal. Mi is belálltunk táncolni. Oda jött hozzánk Casie és Emma is, később pedig csatlakozott Jake. Ez volt a mi kis társaságunk. Jól megvoltunk öten. De azért mégis csak Luke-ban bíztam meg igazán. Viszont a csajos témákat mindig Casie- ékkel tárgyaltuk ki.Mikor már kezdtünk kipurcanni a táncolástól, egy volt diák lépett a dobogóra és neki kezdett a bálkirály és királynő kihirdetésének. Ahoz, hogy egyáltalán nyerhessünk nevezni kell, de mi sosem szoktunk. Feleslegesnek találjuk úgyse mi nyerünk... mindig Amanda viseli a koronát, egy sráccal a focicsapatból. Jake-nek még lenne esélye mert csapattag és nem is csúnya, de ő meg nem akar Amanda mellett virítani a szinpadon egy "csicsás" koronában. Szóval mi csak úgy a rend kedvéért néztük végig. Persze idén is Amanda sírta el magát a meghatottságtól a porondon... Matt-el a jobbján.
Matt egy tuskó... a focicsapat kapitánya és emiatt akkora arca van... azt hiszi az egész világ az övé, mindent és mindenkit megkaphat. A lányok többsége oda van érte, de azért mi tudjuk, hogy egy tahó...
Nem sok minden történt a továbbiakban. Rengeteget táncoltunk, kibuliztuk magunkat, kb ennyi. Luke haza vitt fél 12-re, majd a társaság többi tagját is hazaszervírozta. Kimerülten rogytam le az ágyamra, magassarkúmat a kezemből a földre ejtettem és úgy vágódtam hanyadt. Egyszercsak Jasper kullogott be a szobámba és felkéredzkedett mellém az ágyba. Erőt gyűjtöttem, bementem a szobámból nyíló fürdőszobámba és gyorsan letusoltam. Átvettem a hálóingem és már dőltem is vissza az ágyamba Jasper mellé. Így, full kimerülten vágtam neki a hétvégének.
YOU ARE READING
Farkasokkal suttogó
WerewolfJessy 17 éves. Alaszkában él nagypapájával és kutyajával Jasper-rel. Legjobb barátjával Luke-kal nyárra önkénteskedni mennek a helyi vadrezervátumba, ahol Jessy végre elősször láthat farkast. Vagy mégsem? Máshogy alakulnak a dolgok amikor Jessy egy...