42.

566 32 5
                                    

Hali,
Na újra hoztam egy részt! Sajnálom a kihagyásokat...
Várom a kommenteket!
Puszi🥰😘




Előző részből:

Idegesen csaptam be magam mögött az ajtót.

-Le kell nyugodnom...- azzal a fürdőbe vettem az irányt. Lekapkodtam a ruháim és beálltam a forró, megváltó zuhanyrózsa alá...



-Hah...- fújtam ki eg nyag levegőt. Lefárasztott ez a nap... nem csak a nap... ez a hét... ráadásul ma alig aludtam... és mi az hogy álmokból jósolok? Mi van? Ez így sok... és Mako is... mit gondol magáról? Eh... kivagyok...
Inkább hagytam, hogy végigfolyjon rajtam a forró víz... egy kicsit segített lehiggadni.
Már kint álltam a tükör elött és törölgettem a hajam. Igen... hajat is mostam... megint... szerinten ha az elmúlt két napban nem áztattam le legbelső bőrrétegemet is akkor soha... mindegy...

-Jessy!?

-Mi a...?- motyogtam kelletlenül...- Mit akarsz?- morogtam.

-Jessy. Beszéljünk!

-Hagyjál...

-Kérlek!

-Elfoglalt vagyok... éppen fogatmosok. És, hogy őszinte legyek jobban élvezem a fogkefe társaságát mint a tiédet... A lényeg. Be ne merj jönn...

-Ne már...

-Nem hallod? Törcsölközőben vagy...

De addigra már berontott...

-Hülye! Kifelé!- üvöltöttem rá vörösödő fejjel.

-Hm... nem is mondtad, hogy ilyen jó itt a kilátás. Akkor hamarabb jöttem volna.

-Fogd be!- fenyegetőztem.- Kívül tágasabb! Úgyhogy nyomás mielőtt kikaparom a szemed. Menj ki a fürdőből... nem is az egesz komplexumból... úgy se elszel eleg messze... jaj... miket is beszélek... hat te el mész a fenébe... elmész a világ végére  a boszikákhoz ki tudja meddig... nem is... mondenki tudja, hogy onnan nem jössz vissza... na akkor már elég messze leszel... pláne ha kinyirnak... aakkor aztán nagyon mesze leszel a fellegekben... bár kitudja... az önzőseged miatt lehet a pokolba kerülsz! Én oda kívánlak!- üvöltöttem, és éreztem hogy bekönnyeztem...

-Jessy...- hangja teljesen nyugodt volt és sajnálkozó... nem üvöltött pedig én ordibáltam vele... pedig nem érdemelte meg...

-Elég ebből az egész őrült kicseszett tinidrámából a vérfarkasokkal, erőkkel és egyébbel... miért is keveredtem én ebbe bele...

-Igazad van... hiba volt kapcsolatba kerülnöm veled... nem szabadott volna... Kamurát (egy magasrangú boszorkány) is újra felbőszítettem ezzel... igazad van... önző vagyok! Önző voltam... épp ennek a következményét próbálom helyre hozni... kérlek... csak hagyd, hogy megtegyem... hogy elmenjek és ezzel lezárjam... helyrehozzam...

-Hülye! Ezzel semmit nem hozol helyre! Ezzel csak megöleted magad! Anyi más megoldast kitaláhatnánk...

-Nincs rá időnk! 2 nap nem elég az ő rejtekük felderítésére... lehetetlen onnan megszöktetni bárkit is...

-De akkor is... ebbe soha nem egyezem bele...- éreztem ahogy az első könycsepp kicsordul...

-Jessy... kérlek... muszály...

Nem válaszoltam... magához húzott és megölelt miközben a hátamat simogatta.
Én meg csak kisirtam magam a mellkasának dőlve...

Már nem szipogtam...

-Nagyon szexy vagy... fürödhetek veled?

Kigúvadtak a szemeim... Mi van?!? Oh basz... teljesen elfelejtettem, hogy egy kiba..ott törcsiben vagyok...

-Heh?

-Fürödj velem!

-Neheheem... a.a felejtős!

-Ne már... úgy is ez lesz az utolsó rendes napunk együtt... csak fürödjünk...

-Nem! Különben is most fürödtem... meg halyat is mostam nem látod?

-Jahj... olyan szűk látókörű vagy...- azzal elindította a zuhanyt és egy mozdulattal lekapta a pólóját. Pfu... azt a mozdulatot tanítani kéne... nagyon beindító... várj... mi? Jesszus... pofa be Jessy...

-Mit csinálsz? Vedd azt vissza... hallo...

-Ne már... gyere.- karolta át a derekam hátulról és belehajolt a nyakamba majd puszilgatni kezdte.

-Neh...

-Nyugi. Semmi igazán komolyat nem csinálunk...

-Ezzel tényleg megnyugtattál...azt sem tudom mi számít neked "igazán" komolynak...- puffogtam...

-Jó... várj!- azzal kiment.
Most mi a fasz van?

Vártam...
Összezavarodva.
Hülyének érezve magam...

-Vedd fel!- dobott be egy csipkemelltartót és egy francia bugyit. Mi a...?

-Ezt honnan?- lettem dühödt...

-A táskádból.

-Nem kell ide Boszi megöllek én!

-Ne pampogj! Vedd fel gyorsan mert 0-nál bemegyek! 5...

-Várj!

-4.

-Ne már...

-Siess! 3.

-Anyád!- kezdtem kapkodni magamra a törcsi alatt a darabokat.

-Én is szeretlek! 2.

-Várj már!

-1.

-Ahj...

-0!!- üvöltötte és berontott.
Kissé csalódott fejet vágott mikor ugyan úgy törcsiben álltam elötte, csok most legalább volt alatta valami...

-Ehh...-adott hangot fancsali fejének...

-Csak szeretnéd...- nevettem ki.

-Nagyon szeretném!- vigyorgott perverzül... persze erre nem mondtam semmit csak elvörösödtem.

-Ezt azért levesszük!- rántotta le rólam a törcsit...

Farkasokkal suttogóWhere stories live. Discover now