32.

763 51 0
                                    

Hát na... a zuhany tényleg érdekes volt mit ne mondjak...Nikának igaza volt ami azt illeti... Dönthettem. Vagy megfagyok vagy megsülök... de mivel a szállodában többek között fűtés sem volt ezért inkább az utóbbit választottam... nem hiányzott meg egy tüdő gyuszi a nyáron...
Szerintem másod fokú égési sérülést szenvedtem de megérte... de jól esett leáztatni magamról forró (inkább TŰZ forró) vízzel a nap minden nyűgét...
Épp a balzsamot öblítettem ki a hajamból amikor zajokat hallottam a folyosóról és egyszercsak becsapodott az ajtó majd hallottam, hogy valaki leül az ágyra.
Kiöblítettem a maradékot is a loboncomból és kimásztam a zuhanyzóból. Magam köré csavartam egy törülközőt és hagytam, hogy a nyirkos halyam a vállamra omoljon. Még gyorsan fogatmostam, majd bekentem az arcomat valami csoda krémmel. Kinyitottam az ajtót és kizúdult a gőz. Magam elött hesegetve a levegőt szólaltam meg.

-Na? Volt még tejbegríz ugye?- kérdeztem a vissza ért Nikát... az az... csak kérdeztem volna, ha ő lett volna...

-Jézusom! Mi a...?!?- ugrottam vissza az ajtó mögé és csak a fejemet dugtam ki.
De válasz az nem kaptam...

-Mit keresel te itt? Fordulj el!- rivalltam rá.

De válasz most sem jött... Yukon elkerekedett szemekkel lefagyva állt az ágy előtt. Zavarban volt de le is sokkolta a dolog és nem mellesleg nem vette le rólam egy percre sem a szemét... cöhh fiúk...

-Nem hallod fordulj el!- húzogattam magamon a törülközőt, hátha az épp hogy fenekem alá érő anyag hosszabb lesz, de ezzel csak azt értem el hogy a mellemnél kioldódott a csomó és lehullott rólam a takaró anyag. Mondanim sem kell full kínosan éreztem magam akkor is ha az ajtó legalább eltakart...
Full elvörösödtem...

-É.é...- dadogott a szintén vérben úszó arcú srác.

Én meg csak zavartan tűrögettem a fülem mögé féligy száraz göndörödő fürtjeim...

-Én... szóval... csak a srácok küldtek, hogy hívjalak át titeket mert pizsi partit csapunk és felelsz vagy merszezünk.- momdta zavartan.
Csak ekkör tünt fel, hogy Yukon-on is melegítő nadrág van és egy laza betűrt póló. Hát na... nem mondom hogy nem tetszett a látvány... a ruhán keresztül is rajzolódtak izmai. Megjezem nem volt túl izompacsirta alkat de azért na... pont guszta...😜

-Ööh... elfordulnal kérlek?- motyogtam zavartan.

-Ja... bocs... persze...- azzal a szoba ajtó elé állt és ket kézzel neki támaszkodott.
Miután meggyőződtem róla, hogy nem lát, felkaptam a törcsit a földről és magam köré fogtam egyik kezemmel, majd kirohantam a táskámhoz és felkaptam a fehérneműimet. Megjegyzem melltartót csak a pizsi parti miatt vettem.

Ám ekkor valaki benyitott és Yukon feje koppant...

-Mi a fasz? Mit csinálsz itt az ajtóban?- rivallt rá Nika.
Yukon a fejet maszírozta és hátra fordulva rám nézett.

-Ne leskelődj állat!- rivallt rá a srácra.

-Bocsánat...- fordult el újra a srác.

-Kifelé!- mutatott a nyitott ajtóra Nika.

-Már is... izé... majd gyertek.- mondta zavartan még Yukon aztán kilépett és Nika rácsapta az ajtót. Megjegyzem szerintem az egész szalloda hallotta.

-Mit keresett ez itt?

-Hát... elakart hívni minket a srácok "pizsi party"-ára de én töriben léptem ki az ajtón mert nem tudtam, hogy itt van... aztán persze full zavarba jöttünk... megkértem, hogy forduljon el aztán kijöttem felöltözni. Kb ennyi...- magyaráztam zavartan.

-Oooké?- nézett furán.- na akkor vedd fel a maradek pizsidet is és nyomuljunk.- vigyorodott el.

-Minek örülsz ennyire?- kérdeztem furcsállóan.

-Semmi... csak jó lesz végre úgy felelsz vagy merszezni, hogy nem én vagyok az egyetlen lány... és persze megvillanthatom az új pizsim- húzott elő a táskájából egy sexy de még is elegáns selyem ruhát. Hát... elég keveset takart...

-Ó. Akkor nyomás.- kaptam magamra egy kisgatyát is a bő pólóm alá ami combközépig ér. Biztos ami biztos...

-Fiúk, jövünk!- kurjantott Nika mire mindketten elnevettük magunkat. Bohóckodásból oldalt egymásnak csaptuk a csípőnket mint a fimekben aztán indultunk is.

-Várj!- rántott vissza az ajtóból.

-Hm?

-Rajtam van egy kis smink de rajtad nincs...

-Nem baj...

-De!- mondta azzal bevonszolt a fürdőbe.

-Tényleg nem baj.- erősködtem... úgy is pizsi partira megyünk...

-De nekem a hajam is ki van vasalva és a ruhám is kultúráltabb... legalább smink legyen rajtad is.- azzal egy enyhe szemhéjpúdert és egy szintén enyhe színű cerkával kihúzta a számat.

-Wow... de jól sminkelsz.- mondtam neki.
Tényleg nagyon szépre csinalta, és tök természetes lett.

-Köszi. Na kész...- csapta össze a palettát.- Gyere.
Felráncigált és kihúzott a folyosón. Mielőtt beléptünk volna az ajtón még igazított gyorsan egyet a hajamon hogy azért rendezetten álljon a fejemen... bár még mindig vizes volt szóval...
Bekopogtam, de ő már be is nyitott.

-Á itt vannak a lányok.- jöt felénk Mako.

-Sziasztok!- köszöntünk.

-Felkeszültetek a játék estre?- kérdezte és átkarolta a vállam.

-Naná! Hol a pia?- vegyült Nika.

-Azt hiszem...- motyogtam mert iszogatásra nem számítottam...

-Ne parázz... szűk körben vagyunk. Ilyenkor jó iszogatni.- kacsintott Yukon.
Úgy tűnik már teljesen túl tette magát azon, hogy úgymond rám rontott...

-Kedzjük is!- csapta össze a tenyerét Mako.

-Én kezdek!- kapott egy üres sörös üveg után Koda.
Mind körbe ültünk a földön és Koda megpörgette középen az üveget.
Hosszú estének nézünk elébe érzem...

Farkasokkal suttogóWhere stories live. Discover now