7.

1.6K 100 7
                                    

Nem sokkal később egy barlangba értünk. Jelentősen melegebb volt benne mint kint az erdőben. Bekucorodtam egy sarokba és ott vacogtam tovább. Egyszercsak éreztem, hogy odabujik hozzám. A szőre már rég megszáradt és teste ontotta a hőt. Jólesően belefurtam arcomat és belemarkoltam dús,  sejmes bundájába.

Észre sem vettem de elnyomott az álom. Kb úgy két órával később kelhettem fel. Még mindig ugyan úgy feküdt. Fejét ölembe hajtva tartotta és úgy szuszogott. Gyengéden megsimogattam, amire felriadt. Rámnézett majd felállt és szégyenlősen arrébb kullogott.
Kinézett a barlangból, végig pásztázta a terepet. Oda léptem mellé, majd elindultam és hívtam őt is, hogy jöjjön velem.
Egymás mellett sétáltunk szótlanul.
Mire vissza értünk már kb hét óra lehetett.
Luke sietősen oda jött hozzám, mire Mako morogva elhátrált.
-Úristen, Jessy. A frászt hoztad ránk... úgy aggódtam. Csak annyit láttam, hogy besétáltok az erdőbe... és az már nagyon rég volt...- mondta és közben szorosan megölelt.
-Nincs semmi baj. Csak szórakoztunk kicsit.- mondtam és hátranéztem a mögöttem álló Mako-ra.
-Mindent el kell mesélned!-jött oda lelkendezve Amie.
Mivel a társaság egyre gyarapodott, Mako inkább visszament az erdőbe.
Tekinteve, hogy még mindig ázott voltam, gyorsan haza mentem, ruháimat bevágtam a szennyesbe és forró vízzel lezuhanyoztam. Jó sokáig áztathattam magam, mert egyszercsak papi kurjantott föl.
-Jessy, mostmár elég lesz. Marha késő van... Gyere! Kihül a vacsora...
-Máris megyek!- mondtam és már száltam is ki a kádból törülközni. Hajamra most csak gyorsan rátekertem egy törülközőt, felkaptam egy adidas-os mackógatyát és egy pulcsit, majd lesiettem a nappaliba. Papi ott ügyködött az amerikai konyhánkban.
-Mi a vacsi?- kérdeztem.
-Rakott krumpli.
-O.o.o. Nyamiii. A kedvenceeem!- ugrottam nagypapi nyakába.- Köszönöööm!- azzal még egy puszit is nyomtam az arcára. Leültünk az asztalhoz és komótosan elfogyasztottuk a vacsoránkat. Mégegyszer megköszöntem papinak a finom ételt, beraktam a tányérokat a mosogatógépbe, majd felmentem a szobámba. A tükörbe nézve realizáltam, hogy a hajam szénabogja módra száradt meg. "Remek... most még ezzel is bajlódhatok reggel..."
Nagyon kifárasztott az aznapi kavalkád, így  inkább gyorsan lefeküdtem aludni.

Másnap torokfájással ébredtem. Felhívtam Amie-t, aki azt mondta, hogy inkabb maradjak otthon egy-két napig. Semmi érdembelit nem csináltam... Főztem papinak ebédet mire hazaért, illetve nyomtam az ágyat és miközben sorozatokat néztem szürcsölgettem a gyógyteám. Luke délután 6-kor benézett, hogy lássa miként vagyok. Biztosítottam róla, hogy nem vészes csak egy picit megfázhattam a tónál.
-Mako hiányolt téged.- mondta félmosolyra húzva száját.
-Ezt, hogy érted?- kérdeztem.
-Hát csak néha előjött nagyon nézelődött majd csalodottan elkullogott.- mondta.
-O. Értem.- mondtam szűkszavúan, miközben próbáltam leplezni, hogy valójában milyen boldog vagyok.- Nemsokára megint megyek majd. Csak kibírtok pár napot nélkülem...- böktem oldalba incselkedve Luke-ot.
-Áh. Csak neki hiányzol.- nevetett.
-Tuskó...- nevettem vele.
Luke a következő pár napban mindig eljött hozzám munka után és elmesélte, hogy mi volt.
-Képzeld ma Loki udvarolt Asani-nak. -mesélte izgatottan.
-Nem mondod. Csak nem lett egy új párocskánk?- kérdeztem izgatottan.
-Egyenlőre még nincs semmi komoly.
-Ajj. És én erről lemaradtam. Asani-nak most udvaroltak elősször...- bühöngtem.
-Nyugi. Holnap már láthatod őket.
-Ja... Azt hittem kinyírom a dokit amikor azt mondta, hogy ezen a héten már maradjak otthon és csak hétfőn mehetek...- sóhajtottam.

Másnap izgatottan keltem fel. "Végre megint mehetek Asani-hoz és a többiekhez." Persze a Maku-val valo újra találkozást is nagyon vártam.
Háromnegyed 10-re már ott is voltam. Leparkoltam a kocsit, és rohantam be az etetőkhöz. Sajnos Amie menet közben elkapott és egyből beráncigált a konyhába szabdalni, közben pedig töviről hegyire elmeséltette velem a tónál történteket.
Mire a story vegére értem Amie már nevetett és nagyban mosolygott.
-Hát téged tényleg kiválasztott magának az a farkas.- mondta még mindig nevetve.- Kár, hogy nem lattam, ahogy elcsórta a táskád és macska egér játékot játszik veled.
-Na nem kell gúnyolódni... téged meg Rocky akar feleségül venni.- böktem oldalba.
-Mi ez a nagy hepaj hölgyeim?- jött be Luke.
-Csajos dolog.- böktem neki oda, cukkolásból.
-Aha. Értem... Megyünk etetni?- tette fel a kérdést ami már egy ideje a nyelvem hegyén volt.
Elindultunk hát körutunkra.szokasosan elősször a növényevőinket etettük meg és csak legutoljára a farkasokat.
Már nagyon izgatott voltam. "Végre megint láthatom Asani-ékat. Na és őt."

Farkasokkal suttogóWhere stories live. Discover now