Sziasztok,
Na most csak egy rövidebb részt sikerült összehoznom... remélem azért tetszeni fog.😘Már épp elfelejtkeztem az üzenetről és kezdtem belemélyedni a hajszáritásba, amikor elkezdett rezegni a telóm. Oda pillantottam és a képernyő egy új messenger üzenetet jelzett. Gyorsan lekapcsoltam a hajszárítót és felkapva a telefont elkeztem olvasni az üzit.
-Csak nem 4-es randit szervez a haverod?
"Most erre mit reagáljak??? Istenem segíts... ez de ciki..."
Végül egy darabig szándékosan nem válaszoltam... majd csak egy szót nyögtem ki... az az írtam le...-Nem?😅
-Jó... ahogy gondolod... Nekem mindegy mi az... ott leszek😉.
-Am, oki. Akkor ott.
"Uhh... ez full kínos volt..."
Letettem a telót és próbáltam elaludni. Persze nem ment az olyan könnyen... pláne ezek után... Nagyon sokáig pörögtem azon, hogy vajon mi lesz pénteken... hogy, hogy fog elsülni a dolog. És persze nagyon vártam, hogy végre újra lássam Chris-t. A multkori óta nem is láttam és nem is beszéltünk igazán... ami egy kicsit nyomasztott... tessék még egyel több pörögni való ami miatt nem tudok aludni...Persze aztán nagy nehezen... kb 1 óra forgolódás után elnyomott az álom...
Másnap semmi extra nem történt... azon kívül, hogy rongyosra izgultam magam a "randi..." miatt..
Ahonnan természetesen sikerült elkésnem...
De hála az egnek nem én voltam az egyetlen...
Mikor oda értem Luke-ot láttam meg egy lánnyal. Egymás lezét fogták és úgy duruzsoltak. Remélem cuki a csaj. Ám amikor közelebb értem egy pillanatra meghökkentem...
-Jessy?- imtett nekem oda a mosolygó lány.
-Sziasztok... heló Amie... mizu? Nem is tudtam hogy ti... bocsi a munka miatt...- hablatyoltam össze vissza zavarzan.
-Áh ugyan megértem... Luke mindent elmondott. És amúgy igen, még friss a dolog köztünk.- karolt bele Lulba aki kisfiúdan elpirosodott.
-Örülök nektek.- mondta őszintén. Lule megerdemli, hogy boldog legyen és Amie nagyon rendes lány.
-Heló skacok. Bocs a kesésért...- jött oda Chris, kezét nyujtva Luke-nak.- Chris.
-Luke.
-És a kisasszonyban kit tisztelhetek?- fordult Amie felé.
-Amie. Luke... párja.- mondta ki zavartan,mire Luke szeme felcsillant. Úgy tűnik még nem volt hivatalos az eljegyzés...😉
-És mit nézzünk?- tereltem a témát. Persze ezen egy jó darabig elcsámcsogtak... de végül valami scifit választottak.
Vettünk egy közös óriás menüt egy 6 személyes popcorn-al és mindenkinek üditővel.
Elfoglaltuk a székeinket. Én Amie és Chris közé kerültem, Luke pedig Amie másik oldalára ült. A filmalatt végig Amiet es lukot halgattam ahogy halkan kuncognak. Egyszer kétszer oda néztek rájuk. Egymás kezét fogták és Amie rádőlt Luke vállára. Nagyon cukik együtt. Viszont kocsit féltékeny is lettem... nem Luke-ra... csak arra, hogy ők ilyen jól elvannak. A multkori óta Chris-el nem is beszéltünk igazán... "vajon ő, hogy áll a dolgokhoz? Lehet, hogy... áh... csak én vagyok ilyen béna..." kissé elméláztam Amie-ék bámulása közben... egyszercsak egy meleg kezet éreztem az arcomon, mely félresimított egy hajtincset a fülem mögé.
-Nem akarsz te is idebújni?- éreztem ahogy beleszuszog a hajamba.
Meghökkentem... egy pillanatra lefagytam majd elpirultam... de ezt ő szerencsére nem láthatta...
-Na mi az kislány? Nem ezért bámulod őket mint egy holtkóros?- húzta félmosolyra száját, miközben én lassan szembefordultam vele. Nem csináltam semmit csak néztem a szemébe. Ő bátorítóan kitárta karjait, en meg egy halvány mosoly kíséretében hozábújtam. Na innentől kezdve még kevésbé figyeltem a filmet... de nem is érdekelt. Olyan jó volt az ölelésében lenni.
YOU ARE READING
Farkasokkal suttogó
WerewolfJessy 17 éves. Alaszkában él nagypapájával és kutyajával Jasper-rel. Legjobb barátjával Luke-kal nyárra önkénteskedni mennek a helyi vadrezervátumba, ahol Jessy végre elősször láthat farkast. Vagy mégsem? Máshogy alakulnak a dolgok amikor Jessy egy...