Másnap csapzottan keltem fel. Ránéztem az órámra és egy kissebb sokkot kaptam. Már 9:30 volt...
Gyorsan kipattantam az ágyból bepakoltam a táskám és készítettem uzsit. Összefogtam a hajam, fel dobtam egy szepillaspirállt, és egy enyhe színű szinező cerkával kiúztam a számat. Felkaptam a melegítő gatyámat, egy hosszú ujjút, és a bélelt pulcsim, majd már rohantam is a kocsihoz. Gyarsba' bevagódtam a kocsiba és már indítottam is a motort. Bekötöttem magam és egész úton árgús szemekkel figyeltem a táblákat, hogy mindig a lehető legjobban kihasználjam a gyorsaságot, de szabályosan.
Mire odaértem már 10:25 volt. Luke bent a konyhában beszélgetett Amie-vel miközben készítették elő az állatok ételeit. Gyorsan odamentem hozzájuk és bocsánatot kértem.
-Nagyon sajnálom. Elaludtam.- szabadkoztam.
-Semmi gáz csajszi. Gyere segíts darabolni.- nyujtott oda egy kést és egy hús darabot. Kicsit megrökönyödtem a húst látva, de azért neki láttam.
-És te egész évben itt dolgozol?- kérdeztem Amie-t.
-Igen. A bátyámmal mi vezetjük ezt a helyet. Még a nagyapám álmodta meg, és anyukám sokatküzdött azért, hogy most ittlehessünk.
-És hány dolgozó van itt?- kiváncsiskodott Luke is.
-Hát én, a bátyám Hanry, Linzie, de ő csak nyárra meg az iskola szünetekben, anyu, apu és Chares apu egyik barátja.
Miután kibeszélgettük magunkat és felszabdaltuk az ételt, elindultunk megetetni elősször a szarvasokat.
Miután megetettük a falkát is, Amie megengedte, hogy bennt maradjunk náluk. Én Asani mellett ültem egy fa tövében, és épp az uzsonnámat vettem ki a táskámból. Luke kicsivel arrébb a falka viselkedését tanulmányozta. Már épp jóízüen falatoztam amikor Loki közeledett felém. Asani arrébb sompolygott én pedig lassan de magabiztosan felálltam. Loki mordult egy kissebbet mire én kisse beparáztam. Kiejtettem szenyám akezemből és csak néztem. Mielőtt bármit szólhattam volna Mako elém állt és fenyegetően rámordult Lokira. Több se kellet neki farkát magaalá húzva elbaktatott.
Értetlenül álltam ott. Mako hátrafordította a fejét és így nézett rám. Én csak lefagyva néztem ki a fejemből mire ő egy gyors esbkönnyed mozdulattal szájába vette a táskám és elkezdett baktatni az erdő mélye felé. Mire eszbe kaptam már késő volt.
-Héj. Az az én ebédem! Hallod? Várj meg...- siettem utána. Ő mindíg ügyelt arra, ne veszítsem szem elől, de ne is legyen túl közel nehogy elvegyem a táskám. Addig játszottuk ezt míg egy tóhoz értünk. Ő könnyed léptekkel behatolt a vízbe, pont csak annyira, hogy a hasa még ne érjen bele.
Szembeforult velem és kacéran végigmért. Nem értettem mi folyik itt.
-Ajj. Ne már... add vissza.- nyöszörögtem a parton.- Nehogy azt hidd, hogy bemegyek.- mondtam. Erre ő csak sóhajtott egyet, majd szaját kezte mozgatni és lehojolt. Ezzel jelezve, hogy befogja dobni a taskám a vízbe.
-Ne, várj!-kaptam utána és már térdig bennt is voltam a vízben. Ő csak vigyorgott, majd mikor odaértem a kezembe adta a táskámat.
-Utállak. Ugye tudod?- morogtam neki. Ő bemartózott a vízbe és közvetlenül mellettem megrázta magát. Csurom víz lettem tőle. Ő csak játékosan nézett.
Dübegurultam. Olyan lendülettel kezdtem el fröcskölni őt, hogy teljesen meglepődött, de ő is elkezdett urálni körülöttem és szórta rám a vizet. Egyszercsak nevetve elvágodtam a hideg vízben. Ő játékosan vakkantgatott. Hirtelen ötlettől vezérelve hullának tetettem magam. Mikor észrevette hirtelen megállt és abba hagyta a csaholást. Odarohant hozzám. És elkezdett szaglászni kicsiket mordult és turkálta a testem. Hirtelen lefröcsköltem mire ő egy aprót nyüszitett és hanyadt vágódott. Hasamat fogva nevettem rajta. Ő nem találta olyan viccesnek bosszúból bedobta a táskámat a vízbe.
-Héj... ezt miert csináltad?- förmedtem rá. Csak egy sértett pillantással jutalmazott majd fölényesen kihúzta magát és elindult vissza. Szótlanul követtem vissza. Már besötetedett. Közben próbáltam ruhámból, hajamból és táskámbol kifacsarni a vizet. Rettentően fáztam. Gondolom elkezdtem vacogni, mivel hirtelen megtorpan és rámnézett. Keresztbetett karral meredtem rá. Hirtelen odajött hozzám és elkezdett húzni maga után.
KAMU SEDANG MEMBACA
Farkasokkal suttogó
Manusia SerigalaJessy 17 éves. Alaszkában él nagypapájával és kutyajával Jasper-rel. Legjobb barátjával Luke-kal nyárra önkénteskedni mennek a helyi vadrezervátumba, ahol Jessy végre elősször láthat farkast. Vagy mégsem? Máshogy alakulnak a dolgok amikor Jessy egy...