30.Bölüm:SADECE SEN

1.7K 81 712
                                    

Şarkıyı açıp dinlemenizi tavsiye ederim.
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
***

"Bir şey vardı bizi sonsuzluğa gömecek..."
***
Bugün büyük gündü. Aylardır hazırlanıyorduk. Her şeyin kusursuz olması için erkenden kalkmıştım. Güzel bir kahvaltıyla önce enerji almak istemiştim. Duşumu almış saçlarımı hızla kurulamıştım. Uçlarından maşalamış ve dalga vermiştim. Elimle dalgaları açıp doğal bir görüntü olmasını sağlamıştım. Makyajımı sade ama havalı tutmuştum. Göz rengimin ortaya çıkacağı bir şekilde yapmıştım. Siyah gölgeler bırakarak biraz maskara ve eyelinerle işi çözmüştüm. Yanaklarıma pembe bir allık sürmüştüm. Dudaklarıma kırmızı bir ruj sürerek her şeyi tamamlamıştım aslında. Makyajımı tamamladıktan sonra elbisemi üzerime geçirmiştim. Tamamıyla bedenime uygun olan elbise tam oturmuştu. Boynuma sevdiğim parfümden iki kez sıkmıştım. Kulaklarıma siyah küçük halka küpeler takmıştım. Bakıldığında tamamıyla hazırdım. Ayakkabılarım dışında...

Ne giyeceğime henüz karar verememiştim. Onun seçtiği ayakkabılar her ne kadar güzel görünse de giyinmek istemiyordum. Dolabımdaki ayakkabılara tek tek inceledim. Kırmızı bir topuklu ayakkabı? Hayır hiç güzel olmazdı. Gri metalik topuklu ayakkabımı giyindim. Hoş durmuyordu. Değiştirdim. Siyah topuklu ayakkabılarımı elime aldım. Belki Savaş'ın seçtiği ayakkabılar daha güzeldi ama böyle bir günde ona ait bir şeyler giymek istemiyordum.

Ayakkabımı giyindikten sonra aynadan kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabımı giyindikten sonra aynadan kendime baktım. Hoş ve güzel duruyordum. Saat neredeyse yediye geliyordu. Erken kalkmama rağmen kahvaltıyı öğleden sonra yaptığımı söylemiş miydim?

Ben odamdan yavaşça çıkarken Arya'yı gördüm. Uzun kırmızı ve yırtmacından dolayı neredeyse bacaklarının hepsini açıkta bırakan bir elbise giymişti. Boynunda gümüş bir kolye vardı. Aynı şekilde ayakkabıları da gümüş rengindeydi. Kahverengi saçlarını açık bırakmıştı. Elbisenin ipleri boynundan bağlanmıştı. Bakıldığında gerçekten büyüleyici gözüküyordu.

"Çok güzel olmuşsun." Dedi beğeni dolu bakışlarını yollayıp.

"Sen de öyle."

"Sarp'la mı gideceksin?" Sessizce başımla onayladım.

"Sen?" Kiminle gidicekti Savaş'la mı?

Kıskançlığı ne zaman kesiceksin?

Onu kıskanmıyorum sadece merak tamam mı!

"Batu'yla gideceğim." Anladım dercesine başımla onayladım ama Batu ne alakaydı?

"Şey biz çıkıyoruz. Aslında dün sana söyleyecektim ama bana sinirliydin o yüzden söylemedim." Mahcup bir şekilde bana bakıyordu. Gülümsedim. Evet,Arya'ya kızmıştım ama bana yalan söylediği içindi.

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin