Lütfen oy vermeyi unutmayın. Gerçekten. Ben bölüm yetiştirebiliyorsam sizde oy atın. Küçük bir yıldıza basmanın zor olduğunu düşünmüyorum. Sizden ricam oy atın. Bu beni daha fazla tatmin ediyor ve daha fazla yazmama sebep oluyor. Yorumlarda görüşürüz...
23:59:') hadi hepimiz yeni yıla kalan bir dakikada hayalimizi umudumuzu söyleyelim. Sizleri seviyorum...Mutlu yıllar... Umarım 2021 gerçekten güzel olur...
***
"Dans etmeyi sevmek aşka atılan ilk adımlardan biri anlamına gelirdi..."
***
Ben Derin Ateş. Nereye gittiğimi bilmeden sürükleniyorum. Hayır! Nereye gittiğimi biliyorum. İlk defa belkide nereye gittiğimi biliyorum. Ben Derin Ateş,yalandan nefret eden küçük kız. Ben Derin Ateş,ruhu kusurlu,kusurun kendisi olan küçük kız...
Ben Derin Ateş,beyazı değil siyahı seçen küçük kız. Ben Derin Ateş beyazı seçtiğimde kusurlarımın gözükeceğinden korkan küçük kız. Ben Derin Ateş. Sadece sevilmek istenen küçük bir kız...
Ben Derin.
Ben Derin Ateş.
Ben geceyi yakan kız...
Elim Sarp Demir'in eline kenetlenmiş bir şekilde okul koridorunda gezerken Sarp gülümsüyor tuttuğu elimi kendine çekiyor ve dudaklarını elimin üzerine bastırıyordu.
"Yarın için heyecanlı mısın?"
"Biraz." Diye ağzımda geveledim. İşin aslı oldukça heyecanlıydım. İki gündür doğru düzgün uyuyamamıştım. Hatta uyumak için elimden geleni yapmıştım. Sabahın köründe koşuya çıkmış üstüne de evde Arya ile birlikte müzik açıp deli gibi dans etmiştim. Ama hiçbiri uyumamı sağlamamıştı.
Yarın büyük gündü. Mezuniyet vardı ve oldukça heyecanlıydım. Elbisem belliydi. Sarp'ın aldığı siyah elbiseyi giyecektim. O da onun için aldığımız takımı giyecekti. Onun için aldığım yaka düğmelerini de takacağını söylemişti.
Kafeteryaya geçip masalardan birine oturduk. Sarp yanımdan ayrılıp bizim için kahve aldıktan sonra tekrar yanıma geldi. Kahveyi nasıl içtiğini biliyordum.
Orta şekerli.
Ben de orta şekerli içiyordum. Kahveyi dudaklarıma götürürken onun yüzünü seyrediyor ve bundan keyif alıyordum. Ela gözleri benim yeşilimsi gözlerim için adeta mucizeydi. Bu arada gözlerim kesinlikle yeşil değil!
"Çıkışta bir şeyler yapalım,"
"Ne gibi?"
"Bir yere gidelim. Yemek yeriz. Gezeriz." Göz kırparak söylediği cümleleri başımla onayladım.
"Olur." Belimden tutup beni yavaşça kendine çekti. Saçlarımın üzerine busesini bıraktı.
"Seni öpmek istiyorum." Kulağımın üzerinden fısıldamasıyla gözlerimi kısıp ona baktım. Omuz silkti.
"Ne? Bunun için yalan söyleyemem değil mi?" Gözlerimi devirdim.
"Şimdi gidiyorum. Çıkışta beni alırsın." Diyerek yanağına bir öpücük kondurup cevap vermesine izin vermeden yanından ayrıldım. Hızla kendi sınıfıma çıktım. Yiğit'i sınıfta görmemle son birkaç gündür düşündüğüm şeyi yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Novela Juvenilİzmir'den Istanbul'a geldiğinden beri hayatında doğru sandıklarının yalan olduğunu öğrenen bir kız hayatındaki tek doğruyla savaşıyor. Zaman içinde kim olduğunu dahi sorgulayan bu kız hayatında ki en büyük doğrusunu da kaybediyor. Düşünüyor kız kim...