"Bu sefer olmaz Sarp Demir, bu sefer beni öpemezsin..."
****
"Geri zekalı,aptal,piç,salak,geri kafalı manyak. "
"Of kızım ne çok sövdün ya."
Sarp bana o fazla güzelsin gibi sözlerini söyledikten sonra bir süre onun yüzüne baktım. Ciddi miydi? Anlamadım. Ama sonra kulağıma yaklaşıp "Sana güzel olduğunu söylerken yanakların kızarıyor" dediğinde onu orada boğmak istedim. Hızla ondan ayrıldıktan bir kaç dakika sonra Arya aramıştı. Sıkıldığını söyleyip eğer şirketteki işler bittiyse yanına gelmemi istemişti. Saatte biraz geç olunca anneme söyleyip Şükrü amcadan beni götürmesini rica etmiştim. O beni eve bıraktıktan sonra Arya ile bir süre film izleyip sohbet ettikten sonra odalarımıza çekilmiştik. Bugün ayın 12'siydi. İki gün kalmıştı. Sadece iki gün... Pazar günü onun günüydü. Bılinmezliklerle kaybolacağım gün. Aslında teknik olarak bir gün vardı ama ben bugünü de hesaplıyordum. Evet şuanda da ne yapıyoruz onu anlatıyım. Ben ve Arya mutfaktayız. Sinirden tatlı ve yemek yapmaya girişmiştim. Benim canım arkadaşım tabikide elini hiç bir şeye sürmeyecekti. Çünkü yemek yapmayı beceremezdi ama temizliği mükemmel yapardı. Bu yüzden ben yemek yapacak o da benim dağıttığım eşyaları toplayacaktı. Sanki öğrenci evinde kalan iki arkadaş gibiydik.
"Onu varya şu bıçakla doğramak istiyorum. Etlerini liğme etmek istiyorum."
Patatesleri doğrarken Arya' ya doğru bıçağı itmiştim. Korktuğundan hemen geri çekilmişti.
"Hı,hı aynen Derin sen onu benim külahıma anlat külahıma. Hem çocuğun o yakışıklı suratını nasıl dağıtacaksın?"
Yeter ama ya. En yakın arkadaşım bile bana gelmiş onun yakışıklı olduğunu söylüyor. Yeter ama lanet olsun!
"Arya biraz daha konuşursan onu değil seni kesiceğim."
"Tamam ya ne yapıyorsun bari onu söyle."
"Ezogelin çorbası, sebzeli beşamelli tavuk yemeği,pirinç pilavı ve magnolia."dedim en sevdiğim çeşitlerdi. Ve şansım varki bende çok güzel yapardım.
"Akşam misafir gelecekmiş." Arya akşam misafir geleceğini söyleyince şaşırmıştım. Henüz yeni taşınmıştık ama... Muhtemelen annemin tanıdığı arkadaşları gelecekti. İyi ne güzel bende yemek yapıyorum.
"Bir şarkı patlatsana."
Arya telefonundan hemen bir şarkı açarken bende şarkıya eşlik ettim.
"Tam da terk etmek üzereydim bu şehri
Ait olmadığım sokaklara dönmek için
Aniden sen geldin ve mahvettin beni
Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştim"
Şarkıya bu şekilde eşlik ederken Arya elindeki telefonuyla tamda gülümserken fotoğrafımı çekmişti.
"Ne yapıyorsun?"
"Hikayeme koyacağım canım. Aaa."
Arya telefonuyla uğraşırken ben de tatlım için kuplara çileklerimi diziyordum. Şimdi fark ediyordum da ben baya becerikliydim.
Keşke o da görseydi becerini.
Küçüktüm. Çok küçüktüm. Diyerek kendimi yatışırdım. Ben o anlar küçüktüm. Evet çok küçüktüm.
Senin yüzünden oldu.
Sen doğduğundan beri bu aileye uğursuzluk getirdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Teen Fictionİzmir'den Istanbul'a geldiğinden beri hayatında doğru sandıklarının yalan olduğunu öğrenen bir kız hayatındaki tek doğruyla savaşıyor. Zaman içinde kim olduğunu dahi sorgulayan bu kız hayatında ki en büyük doğrusunu da kaybediyor. Düşünüyor kız kim...