""Halbuki seni öptüğümde dudaklarındaki o ekşi tadı çok güzel almıştım."
*******
Bugün benim günüm. Bugün yaptığım en büyük hatanın bedelini ödeme günüm. Saat 07.37 olmuşken sabahın beşinde kalktım. Gerçi doğru düzgün uyuyamamıştım bile.
Her şey senin suçun.
Biliyorum her şey benim suçum...
Sabah kalktığımda buz gibi suda duşumu aldım. Sonra üzerimi giyindim. Siyah yarım tişört, siyah pantolon, siyah deri ceketim, siyah ayakkabılarım.
Her şey siyahtı. Her şey kıyafetlerimden ziyade ben de aslında siyahtım. Bedenim olmasa da kalbim siyahtı. Kirli geçmişim siyahtı. Siyah rengi tam da bugünü anlatıyordu. Odamdan çıkıp salona indim. Annem de uyuyamamıştı. Nasıl uyusundu?
Benim yüzümden uyuyamıyor. Benim yüzümden. O burada olsaydı uyurdu. Benim yüzümden...
"Derin yine mi kızım, artık unut kızım. Kendine zehir ettin şu hayatı. Üzerinden yıllar geçti ama sen hala unutamadın."
"Unutamadım anne. Bugün yanına gideceğim. On bir yıldır göremediğimi göreceğim.Ben buyum anne." anneme anlattıklarımla hüzünlendiği her halinden belliydi. Her yıl tam da bugünün gelmesi için gün sayıyordum. Bugün onun hayatının mahvettiğim gündü. Özür dilerim anne, özür dilerim baba, ve özür dilerim senden. İsmini bile ağzıma alamıyorum. Adın benim ağzımda güzel durmuyor. Özür dilerim...
"Anne bak bugün ben Semiha Hanım falan dinlemem. Yönetim kurulu toplanacak değil mi? Daha da gitmem şirkete." iki gün önce şirkete gittiğimde Semiha Hanım' ın kızı hastalandığı için toplantı iptal olmuştu.
"Yok kızım sen merak etme. Bu sefer iptal olmayacak ama niye böyle yapıyorsun? Artık olanları unut. Kendine fırsat ver. Ona fırsat ver..."
"Ona derken?"
"Sarp'a işte kızım."
"Anne öyle bir şey yok." Annem nasıl anlamıştı?
Annen bile anlamış sen anlayamadın.
Onun canını yakamam, İç Ses. Nasıl bir hata yaptığımı öğrense yüzüme bakmaz.
"Lütfen Derin, sana nasıl baktığını görmüyor musun?"
Görmüyorum anne.
YALANCI!
Sen kes sesini ya. Bari bugün beni rahat bırak.
İç sesime ve anneme veda edip evden ayrıldım. Hemen bir taksi çevirip kendimi düşüncelere bıraktım.
Geleceğim bugün. On bir yıl sonra sana geleceğim. Özür dilerim. Beni affet olur mu? Sana yemin ederim böyle olacağını bilseydim bu dünyaya geldiğinden beri senden uzak dururdum. Özür dilerim. Beni affet gerçi bunu senden ne yüzle istiyorum bilmiyorum. Hayatını mahvettim ama yine de istiyorum. Çünkü artık yüzleşmeliyim. Bu yük bana artık çok ağır geliyor. Geceleri rüyalarım ya da kabuslarım demeliyim beni rahat bırakmıyor. Korkuyorum yanına gelmekten korkuyorum. Özür dilerim. Hayatını mahvettim. Özür dilerim ruhum kendimi de mahvettim. Özür dilerim anne ve baba sizide mahvettim. Özür dilerim dede. Hep haklıydın ben bu aileye uğursuzluk getirdim. Özür dilerim Sarp... Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Teen Fictionİzmir'den Istanbul'a geldiğinden beri hayatında doğru sandıklarının yalan olduğunu öğrenen bir kız hayatındaki tek doğruyla savaşıyor. Zaman içinde kim olduğunu dahi sorgulayan bu kız hayatında ki en büyük doğrusunu da kaybediyor. Düşünüyor kız kim...