11.Bölüm:Fazla Güzelsin

1.8K 119 648
                                    

Kahraman Deniz-Böyle Sever

"Diyorum ki Derin Ateş fazla güzelsin ve sen benim yanımda olduğun sürece seninle birlikte her şey güzel."

Sarp'tan

Karşımda hayatıma girdiğinden beri dengemi alt üst eden hayatıma bela olan kız vardı.

Derin Ateş...

Ondan nefretle başlayan duygularım değişiyordu. Aşık değildim ya da onu sevmiyordum. Sadece önemsiyordum. Bilmiyorum ama canının yanmasını istemiyordum. O gün babası ona tokat attığında da kendimi durduramamış bir anda onu kucağıma almıştım. Amacım onu sadece rahatlatmaktı bu yüzden onunla duş almak istemiştim. Ama şimdi amacımın ne olduğunu bende bilmiyorum . Benden beklentiye girer diye düşünmüştüm ama olmamıştı. Girmemişti beklentiye. O gün delicesine sarhoşken o adamın ona dokunmasını kendime yedirememiştim. Kafa dağıtmak için gittiğim barda onu delicesine dans ederken görmeyi hiç planlamıyordum. Ona dokunan o piçi kendi ellerimle boğmak istesemde bu sefer kendimi tutmuştum. Neden böyle yaptığımı bile bilmiyordum ondaki bir şey beni ona tutsak ediyordu. İlk zamanlar sırf onu etkilemek için yaptığım şeyler zamanla etkileme noktasından çıkmış kendimi asla durduramamıştım. Onu da o gün bu yüzden öpmemişmiydim. Tamam itiraf ediyorum yüzde yetmiş beş adamlardan dolayı, of of tamam yüzde elli onu öpmek için onu o duvar boşluğuna sokmuştum. Ama karşılık vermişti. Korkum o an da karşılık vermemesiydi ama o karşılık vermişti. Biliyorum bunları sarhoş olduğu için yapıyordu ama yine de denemek istemiştim. Dudaklarındaki tadı merak etmiştim. Hâlâ da ediyorum. Ama ondan sonraki öpücüğüm tamamen kendi isteğimleydi. Koşuya çıkarken onu görmüş olmam ve onun o yardım çığlıkları kendimden geçmemi sağlamıştı. Korkudan doğru düzgün konuşmaması bile hala sinirlenmeme sebep oluyordu. Ama bu sefer onlardan hırsımı almıştım. Nedensiz bir şekilde ona sadece ben dokunmak istiyordum. Ona kimsenin dokunması değil benim dokunmam gerekiyordu. Her ne kadar bugün Aras ona dokunmuş olsa da... Ona dokunmak beni dinginleştiriyordu ama ona olan isteğimi de artırıyordu. Bu yüzden onu o an öpmek istemiştim. Kendimi rahat tutmak için. Yine karşılık vermesi beni bitirmişti. Fark etmiş miydi bilmiyorum ama dudaklarından aldığım ısırıklar beni kısa bir süre de olsa tatmin etmişti. Lanet olsun! İlk defa bir kızı arzuluyordum ve o kızın da Derin olması işleri sarpa sarıyordu.

İlk gün ki gibiydi. İnatçı. Her ne söylersem tersini yapıyordu ve bu da ona olan ilgimi artıyordu. Onun ağladığını görünce kendime gelememiştim. Eve gelince tüm gün ağlamasını düşünmüştüm. Hatta onu düşünürken arkadaşlarım yanlış anlamış ve kavga etmiştik. Beni hem dinginleştiriyor hem de dengemi kaybettiriyordu. Belki de bu yüzden ondan kopamıyordum. Ama bunun yanında bir şeyler daha vardı. Onu ilk gördüğüm günden beri çekiyordu beni kendine. Cesareti vardı en önemlisi. Diğer kızlar gibi utanmış rolü yapmıyordu. Okula geldiği ilk gün sıcak nefesini üzerimde hissettiğimde o nefesi ağzımın içinde de hissetmek istedim. Evine ilk geldiğimde onu yerde öylece oturup ağlamış bir şekilde görmeyi hayal bile etmiyordum. Annesinde bir tuhaflık vardı anlamıştım ama umursamamıştım. Onu görünce ise...

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin