32.Bölüm

2.2K 216 33
                                    

Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.

Ve sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı ve beni takip etmeyi lütfen unutmayınız.

İyi okumalar...

🍇 🍇 🍇

Üzümlükek: Zavallısın.

Üzümlükek: O kızın sana bakacağını mı sandın?

Seza: Neden bakmadı?

Seza: Neden?

Seza: Düşünüyorum, kafa patlatıyorum ama hayır hiç bir yere varamıyorum. Aklımda tek soru var o da neden?

Üzümlükek: İlk defa karşına böyle biri çıktı biliyorum.

Üzümlükek: Ve bu beni çok mutlu etti.

Üzümlükek: Çünkü sen ilk defa kaybettin, ilk defa reddedildin. Sen ilk defa hakettiğini buldun.

Seza: Kaybetmek gerçekten bu kadar acı veriyor mu?

Seza: Onunla daha düzgün oturup konuşmuşluğumuz bile yok ama ben ne ara ona böyle bağladım?

Seza: Ben ne ara kendime acı çektirecek kadar onu sevdim?

Seza: Düşünüyor, düşünüyor, düşünüyor... Ama bir türlü bu sorularımın cevaplarını bulamıyorum.

Üzümlükek: Bazen öyle sebepsiz bağlanırsın bir diğer insana.

Üzümlükek: Acı çekmek! Şu an acı çekiyorsun, nasıl hissediyorsun?

Seza: Berbat.

Seza: Eğer evinin adresini bilseydim gidip kapısında yatardım ama o bunların hepsini bildiği için onu evine bırkmama dahi izin vermedi. Ah ne aptalmışım.

Üzümlükek: Umarım daha çok acı çekersin.

Üzümlükek: Hatta öyle güzel acı çekersin ki acıdan kafanı oynatırsın umarım.

Seza: Neden öyle söyledin?

Seza: Şu an gerçekten canım yanıyor.

Seza: Ben ilk defa birisi beni reddettiği için yerin dibine girdim.

Seza: İlk defa kaçacak yer aradım bu lafları duymamak için. Ama ne kaçabildim ne de onu durdurabildim.

Üzümlükek: Şimdi başkalarının çektiği acıları anlıyor musun?

Üzümlükek: Şimdi o başlarının beslediği masum sevgileri alay konusu yapacak kadar aşşalık düşünebiliyor musun?

Üzümlükek: Onları anlıyor musun?

Seza: Sanırım anlıyorum.

Seza: Ama seni asla anlayamacağım.

Seza: Sana ne yaptığım asla bilemeyeceğim sanırım.

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin