34.Bölüm

2.1K 210 32
                                    

Merhabalar, merhabalar...
Hemen buraya okuduğunuz saati yazınız.

Ve sol alt köşedeki yıldızınızı parlatmayı 🌟 ve beni takip etmeyi lütfen unutmayınız. 🙏

İyi okumalar ✨

🍇🍇🍇

Seza: Yazdığın bu oyunun sonu yok mu?

Üzümlükek: Sonu olmayan oyun mu olur?

Üzümlükek: Her şey gibi benim de oyunumun bir sonu var.

Seza: Bana neden oyununun sonu hiç gelemeyecekmiş gibi geliyor?

Üzümlükek: Çünkü sen aptalsın unuttun mu? Beynini daima götünde taşıdığın için düşünememen çok normal.

Seza: Doğru unutmuşum.

Üzümlükek: Bugün hiç evden, evi geçtim hiç odandan ve yatağından neden hiç çıkmadın.

Üzümlükek: Bir de kapına gelen sahte arkadaşlarını ve yanında getirdiği mankenleri evde yok diye neden hizmetçin ile birlikte gönderdin.

Seza: Sen günlerden bir gün, tahmin ettiğim gibi
beni mi izledin?

Üzümlükek: Bu benim artık rutinim olmuş bir şey. Su içmek gibi düşün.

Üzümlükek: Konuyu saptırma da sen benim sorularıma cevap ver.

Seza: Sana hesap mı vereceğim ben?

Üzümlükek: Ne münasebet tabi ki de vereceksin.

Seza: Sen kimsin ki ben sana hesap vereceğim.

Seza: Bana ne kadar yakınsın
ki?

Üzümlükek: Doğru ben kimim ki bana hesap vereceksin ama sana oldukça yakınım.

Üzümlükek: Ensendeki o nefes var ya, işte o bana ait.

Üzümlükek: Sana bu kadar yakınım şimdi anladın mı? Bunu sakın bir daha aklından çıkarma.

Seza: Kafayı üşütmüşsün.

Üzümlükek: Isınınca geçer.

Seza: Ha ha ha.

Seza: Bu kadar komik olmayı nasıl başarabiliyorsun?

Üzümlükek: Bana şu an o puding reklamındaki "Annem böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?" saçma sorusunu soran o aptal kızı hatırlattın.

Seza: Ne yapıyorsun?

Seza: Bana laf çarpmak için gün boyu reklam izleyip birde bunların özetini mi çıkarıyorsun?

Üzümlükek: Hatta dur üstüne ekleme yapayım ben reklamı izleyip, özet çıkarıp seninle hangi konuşmaya girince bu lafı çarpim diye de not alıyorum. Hatta her gün unutmayayım diye de üstünden geçiyorum.

Üzümlükek | Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin